Chudinka Alison! Jak se snaží! Mou identitu se ale prozatím nedozví..Konec , konců, to co se na ni chystá,za všechno si může sama! A bohužel pro ni, dnešní večer bude její poslední. Je tak roztomilé jak hledá přítele v nepříteli... Navíc jak mi všichni nevědomky domáhají.. Jenna,Ezra,Toby,matka Alison..
-
Když auto s Vivian Darkbloom odjelo,musela jsem podlehnou smíchu. Dostala jsem všechno co jsem chtěla! A přitom to bylo táák snadné.. Abych Vám to upřesnila- Alison se snaží zjistit ,kdo ji nenávidí natolik, že by byl schopen ničit jí život. Výhružné zprávy, děsivé panenky, zprávy na zrcadle psané červenou rtěnkou...Ano, tohle všechno mám na svědomí já. Ale kdo by mě z něčeho takového podezíral? Mě, dívku o které si všichni myslí že je z jiného světa a ani neví co znamená slovo manikůra.Dnešní večer pošlu poslední zprávu. Alison začíná pátrat,ale na úplně slepých místech... Chudinka!
''Je čas''- Ještě teď si pamatuju jak zněla zpráva kterou mi poslal můj malý asistent.
Vyběhla jsem ven, nastartovala auto a jela směr Alison. Je to tady. Alison, jinak dokonale upravená a v perfektním stavu, bloumala po kraji silnice a nic kolem sebe nevnímala.Páni!! Takhle jsem ji nikdy neviděla! Celá od hlíny,krve,zmatený a ztracený výraz v obličeji a v očích slzy.Se vším jsem jí pomohla a celou jsem ji proměnila doslova v jiného člověka.Já! Mona Vanderwaal jsem změnila školní hvězdu!! Když jsem ji uložila do postele a ona konečně usnula, musela jsem si připomínat jak moc ji nenávidím.
Ráno už přede mnou nestála Alison ale Vivian Darkbloomová. Když jsem viděla jak odjíždí, cítila jsem najednou nával všech různých pocitů. Úlevu,svobodu,vítězství. Musela jsem se smát. Usínala jsem s pocitem úlevy a štěstí. Teď už jen zničit ty mrchy!
DOSTANOU CO SI ZAsLOuŽÍ, O TO SE POSTARÁM!
-A
ČTEŠ
Pretty little liars/ Mona's diary | Dokončeno
Fiksi PenggemarDeník Mony Vanderwaalové- dívky mnoha tváří.