Jak jen začít...oblohu bere každý z nás jinak. Pro někoho je samozřejmost "obloha tu přece bude vždycky!"
Ne....obloha tu být navždy nemusí...NIC a NIKDO není nesmrtelný. Jen si to bohužel spoustu lidí neuvědomuje....pro spoustu lidú je to samozřejmost. Momentálně dokumentuji každý den oblohu.
Jak se máš obloho?....Jsou zde jiní lidé? A jiná zvířata? Kdy bude konec světa? To Ty víš vše♡. Víš všechny odpovědi na všechny otázky....někdo si pod Tvým názvem představuje bohy...jiný energii a jiný jiné věci,osoby a má pro Tebe jiné názvy...a to je jedině dobře.♡
Nebuď na ně za to naštvaná....je normální že si každý myslí něco jiného, ale i tak mi spoustu věcí uniká.... Každý, každičký jedinec co si to teď čte....koukněte se z okna....nebuďte zahlceni elektronikou....tu pravou krásu najdete venku. Ať už je tma nebo svítí slunce....já si pod názvem obloha představím vše co máme! Sama musím uznat že má cesta nebyla jednoznačná.....mou cestu jsem také začínala u elektroniky....PUSŤTE TO VEN!!! Třeba takový mobilní telefon...je jen a pouze krabička...a věřte tomu nebo ne....ta krabička Vám nedá takové poznání jako svět okolo Vás!♡ A proto ještě jednou...koukněte se z okna, vyběhněte ven! Žijte svůj život...a své názory vyslovujte nahlas!
NEBUĎTE OVCE! A co to má vůbec společného s oblohou? Již na začátku jsem říkala že oblohu beru jako naše všechno.....dokážete si vůbec představit jak by to vypadalo bez oblohy? Podle některých je to "jen" nebe...ale obloha a nebe jsou ty samé věci.... Obloha je vše kolem nás očím viditelné i neviditelné....prospěšné i neprospěšné....krásné i ošklivé(ale pozor! Nic není tak ošklivé!) Bez oblohy bychom zde nebyli....i Ty jsi součástí oblohy! Říkám to naposledy koukněte se z okna.....než bude pozdě....a prostě ŽIJTE!!!!
Tez.♡