Pedro : ,,Jeee" řekl jsem. ,,Promiň, jsem ještě rozhozený ze vřerejška,,
Nicol : ,,Jasně, chápu..." usmála jsem se. Obmotal mi ruce okolo pasu a začal mě hladit na zádech...
Pedro : ,,Půjdu udělat snídani, a pak můžem jít do parku" Navrhl jsem.
Nicol : ,,Dobře...fajn nápad" zasmála jsem se. Shodil mě ze sebe a šel dělat snídani. Ještě chvíli jsem ležela v posteli. Půjdu se zatím obléknout,, zavolala jsem
O 10 MINUT POZDĚJI
Nicol : ,,Péťo, už jsem oblečená,, zavolala jsem na Péťu
Pedro : Slyšel jsem její nádhernej hlas jak na mě volá ,,Už jdu lásko,, zavolal jsem zpět
Nicol : ,,Tak pojď..nikdo ti v tom nebrání!" zasmál se. Přiběhla jsem do kuchyně a objala ho. Dal mi ruce okolo pasu a zvedl mě do vzduchu...
Pedro : Šli jsme do parku zhruba 20 minut, byl asi 1 kilometr on našeho domu. Když jsme už šli po malé cestičce v parku. Nicol se začala koukat do země. Řekl jsem ,,Lásko,co je?,, Ona jen udělala ,,ehm...,, a já se koukl před sebe a koho jsem neviděl....KUBA! Šel jsem za ním a chytl jsem ho pod krkem a on mi chytil ruce. Přitlačil jsem na něj a on udělal divný zvuk, jako kdyby ho ,,někdo,, škrtil, ale já ho neškrtil jen držel. Řekl jsem mu ,,Jak se opovažuješ ještě nás potkávat na ulici?!,, Opět do mě vjel vztek.
Nicol : Petr ho chytl pod krkem. ,,Peťo! Nech toho!" zakřičela jsem na něj a odtrhla ho od Kuby. ,,Ale proč?! Zaslouží si to!" třásl se vztekem. Objala jsem ho a zašeptala mu do ucha: ,,Akorát se kvůli němu rozčiluješ..neboj...jsem jenom tvoje!" Řekla jsem.
Pedro : Když mi to zašeptala, tak jsem si uvědomil jenom jedno...bude to ještě horší když mu něco udělám a pak toho budu litovat. Rychle jsem ho pustil pod krkem a on si ho začal držet. (pozn.autora : jo držel si ho! 😂😂😂)
Nicol : Kuba se jen podíval na mě a na Peťu a rozběhl se pryč..,,Půjdeme domů?" zasmál se.,,Můžeme..už jsme tu dlouho"
DOMA
,,Hele, nedáme nějakou fotku na ins.."začal, když v tom jsem mu obmotala ruce okolo pasu a hodila ho na postel..zavřela jsem oči a obmotala okolo něj i nohy. Zasmál se a dal mi pusu do vlasů..
Pedro : Miluju tě! Řekl jsem jí,a začal jí vášnivě líbat. Ona jen vzdychla a začala rychle spolupracovat. Chtěl jsem napsat Kubovi, jestli jsem to nepřehnal, ale když to napíšu tak si bude myslet, že může ,,útočit,, dál na Nikču...
Nicol : Strhla jsem z něj tričko a přejela mu dlaní po hrudi... kousl se do rtu. Přejel si mě pohledem a pak se zastavil u mých očí.. ,,Máš krásné oči, víš to?" usmál se. ,,Na tvoje oči nemám!" Políbil mě.
Pedro : Zrozně mě vzrušovala a tak jsem se jí zeptal ,,Chceš to?,, Ona řekla že jo, a kousla se do rtu.
YOU ARE READING
Zničené kamarádství | Pedro a Nicol
Teen FictionV téhle fanfikci půjde o to, že House podvede svého nejlepšího kamaráda Pedra. Nicol se možná rozejde s Pedrem a on to bude blbě snášet....vše se dozvíte pokud budete číst :)