Ömer bir an önce yola koyulup mervesini görmek istiyordu. Ona hediye almayıda unutmamıştı. Ömer biraz romantik adamdı. Merve anlamazdı romantikten. Ömer ona küçük bir ayıcık almıştı. Ayıcığın karnına basınca " seni çok seviyorum" diye bir ses çıkarırdı. Belki Merve ayıcık gibi şeyler sevmiyordu ama ömer bilseydi almazdı. Sonunda ikisi buluştular. Yolun kenarındaki bir kaldırımda ayak üstü konuşmaya başladılar. Ömer merve nin gözlerine öyle derinden bakıyordu ki sanki içine düşecekti. Dünya ömer için durmuştu sanki. Ömer ona aldığı hediyeyi vermek istiyordu. Ama heyecandan tiyriyordu. Merve nin morali bozuktu. O kadar çalışıp emeğinin karşılığını almamak ne kadar kötü bişey biliyordu. Ömer bunun farkında bile değildi. Merve bir an gitmek istemişti çünkü çok bunalmıştı. Ömer in vereceği bir tepki karşısında ömer i kırabilirdi. Bunu yapardı o. Ömer aldığı hediyeyi merve ye uzattı. Merve bunalımdaydı. Ömer merve ye" açsana hediyeyi " dedi. Merve gerçekten çok bunalmıştı. Bayılacak gibiydi. Merve açtı hediyeyi. Merve küçük ayıcığı görünce yolun ortasına fırlattı. Ömer şaşkındı. Merve ise kendinde değildi. Ömer yerdeki ayıcığı almak için eğildi ve ordan hızlıca gelen bir araba ömer e çarptı. Ömer yere yığıldı ve orda hayatını kaybetti. Merve şaşırmıştı. Belli ki aklı yeni başına gelmişti. Merve yerdeki ayıcığı aldı ve karnına basarak " seni seviyorum" diye bir ses çıkarır ayıcık. Merve "ömer" diye bağırarak ağlamaya başlar. Ve sonrada ordan koşarak uzaklaşmaya başlar. Bundan bir hafta sonra mervenin ailesi aldığı haberlere göre hastaneye gider. Orda morg a götürülen bir cesede rastlanırlar. Saadettinin eşi cesede bakmak ister. Cesed merve ye aitti. Merve orda cansız yatıyordu. Saadettine gelen raporlara göre merve nin cesedi denizin en derin yerinde bulunmuş. Merve ömerin yanında hızla uzaklaşıp kendini denize atarak boğulmuştu. Ve cesedi bir hafta sonra bulunmuştu...İşte bu da Ömer ile merve nin hikayesiydi. Hayatın bir gün sizi güldüreceğine aldanmayın. Sizi güldüreceği gibi aldatırda.
....................son...................