Müdürle birlikte odasının bulunduğu kata doğru ilerledik . Ne söyleyeceği hakkında en ufak bir fikrim yoktu . Gergin geçen dakikalar ardından odasina girdik . Koltuguna oturduğunda eliyle benim de oturmamı isaret etti . Oturdugumda sessizligi bozan müdüre hanım oldu.
- Bana anlatmanız gereken birşey var mı küçük hanım?
- anlamadım , ne hakkında birsey ?
- gecen gece olan olay yuttan kaçan kisiler hakkında.
Müdürün konuşmaları sonrası ellerimle oynamaya başladım ne zaman tedirgin olsam hep böyle yapardım . Biraz daha ellerime işkence çektirdikten sonra müdüre baktim . Ve konuşmaya başladım .
- evet kaçan bendim yani bizdik
- evet sen ve selin . Onun aklına nneden uyduğun hakkında fikrim yok ama şaşırdığım konu bu değil .
- şaşırdığınız başka ne var hocam kazağımın takılması mı . Dedim sırıtarak.
- hayır . Dedi buz gibi ve ürkütucü bir ses tonuyla. Tekrar konuşmaya başladı ardından
- kazağın takıldığında tam düşecekken havada asılı kalman dan bahsediyorum .
Ne diyodu bu ne havada kalması . Serhat tutmuştu ama beni .
- hocam arkadaşımı satmak gibi olmasın ama beni tutan onun sevgilisiydi serhatti . Rica etsem ben bi kamera görüntülerine bakabilirmiyim ?
- tabiki . Ama şunu bilmeni isterim ki selinde sende yurtdan atıldınız haberin olsun .
- hocam saçmalayın benim okulum var ailem çok uzakta ben nasıl devam edicem okula acaba .
-onu yurtdan kaçarken hiç düşünmediniz mi . Hem bu garip olan şeyler havada kalman falan . Böyle şeylere inanmam ama sende bişey var .
- ne oolabilir ki yaa bende karanlıkta görünmemiştir hocam saçmalayın . Melekler mi tutcak beni yapmayın ama bu çok saçma .
- o bi gece kamerası . Hiçbir açıklama bu durumu düzeltemez
- tmm ya bakmıcam kameralara falan . Gidiyorum ben . Hem ayrıca ben sizin yurdunuzada kalmadim .
- küstah çık odadan
- kostah çok odadan . Çokta tın yaa . Dedim ve ne kadar ağlamak istesemde sırıtarak çarptım kapıyi . Odama doğru ilerledim selin de odadaydı . birşeyler düşünüyo gibiydi .Sessizce yanına oturdum . Ellerimi iki üç defa gözlerinin önünde salladım .
- kestiiiikkkk .
- he ney vardık mı .
- yok teker patladı yolda kaldık . Off ne saçmalıyon yaa . Kalk hadi hazırlan .
- ne hazırlanması noldu nereye . Bu saat de çıkmamıza izin vermezler ki .
- enn olmadı kaçarız selincim . Kazağım takılır yine falan . Neyse yavaş yavaş anlatıcam kalp den gitme .
- yaa nolduu ?
- hiç ya telaş yapma yurtdan atıldık sadece . Dedim kahkaha atarak .
- sen ciddimisin .
- hiç olmadıgım kadar . Neyse hadi kalk . Sonra anlatırım devamını . Yolda da nereye gidiceğimizi düşünürüz .
- ooff yaaa .
- bak selin mızmızlanma zaten sinirliyim . Sevgilinle buluşmak için kaçtın hadi kaçtın beni niye götürdün .
- özür dilerim
- bi önemi yok artık biraan önce burdan çıkmak istiyorum tatlım hadi lütfen hazırlan ve gidelim .
- tmm canım .
- ben hazırım seni aşağida kapının önünde bekliyorum .
Dedim ve cevap vermesini beklemeden merdivene doğru ilerledim . Başım dönüyodu sinirden . Heran merdivenleri yürümeden inebilirdim . Her basamağı inerken bir düşünce daha giriyodu beynimee . Bu akßam ervayla buluşucaktın . Ama o burda olduğumu biliyo ve 11 de penceremde olucak ben simdi nerden ulaşıcam buna ? Diye düşünürken telefonuma mesaj geldi . Cebimden çıkartarak mesajı okumaya başladım ." sıkma canını . Kapının önünde bekliyorum . Ben erva .. "
Hadi gelde korkma bu ve bunun gibi olan diğer iki manyaktan . Herşeyi bilmelerine artık şasırmıyorum çünkü alıştım . Selinde aşagi indikten sonrra çıktık . Erva kapının önünde bekliyordu . Yanına doğru ilerledim .
- bugün bana herşeyi anlatıcaksın .
- hemde herşeyi meleğim
- peki bakalım.
Seline işaret yaparsk binmesini söyledim . Oda arabaya bindikden sonra ilerledik . Sessizdi herkez kendi kafasında kimse tık ses çıkartmıyodu . Sessizliği bozan benim mesaj sesim olduu .
" nereye gidiyorsun ve o yanında ki kim "
Bu numara yabancı gelmiyodu ama kayıtlı değildi .
- kimsin.
Ardından çok geçmeden cevap geldi
- çimen göz.
Bende hızlıca cevap yazdım
- seni ilgilendirmez . Herkezin meleği kendine ama dimi .
- off laf mı soktun simdi
- ne münasepet . Hatırlatma diyelim .
Cevap gelmedi ve telefonu kilitleyip cevime kattım . Nereye gittiğimizi bilmiyordum . Sadece biran önce gidip kim olduğumu öğrenmek ti tek amacım . Sessiz geçen bir yolculuğun ardından yavaşca durduk . İndi erva vende onunla birlikte indim ve ardım dan da selin .
- geldik bayanlar
Selin - ohhaa bu ev senin mi yaa
- yoo kiraladım . Böyle bi sorumu var ya girin hadi dedi sırıtarak . Gerçekten de selinin ohaladığı kadar vardı . Iki katlı bir dublex di ve göz kamaştırıcı toz pembe rengi . Tam anlamıyla mükemmel bir evdi . Kocaman camları vardı .
- Erva birşey sorabilirmiyim .
- tabiki buyur
- bu camları kim siliyo veya kimler mi demeliyim . Dedim sırıtarak oda gülerek karşılik verdi . Kapıyı açtı ve girdik .oyş içeriside en az dıssardan görüntü kadar iyiydi . Belliki antika seviyordu . Hep eski şeyler eski kitaplar vazolar vb . Seyler . Birde melek kanatlı bir heykel en güzeli oydu bana göre . Bi anlamı var gibiydi . Sabırsızlanarak Ervaya döndüm ve dedim ki
- bu heykellin anlamı ne ?
- o melek . Yeryüzüne yüzyıl önce göbderildi iyiliği sağlamak için afra o yani sensin .
- anlamadım . Ve bence konu açılmışkeen artık konuşmalıyız bence . Diyerek kolundan çekıstirdim ve mutfağa geldik .
- hadi anlat bakalım ne meleği ? Bana nedek afra deyip duruyorsunuz ? Bunların benimle ne alakası var ? Doğumum ne alaka ? Herşeyi bilnek istiyorum .
- hepsini anlatıcam ama inanman için doğrulamam lazım . Annene mesaj atarmısın ?
- sebep . Yani ne diye.
- doğumunda neler olduğuyla alakalı .
- tamam . Dedim ve telefonumu elime aldım mesajla falan uğrasıcak kadar sabrım yoktu . O yüzden direk aradım . 4 kez çaldıktan sonra nihayet açabilmişti telefonu .
- efendim annecim .
- anne nasılsın falan demiycem . Bir ödevim var . Diğumunuzda yaşanan ilginç bi olayı yazın defi hoca. O yüzden hemen söyle ödevi bitirmem lazım . Hıç düşünmeden direk cevapladı .
- öldüğünü söyleyim morga götürüceklerdi . Makinayı tam senden sökceklerken senin kalbin atnaya başladı annecim .
- teşekkürler sağol anne byy . Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım . Ses zaten hapörlördeydi herşeyi duymuştu . Ve sözlerine başladı .
- anlatıyorum iyi dinle .
- tamam yaa hadi artık .
- bak şimdi . Kulaklarını iyice aç ve sözümü kesmeden dinle . Sen afrasın gerçek kimliğin bu sen seçilmiş kişisin . Yeryüzüne gönderildi afra . Bir insan bedeni bulmak zorundaydı ce o beden çok taze ve saf olmalıydı . Bizde seni seçtik çünkü ölümun o güzel tatlı yüzüne yakışmadığını düşündük tam seni götürceklerken afranın ruhu seninle birleşti . Büyüdün evet ama hiçbirzaman tam bir bütün olmadınız ve sen kabullenene kadar da bu asla olmuycak . Kesin ve net bir şekilde hayır dediğin an afranın ruhu senden çıkıcak ve ölüceksin . Çünkü sen zaten bir ölüydün . Ayrıxa afra benim kardeşim . O gün o yüzden sarıldım sana . Diğer bir konu ise : Afrayla birlikte iki melek de seninle birlikte gönderildi kitap da okuduğun gibi . Yani toprak ve serhat senin koruyucuların . Seline gelicek olursak o cennetten afra yüzünden kovulan bir meleğin kardeşi yani aera nın . Ama yaptıklarını doğru bulmayıp iyiliği secti . Yani senin yaninda durmayı . Devamınıda yaşayarak öğrenicek sin . Şimdi cevabın melek olduğu kabullenip hayata kaldığın yerden iyilik yaparak devam etmek mi ? Yoksa kabullenmeyerek ölmek mii ?,Biliyorum heyecan lı yerde bitti ama sürprizide bu ya zaten . Hepini öpüyorum ❤❤ ve sizleri çoook seviyorum ( bu arada bölümde ki foto büşra batta la aittir . Kendisi arkadaşımdır ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afraa
ChickLitsahte sevgilerden çok yalan aşklar acıtırr . Ve birinin senden intikam almak için aşık etmeye çalıstığını anlarsan daha dayanılmaz . Peki ya sen bi meleksen ve aşık olduğun insan cennetten kovulan bi melekse . E buyrun hikayeye o zaman