Nadcházející týden byl pro všechny stereotypní. Rose denně docházela do práce, kde musela snášet hodinové kecání Valentiny, Albus se v přítomnosti Scorpiuse dovolával Brumbála i Merlina, přísahal na jejich smrt, že už nikdy nebude pít, načež jeho nejlepší kamarád poznamenal, že už jsou oba dva mrtví. Aileen se několikrát sešla s Albusem a se Scorpiusem se vídala na trénincích.
Ten týden měl také Scorpius svůj první trénink v opravdovém týmu. Kapitánem britského týmu byl nečekaně James Sirius Potter.
Když se Scorpius převlékal v šatně a posledních několik minut si stále upravoval svoje koště, snažil se nemyslet na to, že na sobě má červené a bílé barvy. Ale jednou vstoupil do národního týmu, tak se s tím musel smířit. Byl také dost vyjukaný, jak ho přivítají jeho spoluhráči.
,,Jak se cítíš?" zeptal se ho s úsměvem James a v povzbudivém gestu, které už tolikrát udělal Albus, mu položil ruku na rameno.
,,Jako kdybych měl zvracet," odpověděl mu poněkud slabě Scorpius. James se zasmál a poplácal ho po rameni.
,,To je vono! Přesně takhle se máš cítit. To je normální. Tak pojď." Sám si přehodil koště přes rameno, ale ještě než vyšli z šatny ven, otočil se na mladého Malfoye. ,,Jen tu šavli neházej na mě."
Scorpius se i přesto pousmál a oba vyšli ven. V týmu byly dvě ženy, zbytek muži. Všichni byli starší než on i James, a přesto se James stal kapitánem. Scorpius nervózně polkl. On, takový maličký a hubeňoučký skříteček se má přidat k takovému týmu? Okamžitě zalitoval, že nešel studovat nudné kouzelnické právo.
,,Tak jo! Po odpočinku jsme zase tady a společně s námi je tu nový chytač Scorpius Malfoy! Protože věřím, že jste si odpočinuli alespoň z poloviny tak dobře jako já, letošní sezóna bude jen naše!" Tým nadšeně zavýskl a Scorpius byl vděčný, že je Jamesova paže stále položená kolem jeho ramen. ,,A protože je to Scorpiusův první oficiální trénink, kde ho nesledujeme, jak hraje se školním týmem, buďte k němu ohleduplní a nepalte na něj při první hře Potlouky. Mohlo by se totiž stát, že on po vás hodí šavli." Tým se hlasitě rozesmál a i Scorpiusovi zacukaly koutky. ,,Tak do práce, žádný lelkování, Zlatonka se nechytí sama!"
James otevřel bednu s míči, vypustil Potlouky i Zlatonku, pak vzal do ruky Camrál, načež se všichni na svých košťatech vznesli do vzduchu. Potter vyhodil Camrál do vzduchu a hra začala.
Hrálo se jen na jedné polovině hřiště a James, Keaton Flitney a Carolina Madeowsová stříleli na brány, kde střely úspěšně chytal brankář Denison Frisby. Odrážeči proti nim samozřejmě odpalovali Potlouky a Scorpius si připadal jako opuštěné kotě, když se rozhlížel po Zlatonce.Zahlédl na tribunách Albuse, jak drží velký transparent s nápisem 'SCORPIUS JE JEDNIČKA!' a musel se usmát. V příští chvíli kolem něj prolétl James a křikl: ,,Tréninky jsou stejné jako v Bradavicích, co říkáš?"
,,To si piš!" potvrdil Scorpius a náhle ucítil, jak kolem jeho hlavy proletěl malý míček. Rychlostí blesku se po něm ohnal a chňapl po něm - když rozevřel dlaň, Zlatonka poraženecky třepotala křídly.
,,Dobrá práce," přikývl James a usmál se, ,,ale tohle bylo teprve rozehřívání. Pravá akce teprve přijde!"
•••
Tak se tu taky objevil James a famfrpál😂
Doufám, že se vám kapitola líbila:)
Jinak, příběh už dopisuji, přede mnou jsou dvě části, před vámi deset!:D
-Milka♥
ČTEŠ
Quidditch VS Ministry ✔ | ˢᶜᵒʳᵒˢᵉ ²
Fanfiction2.díl trilogie Scorose Scorpius:Albusi, myslím, že mě právě opustila múza. Albus:Tak piš, co tě právě napadne, ne? Myslel jsem, že tak jsi to udělal i loni. Scorpius:No to jo, ale to jsem si z toho dělal srandu... Albus:Prostě piš. ° „Mojí milé Rose...