Kapıdan içeriye girdiğimizde sanki bütün gözler üstümüzde gibi hissettim . Ama benim gözlerim sadece bi tanesine hayretle ve hayranlikla bakti . O yeşil gözler allahım neydi bu . Içimden gelen ses bütün safliğımın bozulacağını söylüyodu. Alnını kapatan ve onu gizemli kılan açık kumral saçları çimen yesili gözleri kiraz kadar kırmızı dudakları sanki bi başkalık vardı onda . Selinin beni dürtmesiyle kendime gelmiştim . Serhatla bi masaya otururken selin bana seslendi .
- kızım ne bu hal içmeden sarhoş olmuş gibisin kim aldı böyle aklını başından
Serhat kaşlarını çatarak .
- dakika 1 gol bir sende selin kim alabilirki ?
Biraz daha muhabbetten sonra telefonuma bir mesaj
- annecim biraz geç yazdım ama nasıl okulun iyimi ?
- sorun deil kleopatram uyumamıştım zaten iyi güzel yolunda herşeyy hatta partite gitmişimde aşik olmuş gibiyim öyle afalladım yani ☺
- anlamadım kuzum
- birşey yok bitanem uyumak istiyorum yoruldum sanırım
- tmm kızım seni çok seviyoruzz iyi uykular ilacını almayı unutma .
Evet ilaç . Benim küçüklüğumden beri geçmeyen bi hastalığım vardı bu sıra daha da sıklaştı sanırım ailemden ayrı kalmak bana iyi gelmedi ben panik atak hastasıyım ani şeylere korkunç patlamalarım olabiliyo arada bayılıyorum . Neyse annemle kinuştukdan sonra bunaldım biraz sanırım elimi yüzümü yıkamak iyi gelicekti serhata lavabonun yerini sorarak nazikçe kalktım ve koridora doğru ilerlemeye başladım . Lavobaya vardığimda kapiyi kilityerek içeriye girdim derin bi nefes alarak yüzümü yıkadım ve aynaya bakarak . Sanırım iyi değilim diye mırıldandım . Tam çıkmak üzereyken kapının kilidinin zorlandığı fark ettim ve açtım . Bu oydu o adını bilmediğim ama lakabanı kendi içimde özenle seçtiğim ( çimen gözz )
- tıklatsaydında açardım kapiyi hayvan gibi elinde kalacak kadar zorlamana gerek yoktu
- sen ne kadar ukala ve güzelsin .
Güzelmi ayy bana güzel dedii .
- ee yani dedim gözlerimi kısarak . Tam başka bişey daha söylicektim ki elektrikler gitti . Bi an heycanım arttı kalp ritmim uzaktan bile duyabilicek bi gürültüyle atıyodu . Burnumda bi sıcak nefes hissettim " sakin ol elektrik şimdi gelir " bir an kendimi bayılmamak için epeyy bi zorladım o kadar yakındik ki ne o bi adım geri gidiodu ne de ben . Tabii o anın büyüsü hemen bozulduu . Embesil serhat .
- iyimisin bak biliyorum hastasın ama bi sıkıntı yok iyisin dimii .
- ven iyiyimde sen benim hastalığımi nerden biliyosun ki .
- şeyy benn. Ilaçlarını gördüm de çantanda yere düşmüştü kaldirayim derken gördüm . Neyse bunun ne önemi var sen iyisin dimi.
Iyiyim diyerek cevap verdim ve koridorda ilerleme başladık sessizce bu sessizliği bozan serhat oldu
- ondan uzak dur o sana iyi gelmez . Sana zarar verir lütfen dinle beni iyiliğin için söylüyorum . O sadece bi ego müsbettesi yeter ki poh pohlansın
- anlıyorum . Ama zaten sandığın gibi bi durum yok . Ayrıca iyiliğimi düşünmek aklıma gelirse bence sende uzak durmam kişiler arasındasın . Şimdi selinin yanına git yanlıs anlamasın .
Serhat önden ben ise biraz daha arkadan salona ilerleedik . Ensemde bi nefes sanki bedenime hakimiyet kurarcasıba kokumu sömürüyoduu . Arkama dondüğümde ve yine yine çimen gözlerle karşılaştım . Yaa orman bu çocuğun gözlerinin yanında halt etmişti neyse toparlandım ve
" sen napıyon ya korktum "
-amacım korkman deil . Sadece huzuru koklamak ve biraz olsun içime çekmekti
Yüzümde bi tebessüm oluştu bu tatlılıktan niye uzak durmam gerekiyomuş çözemedim bi ann .
- teşekkür ederim ama gitmem gerek arkadaşiim yalniz . Dedim ve yavaşca uzaklaştım . Selinin kulağına eğilerek
- geç oldu canım artık kalkalım mı ? Kafasını onaylarcasına salladı . Tam kalkarken onun bana vaktığı gördüm. Yanıma geliyodu yavaş adımlarla heyecanlandım ve bekledim ne diycekti ki şimdi . Kulağıma eğildi ve
- gidiyomusun
-malesef gitmem gerek geç oldu.
- tmm git . Ben seni kokundan bulurum . Dedi ve göz kırptı .
- ee bende parfümümü değiştiririm dedim . Cevap vermedi ve geçmem için kenara çekildi .
Noluyo yaa bana başım dönüyo kalp ritmim sanki sövüyo anlamadım . Arabaya doğru ilerledik ve herkez yerine bindikden sonra yurdun arkasında serhat bizi indirdi . Indiğimiz yerden geri çıktik . Ohh şükür ki yokluğumuz fark edilmemişti . Geceliklerimi giyerken selin bana seslendi
- kuzum kimdi o ya sanki gözlerine aşkla baktın gibi geldi
- kim kimdi yaa . Heh saçmaladın yine uyku saatin geçti senin yat lenn ☺ geceliklerimi giydik ben perdeyi çekmek için cama gittiğimde onu gördüm çimen gözlü çocuğu . Inanmayarak bida baktım ama yok tu . Sanırım bilinç altımın bana yaptiği bi ibnelikti gece gece . O deil de o kadar diyolog oldu ben bu çocüğun adını niye sormadım ah salak kafam . Neyse nasıl olsabidaha görmiycektim . Çantamı boşaldip yarın ki okul kitaplarını katmam gerekiyodu . Odaya gittim ve çantayı yere döktüm bisey dikkatimi çekti benim ilaçlarım dolaptaydi çantam da bir tane bile ilacin olmadığını fark ettim . Ama serhat bana çantanda gördüm demişti . Kimdi ya bu çocuk yarın ona soracagım nerden bildiğini . Yatmak için yatağıma gittim az da olsa uyumak istiyodum . Olanları düşünerek uykuya daldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afraa
ChickLitsahte sevgilerden çok yalan aşklar acıtırr . Ve birinin senden intikam almak için aşık etmeye çalıstığını anlarsan daha dayanılmaz . Peki ya sen bi meleksen ve aşık olduğun insan cennetten kovulan bi melekse . E buyrun hikayeye o zaman