11 - kalp ritmii

78 31 18
                                    

Bu ses bu nefes başımı döndürüyo . Beni benden alıyo . Dünyam alt üst oluyo. Off ne diyodum ben şuan bana çok yakın arkama dönersem çimen gözlerinin esiri olucaktim . Dönmezsem sıkiñti büyük . Ve yavaşca arkama döndüm .
- şeyy sen . Niye . Off niye takip ediyon sen beni yaa çekil önüm den . Dedim bağirarak tabi bu toprağa işlemedi . Kollarını iki yana açtı ve kitaplara dayadı . Bana dahada yaklaştı . Galiba en son çilek falan yedi . Nefesinden öyle algıladım . Düşünün yani o kadar yakındik o an . Kalp ritmim git gide hızlandı .

- sen bana niye hep bağırıyosun .

- sen niye hep beni takip ediyosunn .
Dahada eğildi . Önündeki koyu kestane saçları alnıma değdi .

- sen bana lazımsın da ondan . Seni bulmaktı görevim ve buldum . Birnevi bana aitmißsin gibi düşün meleğim .

- malmıyım ben be çekil önümden . Diyerek arkama bakmadan hızla ondan uzaklaştım . Ve arkamdan bağırdı .

- istediğin kadar kaç istediğin yere git . Seni bulurum kainat güzelii .
  Yok valla iyice salaklaştı bu . Takti bana . Hemen çıktım kapıdan sınıfa doğru koştum . Ama sanki kalbim benden daha hızlı koşuyo gibiydi . Niye bu kadar afallamıştım . O beni neden bu kadar heyecanlandırıyodu . İçimden bunları tekrarlarken gördüğüm  manzara karşısinda dona kaldım . Toprak . Toprak nasıl benden önce gelmişti . Panter gibi koştuğuma yemin edebilirim yaa . Serhatla kapının önünde dedikodu bulamayan mahalle karıları gibi beni çekiştiriyolardı adımı duydum . Kapıyı açtım sınifa girdim . Oww bi günde bu kadar aksiyon sinir stres yeter ki ya . Selin o kızla nasıl konuşurdu hemde güle güle . ( o kız dediğim benim ilk günler sinir olup kavga ettiğim kız geñcler ) selini kolundan tutup kenara çektim .

- selin senin derdin ne tatlım . Siz hayırdır . Ne muhabbeti böyle bu koyu koyu .

- canım o benim önceden arkadsşım . Siz tanışıyomusun .
Kız araya girdi .
" meraba canım ben asya. Ama sen aera da diyebilirsin . "
Aera mı bu isim bana çok fazla tanıdık geldi derken okuduğum kitabı hatirladım . Ne demekti şimdi bu .
O anda sınıfa toprak ve serhat girdi sırıtarak .

Asyaya dönüp pis bi bakış atti serhat toprak ise ona bakıp gülümsedi . Neydi bu tezatlık . Orta da cidden bi gariplik  vardi .
Asya bana bakti ve

- senin adın aframı .
- siz toprak la birlikte beyin özürlüsünüz . Kilmliģimı göstericem ce sizde bana birdaha afra demiyceksiniz .

  Kimliği gösterdim ama bu ikisininde umrumda deil di .
Serhat bana baktı ve ortaya bir laf attı .
- bence bu kadar yeter . Herkes yerini ve haddini bilmeli . Sende defol git asya . Dedığinde toprağın çene kasları gerildi . Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim yoksa bu kızla arasında birşey mi vardı .
- toprak araya girdi ve . Senin meleğin sana benim ki bana . Kes sesini . Diyerek elini asyanın omzuna atti . Kız bana bakıp mal mal gülerken tabiki rahat durmadım tam kapıdan çıkarken saçından tutup yere yatırdım . Ve şu kelimeli söyledim ☺

- bu iki oldu. Bidahakine postiş takmak zorunda kalırsın . Al yanında ki kas hayvanını bidaha da gözüme görünmeyin .
Arkadaslar biraz rahatsızım o yüzden uzun yazamadım hepinizden çok özür dilerimm . Iyi okumalar ..

AfraaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin