10 - şaşkınlık

84 39 2
                                    

Gözlerimi açtığımda yurt da yatağımda açtım gözümü . Herşey sanki bi garip di ve o kadar şeyden sonra bu yatak da olmam . Ben en son bayılmıştım . Saate baktığımda 8.05 di . Dolabıma gittim selin aynanın önünde makyaj yapıodu . Yaa ben bu sahneyi hatırlıyodum dejavu mu oldum diye düşündüm . Ama bi dakika selin de ordaydı  ben bayıldığım da .

- selin. Ben noldu anlamadım . En son bayılmıştım . Toprak tutmuştu . 

- sen rüya gördün sanırım canim . Biz daha okula gitmedik bile sen bunlari ne ara yaşadın .

Dedi gülerek . O anki şaşkınlığımı gizleyemedim . Ya noluyodu hiç birşey anlamadım herşey bi garip di . Zihnim resmen hain planlar kuruyodu . Peki ben nası gerçek gibi hissettim ya bunları .
Derken hazırlanmam gerektiğini hissettim
Okula gitmek istemesemde toprağı bulmam gerekiyodu . Onunla konuşup aklıma takilanları sormalıydım .
Selinle yurttan çıktik yol boyunca hiç konuşmadık .
Okula geldiğimizde serhat kapıdaydı hiç konuşmadan içeri girdim sınıfa doğru ilerledim . Dolaba kotaplarımı koydum kapattığımda şaşkinlıkla birden irkildim . Toprak yüzüme bakıp sırıtti ooff bu çocuk ne istiyo benden .

- senin benle derdin ne toprak ?

- benim seninle çok derdim var . Herşeyin bi zamanı var . Ayrıca çevrenede dikkat et .

- bak toprak kelime oyunların canımı sıkmaya başladı . Korku filmlerinden fırlamıs gibisin yaa . Zırt pırt karşıma çıkıyosun . Derdini söyle sende kirtul bende kurtulayım .

- birincisi ben istemezsem eğer sen beni asla göremezsin de bulamazsın da . Ikincisi korku filmleri benim yanımda halt işlemiş yani bu benim şahsi fikrim . Dedi sırıtarak . Üçüncüsüde kelime oyunu yapmıyorum . Sen zeki bi kızsın meleğim . Hee bide sıkı can iyidir .
Dedi . Bu aptal espirimi yapmıştı şimdi.  Bide kahkaha atmiyo mu . Sinirlerim iyiden iyiye bozulmuştu . Gözlerimi devirdim ve soru sormak için kelimeleri zihnimde toparladım .

- toprak . Ben rüyam da seni gördüm ama sanki gerçek gibiydi . Yemin edebilirim buna hissettim . Bak deli diyebilirsin . Saf da diyebilirsin . Ama ben ciddiyim .

- deli değilsin  . Saf da değilsin . Yemin de etme . Hem ne tesadüf bende seni gördüm ve bende hissettim . Dedi kahkaha atarak ve kulağıma yavaşca eğildi dudaklarını ensemde hissetmiştim . O sıcaklik . Sanki kış gününde şömine karşısındaydım . Ve şunları fısıldadı .

" gördüklerin rüya değildi meleğim . Olanları senin ruhun yaşadı . "

Ooofff al işte bi soru daha yaa allah aşkına benim bi günüm normall geçmicek mi . Hep niye bi soru ve benim cevap bulma çabalarım . Bi an bıkkınlık hissiyatına kapıldım . Gayet normal bi hayatım varken bu garip insanlarla aynı okula gelmekte hata yapmıştım . Özel okula gitseydim kimse beni korkutmazdı dalga geçmezdi . Kafamı kaldırdım ve bağırmaya başladım  .

- keşke koleje gitseydim de seni tanımasaydım . Bıktım yaa senin  korkutma çabalarından . Uzak dur bendenn .

" istersen dünyanın öbür ucuna gitmiş ol illaki seni bulucaktım . Çünkü seni bulmam gerekiyodu  . Ve vee ."

Evet vee si ne ve beni niye bulman gerekiyodu .
Söyle artık nolur sun yoksa kafayı yiycem .

" henüz olmaz . Ama şunu bilki sen çok cook özelsin ve bigün herşeyi öğrendiğinde bu korkuları arıycaksın afra . "

Afra mı ?? Afra kim ya beyni sulandı heralde .

- sevgilinle karıştırdın heralde adım sevgi benim . Hem neyi öğrenmem gerekiyosa söylee bee . Bak yoksa suratına yumruğu indiricem yerter artık ya . 3 gün oluyo seni tanıyalı . Ama bıktim oğlum senden düş ya yakam dan .

" ben senden 100 yıldır nefret ediyorum . Senin yüzünden kardeşim . Neyse herşeyi nasılsa öğreniceksin az kaldı . Ayrıca yanlış da söylemedim adın afra . Al sana verdiğim ilk bilgi .

Dedi ve gitti . Tabiki ona inanmıycaktım . Çömez muamelesi yapıyo bana salak . Korkutmaya çalışıyo aklınca . Afraymış hihh . Tabi sende jhonny depp . Ooofff sinirden bütün vücudum titroyodu oba cevap vermek içon arkamı döndüğüm de yoktu gitmişti . Ama bi anda nası . Afra ne ki araştırmam lazım bunu . Sınıftan koşarak kütüphaneye gittim . Orda birşeyler bulacağımdan emindim . Ve kütüphaneye doğru yürümedim koştumm . Kapıya geldiğimde durdum ve derin nefes aldım . Iceriye girdim . Bi yandan rafları karıştırdırıyodum diger yandanda ihtiyacın olan kitabı arıyodum ki bi ses duydum . Önüme bi kitap düşmüştü . Ve 100. Sayfası açik duruyodu . AFRA yazısına takıldı gözüm . Buldum dedim elime aldım kitabı . O kitap önüme nasıl düştü en ufak bi fikrim yok du ve kormadımda değildi hani . Masanin birine oturdum ve şunlar yazılıydı .

  AFRA : 100 yıl önce yeryüzüne indirilen bir melek . Rivayete göre dünyada sevgiyi ve barışı sağlamak için insanlara bahşedilmiş . Diger bir rivayete göre insan bedenindedir . Ve ruhtur . Yanında iki melekle birlikle yeryüzüne gönderilmiştir . Buna benzer birçok rivayet vardır ama en dikkat çekeni . Afra nın ruhu bir melekten alınmıştır ve o melek yaptığı hata yüzünden cennetten kovulmuştur ve derler ki o da afranın arkasından dünyaya inmiştir . Adı aera anlamı ise . Şeytan tanrıçası demektir . Biri iyiliği biri kötülüğü sembolize eder .

   Kitap sayfalarca devam ediyodu . Bunların tabikide benimle bi alakası olamaz . Belliki o da bunları okumuş ve venimle dalga geçiyodu .  Of toprak off . Çocuk gibi derken ensem de yine o nefes .

" ben dalga geçmem meleğim . "

AfraaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin