Pretty little liars/ Mona's story- Who am I ?

2.8K 94 6
                                    

,, Ale ty chudinko! Podívej se na sebe! Ty mezi nás nepatříš! Odejdi dokud ještě můžeš! ZMIZ!

Ach! Probudila jsem se celá zpocená. Útoky Alison Dilorentisové se stávaly den od dne horší. Bála jsem se chodit do školy a můj prospěch se také začal zhoršovat. Alison a ta její parta! Vládly celé škole. Alison,Aria,Spencer,Emily a Hanna-moje bývalá nejlepší kamarádka... Ali byla včelí královna, všichni chtěli být jejími příteli. Pro holky to byl vzor a pro kluky něco co mohli vlastnit jen ve snu.. Málo komu se podařilo na Alison zapůsobit a proto se stala většinou školy obdivovaná a zbytkem nenáviděná.. 

Emily- Krásná,chytrá a hlavně sportovně založená dívka, která měla to štěstí a stala se členkou Alisonina týmu. Jen málo kdo věděl co je doopravdy zač. Vlastně jen dva lidé, Ali a já... Proč zrovna já?...

Spencer- Chytrá hlava týmu.Její pokoj zdobí medaile a trofeje ze školních a vědeckých soutěží. Jak tohle všechno vím...?

Aria- Proč se taková holka jako je ona může dostat do nebezpečného románku s učitelem? Nic není náhoda...

A nakonec Hanna- Ze začátku ponižovaná Alison kvůli její nadváze ale i ji nakonec Ali přijala pod svá křídla. ,,Pomohla'' jí a celou ji změnila... Alison ji ale moc v lásce neměla. Pořád jí opakovala že je u ní jen dočasně. Nakonec to vypadá že se Hanna ještě chvíli zdrží.. Jak to?!

Hodlám těm mrchám změnit život! 

Pretty little liars/ Mona's diary | DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat