O deset dní později:
Emily:
Už od rána mi je nějak divně. Motá se mi hlava a hodně kašlu.
Rozhodla jsem se, že, když dneska mám jít na kontrolu s tou nohou, řeknu tam, ať mi udělají nějaké to vyšetření, protože takhle se vážně každé ráno necítím.
~
Byla jsem v nemocnici na kontrole té nohy a už to je v pořádku, jen se nemám moc namáhat a asi ještě tak 2 dny na ni nedošlapovat.
Když jsem odcházela, zase se mi zamotala hlava a já si vzpomněla, že bych jí měla říct, jestli neví co mi je.
Byla jsem tam asi ještě půl hodiny. Zjistila jsem, že mám chřipku, takže minimálně dva týdny budu muset trčet doma a nudit se.
~
Ráno jsem se probudila okolo 6:30, protože Tinusovi zvonil budík. Řekl mi, že se jde převlíct a udělat takovou tu ranní hygienu. Já jsem nešla. Přece se nebudu oblíkat v 6:30, když můžu spát do 12, že jo?
Když mi asi po půl hodině převalování na posteli došlo, že už asi neusnu, vstala jsem.
Po jedné noze jsem doskákala ke dveřím a od dveří k zábradlí u schodů. Chytla jsem se ho a opatrně doskákala dolů.
'Došla' jsem do obýváku a pustila si televizi. Asi za pět minut přišel Tinus. Vim, že když máte chřipku, tak se se skoro nikým nemůžete stýkat a tak, ale prostě, mu to prý nevadí (wtf😂).
„Tak já už musím do školy, přijdu okolo 15:15. Měj se tady hezky“ řekl mi a dal mi polibek na čelo. Jen jsem kývla a dál sledovala televizi.
Zrovna dávali nějakou komedii, tak jsem se dívala. Sice jsem moc neměla náladu na nějaký srandovní film, ale je to lepší než se dívat na něco nudnýho, protože mě to docela bavilo.
Tinus:
Cesta do školy byla strašně nudná. Vždycky si po cestě s Emily povídáme a tak, ale dneska jsem si s nikým povídat nemohl.
Do školy jsem přišel normálně, což (😂) je okolo 7:50. Šel jsem si ke skříňce vyzvednout učebnice a pak do třídy.
Sedl jsem si do lavice, vytáhl mobil a sluchátka a pustil si nějaký písničky.
Nějak jsem se zamyslel a nezareagoval, že už zazvonilo. Když vyšel učitel do třídy, schoval jsem mobil a sluchátka do tašky a čekal než začne zase něco mlet, ale všiml jsem si, že za ním jde středně vysoká zmalovaná bruneta, která se na mě pořád dívala a měla na sobě asi 10 tun make-upu. Hned od pohledu jsem věděl, že to bude další taková ta k*rvička. Měla za sebou minimálně milion plastik prsou (😂), takže něco jako Chloe. Řekl jsem si pro sebe.
„Takže děcka, toto je vaše nová spolužačka Rebecca. Chovejte se k ní hezky a buďte na ni hodní“ teď jsem už jen doufal, že ji učitel neposadí za mnou. Bylo sice vedle mě jediné volné místo, ale byla tady ještě jedna úplně volná lavice.
„A Rebecco sedni si vedle Martinuse“ ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne a ještě jednou, ne! Chtěl jsem si vzít svoje věci a odejít do té volné lavice nebo říct učitelovi, že s ní prostě sedět nebudu, ale to by bylo moc hnusný.
„Ahoj“ řekla mi svůdným hlasem až to bylo nechutný. Chtělo se mi zvracet, ale budu to muset nějak vydržet.
Nechutně jsem se na ni podíval a otočil se zpátky. Celou hodinu jsem dělal, že mě ty kecy, co říkal učitel strašně zajímají, ale ona se na mě pořád dívala. Konečně zazvonilo. Řekl jsem si pro sebe a oddechnul si. Už jen pět hodin s touhle přemalovanou 'nádherou' a konečně budu moct jít za Emily.
ČTEŠ
She left me with a broken heart [Martinus Gunnarsen] - Czech FF *POZASTAVENO*
FanfictionLáska je jako tráva. Roste a roste, dokud nepřijde nějaká kráva a všechno nezničí💔.