Hlavou se mi honilo tisíce myšlenek. Bylo jich tolik, že jsem je pomalu ani nestíhala vnímat ale jedna se mi vracela pořád dokola- Co je vlastně Alisom zač?!
Jistě, Alison má mnoho tváří.Temných a snad i těch dobrých. Ale co když nám je pořád neukazuje všechny a někde v zadu, hluboko vzadu se krčí malá -A Alison.... To je otázka. Ale jak k ní nalézt odpověď? Naštěstí pro mě- lhářky se od Alison odpojily a přetrhaly všechny nitky. Mám tedy malé pomocníčky. Jistě také chtějí znát pravdu o jejich ''věrné přítelkyni''.
Jen se zamyslete. jak by vám bylo, kdyby vás někdo celý život tahal za nos a přitom po nocích strádal nitky svého ďábelského plánu? Heh!To mi někoho připomíná....
Po pravdě? Nechápu proč ji všichni tak strašně zbožňují! Všem jenom ubližuje, ponižuje je a šikanuje. Ale jakmile někdo urazí ji, jen tak mu to neprojde a čeká ho nemilý trest. Ano, Alison je půvabná blondýnka s velkýma očima, ale copak záleží jen na tom, jak vypadáte?
Ale na chvíli Alison opustíme....
V poslední době, se lhářkám nevede zrovna nejlíp. Od tí doby co se vrátila Alison znovu na scénu, jde to s nimi z kopce.
Začalo to u Hanny, její pití se jí začalo vymykat z kontroly a přestala se ovládat. Stejně na tom byl i Caleb. Ti dva se fakt našli. Teď spolu sedí v té jeho malé chatce plné všelijaké havěti a utápí svůj žal v litrech vodky. Že přeháním? Vždyť se podívejte třeba na Hannu. Na začátku toho všeho vypadala jako barbie a chyběla jí jen čivava v kabelce. Kradla sluneční brýle a kupovala samé sukýnky a prstýnky. Teď vypadá jako nějaká rocková hvězda s potrhaným černým oblečením a flaškou v ruce.
A jak je na tom Spoby?
Hádka-usmíření-hádka-usmíření... A tak pořád dokola.. A to samé Paily. Opravdu mě zajímá, jak to s nimi dopadne, bude to velká láska a nebo se opustí jednou pro vždy?
No, to by pro dnešek stačilo. Tak se mějte a uvidíme se zase o Vánocích mrchy!
XOXO -Mona
ČTEŠ
Pretty little liars/ Mona's diary | Dokončeno
FanficDeník Mony Vanderwaalové- dívky mnoha tváří.