Pedro : Byl krásný slunný den a vstal jsem, a vedle mě ležela moje Nikolka.
Nicol : Ještě jsem napůl spala, ale cítila jsem jak mi Peťa prohrabuje vlasy..
Pedro : věděl jsem že má hlad po včerejí divoké noci, a tak jsem jí šel udělat snídani, a kdy jsem jí to podal, řekla ,,Díky Peťo" usmála jsem se a políbila mě
Nicol : Položil talíř na stůl a dal mi ruce okolo pasu a položil mi hlavu na rameno...
Pedro : Chtěl jsem nakoupit a tak jsem jí řekl, že půjdu nakoupit a tak jsem šel.
Nicol : Odešel nakoupit, rychle jsem zavolala Kubovi aby přišel, že Petr není doma..přijal to a za 5 minut byl u nás.. hned jak vešel do dveří začal mě líbat..
Pedro : šel jsem do parku po nákupu a sedl jsem si na lavičku a pozoroval děti který si hráli na hřišti...po pár minutách jsem šel domu. Otevřel dveře a viděl jak House líbá Nicol a zařval jsem : Kubo!!! Si to ty?..Kuba : aaaeee..hhhhh.....jo,sakra....
Nicol : Když nás Petr viděl rozběhl se proti nám. Kubu odstrčil ode mě a mě chytl za tričko..,,S tebou si to vyřídím později" řekl a hodil mě na pohovku. Pak se otočil na Kubu. ,,To si říká kamarád? Sebrat mi takhle zbaběle holku?" Z jeho hlasu byl cítit vztek...
Pedro : Měl jsem vztek jako nikdy předtím. Nečekal jsem to od něj...Kubo!...........VYPADNI!.....dělej!...
Nicol : Otočil se ke mně a vlepil mi facku..z očí mi začli téct slzy jak nejrychleji mohli. Bála jsem se ho a tak jsem se na něj nekoukala.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
268 slov :D
YOU ARE READING
Zničené kamarádství | Pedro a Nicol
Teen FictionV téhle fanfikci půjde o to, že House podvede svého nejlepšího kamaráda Pedra. Nicol se možná rozejde s Pedrem a on to bude blbě snášet....vše se dozvíte pokud budete číst :)