6. Konečně bazén a ochranka

27 0 0
                                    

DRUHÝ DEN RÁNO :

Nicol : Ráno jsme vstali někdy okolo 9:00 a li se nasnídat a obléct. Hned potom jsme jeli do aquaparku. V atnách jsme se převlékli a li jako první do bazénů.

Stála jsem na kraji, co byla veliká chyba.. Protoe co udělal Petr? Ano, přesně tak..strčil mě do bazénu.. klasickej on. Plavali jsme, odpočívali..Péťa se rukama opřel o okraj bazénu a já se mu obtočila nohama okolo pasu. Usmál se a políbil mě..

Pedro : Obtočila okolo mě nohy, a já jí políbil, celkem na dlouho 😂. Zopakoval jsem to, co jsem jí říkal asi milionkrát a to ,,Miluju tě ♥,,. A ona řekla to samé a dala mi pusu. Rozhodli jsme se jít do druhé části bazénu, byl tak zákaz dospělích, byl jen pro  děti do 15 let. Ale my tam li, protoe tam byl tobogán 😂. Vzali jsme si kadý obří kruhy (měli skoro metr) a li jsme na tobogán. Nikča se bála, a tak jsem jí řekl e jí dám ruku a a pojedeme společně, byli jsme v Plzni v bazénu a tak jsem to tam znal u dlouho ten tobogán, take jsem jel první.

Nicol : Jela jsem hned za ním.. chytl mě za ruku a usmál se. Přitáhla jsem se blíe k němu a políbila ho...Objal mě a já slyela jak mu tluče srdce.. zaposlouchala jsem se do toho tónu a nevnímala nic jiného...

Pedro : Nedívala se před sebe a tak se lekla kdy jsme najeli na stěnu a lekla se, a  já jsem jí řekl ,,neboj, jsem tu s tebou ♥,, a přitáhl jsem si jí k sobě a silně jí políbil. Jeli jsme a dolů. Dole jsme se otřepali od vody a Nikča si upravila vlasy v drdolu.

Nicol : Usmál se na mě a řekl: ,,Pojedeme jetě jednou?" ,,To po mně nechtěj" zasmála jsem se. ,,Jednou to bohatě stačilo"

Pedro: ,,Dobře,, řekl jsem se smíchem.

Z chvíli přila ochranka :

Pán : Co tady děláte? Tohle je pro děti do 15 let!?

Pedro : ,,Jen jsme chtěli na tobogán,, řekl jsem nechápavě

Nicol : ,,Omluvte nás prosím ale my si potřebujeme odskočit,, řekla jsem rychle

Pedro : li jsme na záchody, měli jsme crazy náladu a tak jsme se domluvili na záchodech, kudy utečeme. Spí obejdeme ochranku. Navrhl jsem plán, e půjdeme zadním vchodem do dětských aten a pak to projdeme do dospělého oddílu.

Nicol : Souhlasila jsem, a tak jsme se vydali na ,,dobrodrunou,, cestu. ,,TUDY!,, vykřikla jsem skoro na celý bazén

Pedro : Dreli jsme se za ruce pevně a já el první. ,,Ufff,, řekli jsme oba kdy jsme zjistili, e ochranku jsme obeli dřív ne jsme vlastně chtěli. Nikdo nikde nebyl, a tak jsem jí v naí atně přitiskl ke zdi a začal jí zuřivě a velmi romanticky líbat na krku. Ona jen vzdychla.

Nicol : ,,Peťo neee,, zaeptala jsem mu do ucha. Řekl ,,Co ne?,, Poeptala jsme mu do ucha ,,Jsi moooc velký romantik ☺♥, neudrím se,,

Pedro : ,,Ty to chce? ♥♥,, zaeptal jsem.

Nicol : Anoo.....vzdychala jsem jak nejvíc můu, aby ho to vzruovalo jetě víc.

Pedro : ,,Dobře, jen aby si věděla, e nechci dělat to, co nechce,, zasmutněl jsem. Ona jen přikývla,, dělat to v atnách u bazénu.....no...nečekal jsem to, ale kdy to chce, udělám jí tu radost.

Nicol : áhla jsem mu pod boxérky a on se otřepal ale líbilo se mu to. Začal mě dál zuřivě líbat a za chvíli si sednul na lavičku v atně a znovu se mě zeptal ,,opravdu to chce?,, ,,Ano,, přikývla jsem.

Pedro : Kdy přikývla, tak jsem vzal do ruky svůj penis a zasunul jsem ho do ní (je to hodně úchylný....ale co mám jako dělat😂) Vzdychla a řekla ,,Je to krásný pocit cejtit tě ve mně...♥,,


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Taaaak 626 slov 😂

Zničené kamarádství | Pedro a NicolWhere stories live. Discover now