Бэкхён.. Бэкхён ах
Би-Бэкхён яасан юм!! хэмээн түүнлүү орилтол тэр ээрсээр
-Тэр ахлахтай муудалцаад түүнийг аваад явчихла.Би доош суун инээгээд- Сүртэй амьтад.. гэтэл тэр надруу муухай харж байгааг би мэдэрч байлаа.
Үнэндээ би түүнийг үхчихсэн л гэж бодож байлаа. Яагаад тэгж их сандарч айснаа мэдэхгүй ч би одоо тайвширч байна.
Өнөөдөр хоригдлуудын парти хийнэ гэсэн цуурхалтай байгаа өдөр. Тэд харгалзагчидыг зөвшөөрүүлж чадсан бол энэ зүйл орой болох биз..гэсэн ч энэ надад хамаатай биш.
Нар бууж байгааг жижиг завсар гарсан нүхнээс харан санаа алдлаа. Сэхүн... тэр өнөөдөр ирсэнгүй. Магадгүй ёнжигийн арга цухалдсан биз.
Бэкхён-Хөөе ааштай охион!!
гэх дууг сонсон дээш өндийн харвал тэр гартаа түлхүүр санжигнуулан надруу даллаж байлаа.Би-Үхээгүй л байх шив! Чи ч үнэхээр нөлөөтэй хүн юмаа! хэмээн ёжтой инээтэл тэр санаа алдсан болоод
Бэкхён-Надад санаа зовохгүйг чинь мэдсэн юмаа!
Би-Хайран цаг сэтгэл! гэтэл тэр уруулаа арчинБэкхён-Хамт хоригдолуудын партид явахуу!?
Би-Би унтах гэж байна харахгүй байна уу!? хэмээн орлуугаа заатал тэр торыг онгойлгон орж ирээд миний жижигхэн орны өнцөгт суунБэкхён-Тэгвэл хамт ингээд л байж байя!
Би-Тэнэг амьтан! хэмээн нүдээ анин хэвттэл яагаад ч юм тэр надруу ширтээд байгаа юмшиг мэдрэмж төрөн хацар минь өөрийн эрхгүй халуу оргиж эхэллээ. Нүдээ бага зэргийн нээн түүнлүү харвал тэр яг надруу ширтэн сууж байв.Би-Тэнэг юмшиг битгий ширтээд бай! хэмээн нүдээ анин хэлтэл тэр инээх дуу гарган
Бэкхён-Өөр юу хийх ёстой гэж!?
Би-Явж хөгжилд! чамайг хүлээж байгаа!Бэкхён-Чамтай хамт явахыг хүсэж байгаа бол...
Би-Амаа тат тэгвэл!!Түүнийг аль болох байхгүй хэмээн төсөөлөн нүдээ аньсаар.. Тэр мэдээж залхаад явна гэж би итгэж байна. Түмэн бодолд дарагдан нэг л мэдэхэд унтсанаа мэдэн нүдээ нээвэл бэкхён... тэр миний хажууд унтаж байна!
Новш гэж тэр хэр удаан ингэж байсан бол!? Унтаж буй бэкхёнлуу ширтэн түүнийг ажиглавал тэрний уруул сэтэрч хацар нь бага зэргийн шалбарчихсан байгааг би одоо л анзаарлаа. Үнэхээр зодуулсан юмуу!?
Түүний сормуус үе үе хөдлөн амьсгал нь зөөлхнөөр надад мэдрэгдэх энэ мэдрэмж... Новш гэж би түүнд дурлаад байна уу!? Ахххх мэдээж үгүй!! Тэр миний сонирхол биш! Мөн байсан ч би түүнийг сайн мэдэхгүй. Энэ зөвхөн удаан хугацаанд хүнтэй ойр байгаагүй мэдрэмж ... Тэгээд л болно.