"Hepiniz hoşgeldiniz!"
"Bu yıl da her yıl yapıldığı gibi buz pateni dünya birinciliği için her ülkeden gelen yarışmacılar yarışacak"
"Şimdi!! Levi Ackerman. Kazanan kazanmayan gözüne egitebilecegi 1 kişiyi sececeeek!"
Oh çok heyecanlıydım. Ilk defa böyle bir şey yaşıyorum dersem yalan olur ama ünlü Levi Ackerman hepimizi bu yarışta izlicek ve bir kişiyi seçenekti. Ah Levi Ackerman! Ben onun için bu pateni ne başlamıştım. Hatta şu an bundan dolayı biraz ilerleterek Japonya yı dünya birinciliği için temsil ediyordum.
AYH ÇOK HEYCANLI YAA!
Salak salak şeyler düşünürken bir sert bir yere çarpıp yere düştüm.
Of yaa!
"Gomenn ne..."
Tam devam edecek iken onun kim olduğunu gördüm Allah belanı versin Eren! Kafana taşlar düşsün! Dillerini arılar soksun! (Eren is the müslüman Eheheheheee benim sayemde müslüman da oldu eren)
"Önemli değil im..." galiba o sırada yakamdaki isme baktı ve devam etti.
" .... Eren. Başarılar"
"T-tese-tesekkur ede-ederim efe-efendim"
Ah salak ben niye kekelemistim ki!
Bana yandan gülümsedi sonra da içeriye girdi.
______________________
Herkes toplanmıştı. Şimdi herkesi tanıtma zamanıydı.
"Eveeeet! 1. Olarak Güney Kore den Kim Min Ji"
"2. Japonya dan Eren Jeager"
"3. California dan Mason Pines"
"Hey Ken?"
"Evet Mark?"
"Mason Pines California nın Dipper ı mı?"
"Evet Mark! Sus da devam edeyim!"
"4. Ingiltere'den Alex Flyting"
"5. Fransa'dan Marinette Dupain Cheng (yanlış yazmış olabilirim miraculous dan Marinette)
"6. Rusya'dan Victor Niciforov (gene yanlış olmuş olabilir Yuri on Ice dan Victor ehehehee aklımda sadece o vardı)
"Evet Ken hadi başlayalım ilk önce sahneye Kim Min Ji geliyor. "
"Evet Kim Min Ji Başla!!!"
Diye bağırdı Mark. Min Ji arkadan gelen farklı bir ton müzik ile dans etmeye başladı.
O kadar güzel dans ediyordu ki bir anda ayağındaki patenin demiri koptu. O sıra tek ayağının üzerinde dönüyordu. Herkes korkuyla ona bakıyordu.
O hemen toparladı ve havada dönerek diğer kırılmayan pateni ile hareket etti. Ve bitti.
700 üzerinden 680 almıştı. Oh muhteşem!
"Waowaawawaaaa inanılmazdı di mi Mark?"
"Elbette! Aman Tanrım tek ayağı ile Kuğu gibi dans etti."
"Zaten onun Kore de takma adı Kuğu ymuş."
"Ne inanılmaz! Sıradaki kişi ise Eren Jeager!"
Korkuyorum. Çok korkuyorum. Yavaş yavaş ilerledim ve sahneye tam ortaya geçtim müziğin açılmasını bekledim ve etrafıma baktım müzik ile dansım başlamadan önce.
Ah bana bakiyorlardi. Herkes ama birinin bakışları benim çok dikkatimi çekmişti, Levi Ackerman ınkiler....
Müzik başlamıştı.
Ellerimi havaya kaldırdım ve derin nefes aldım ve yavaş yavaş yürümeye başladım. Hızlıca döndüm ve tekrardan ellerimi havaya kaldırıp kendimi sarmaya başladım ve hızlı hareketlerle ilerlemeye başladım. Bir arkadaşımın yaptığı gibi aklıma kuşum u ve Levi yi getirerek dönmeye ve bir anda havaya kalkıp dönmeye başladım. Kendime sanıyordum ellerimi ve kendimi diğer tarafa atıyorum müzik ile dönmeye hazırdım yani umarım....
Birinci dönmemi yaptıktan sonra ikincisi yaptım. Dengem bozulacağı an kendimi düzeltip üçüncüsünü ardından hızla diğer tarafa koşarak en yükseğe çift dönüş yaptım ve kendimi yere bırakarak dizlerimin üzerine çökerek tek ayağım uzatarak dönmeye başladım.
Dur durak bilmeden dönerken kendimi yavaş yavaş yukarıya kaldırdım ve bir anda fark etmeden Levi nin önünde bitirmiş dim dansımı. .Bunu fark edince hemen eğilim ve puanıma bakmadan sahne den çıktım._______________________
Acaba kaçıncı olmuştu ki? Çok merak ediyordu ama bakmıyorum gidemiyordum oraya.
Kapı tıklatılmadan sessizce içeri biri girdi. Tabiki de Ben ilk anlamamıştım.
"Neden gelmiyorsun Eren?"
Bu ses? Yoo bu Levi!
"Bay Ackerman! Kusura bakmayın ben şey şey ben ee...."
"Tamam dur ikinci oldun ama.."
"Dur bir daka? Kaç ki puanım?"
"695,900 du ama 700 de oldu yani de dur bi Eren!"
"Gomenn ne Ackerman-san"
Dedim üzgünce. Ona baktım sonra gülümse di. Ve cümlesine devam etti.
".... ama , ben seçtim, seni seçtim Eren."
1 yıl sonra bu saatlerde....
Levi beni bütün yıl çalıştırıyor du ve en sonunda ben de onun çalıştırmalari ile bu dünya birinciliği ni kazanmıştım.
"Senle gurur duyuyorum Eren. Ve bugün biliyorsun ki...."
"Beni babamdan isticeksin Levi bugün benim en güzel günüm!"
Ona sarılarak dudağından öptüm ve ona sarıldım.
______________________
O gün Levi Ereni babasından istemiş di. Eren in babası homofobik di ama Eren in Levi ı sevdiğini bildiğinden vermişti Eren i Levi a...
Onlar Ermiş Muradına Biz Çıkalım Kerevetine....
Mutlu sonsuz!
(arkadaşlar kötü olabilir çünki daha biraz önce yazdım Gomenn ne!
Konbanwa minna!) (Bir de bir arkadaşıma ithaf etmek istiyorum. Söz vermiştim Animekizi bu sana kötü oldu çünkü daha biraz önce yazdım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
riren one shots ~askıya alındı~
Cerita Pendekeren× Levi hikayeleri hikaye yaoi içerir. canım isterse minik smutlar olabilir (tabiki öpüşmek falan daha ilerisi beni aşar) lütfen bana önerilerde bulunun yazmam için hikayeler... iyi okumalar