Ben levi. Bebek bakıcısıyım aslında tam da bebek bakıcısı olduğum söylenemez. Ben daha çok tatlı çocuklara bakarım onun için de ilk bir gün bakar beğenirsem davranışlarını büyüyünce ye kadar bakarım ama daha sevdiğim hiç bir bebek olmadı.
-merhaba ben Erwin. Oğlum Eren e bakmak için geldiniz di mi?
-evet Erwin bey.
-Hanji , eşim öldüğünden beri Eren i kimse güldüremedi eğer siz güldürürseniz si bakarsınız.
Bişey demedim zaten sevmez isem çocuğa bakmazdım.
-Ereeeeen! Oğlum ben gidiyorum.
-peki baba.
Ah bu çocuk düzgün konuşuyo diğer çocuklara göre biraz peltek ama 3 yaşında bi çocuk için mükemmel konuşuyor.
-ah söylemeyi unuttum oğlum fazla akıllı dır. Her dediğini anlar. Ona göre yanında konuşmalarını konuş.
-peki Erwin bey.
Erwin gidince ikimiz kaldık Eren ile.
_____________
-merhaba küçük şey.
-meraba.
Yüzüme bile bakmiyordu. Bu çocuk bildiğin benim bebek halimdi. Ah anılar.....
-bana birini anımsatıyorsun.
-kimi bay ackeyman.
- kendimi. Bende senin gibi iken fazla konuşmaz dım. Annem vardı benim de tek. Bana bir hayvan gibi gören de üvey babam.
-üzüydüm o zaman ben şanslı biy cocuk muyum?
-elbette baban çok iyi biri.....
Eren ile bakışmaya devam ettim. Sonra Eren hızlıca ayağa kalktı ve koşarak odasına girdi. Elindeki mavi minik kalp olan kolye ile geri döndü.
-Levi san onegai bunu kabuy et. Annem öymeden önce bunu bana veymişti. Umudun oysun diyeyek. Sonya kendinden daha kötü biyi göyüysen ona vey demisti. O kişi sensin Levi-san!
-ah Eren.
Elindeki kalbi aldım ve boynuma taktım sonra Eren i kucağıma aldım.
Eren i odasına götürdüm ve o sırada Erwin geldi.
-ben çocuğunuza bakamam Üzgünüm.....
10 yıl sonra levi den....
Eren i bırakalı 10 yıl geçmişti. Bırakmıştım çünkü beni gördük çe daha çok üzülecekti. Ama asla boynumdan çıkaramadım.
Yolda giderken birine çarptım.
-ah gomennesai önüme bakmıyorum.
-Levi-san!
Sesi duyduğumda önüme baktım bu, bu ....
-ben Eren! Beni niye bıraktın Levi-san!!!
-B-ben,
-sen ne Levi sen ne!!!
-benim acımdan üzülme diye!
-a-ama.... dur! Boynunda ki benim verdiğim kolye mi!
-Evet Eren senin verdiğin kolye .
-Levi ben ben....
-sen ne ?
- ben seni seviyorum levi!!!!
-Eren bende seni....
Ve o günden sonra mutlu mesut yaşamışlar....
Mutlu sonsuz.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
riren one shots ~askıya alındı~
Short Storyeren× Levi hikayeleri hikaye yaoi içerir. canım isterse minik smutlar olabilir (tabiki öpüşmek falan daha ilerisi beni aşar) lütfen bana önerilerde bulunun yazmam için hikayeler... iyi okumalar