Pedro : Jak si mohla? Nicol proboha, ja byl s tebou šťastnej a rád a miluju tě! Přece víš, že bych ti nikdy neublížil! řekl jsem udýchaný. Já....já....se ti moc omlouvám.... ale měl jsem vztek, nedalo se to vydržet. Ale musíme si ujasnit pár věcí.
Nicol : ..Nevím, co mě to napadlo.. Miluju tě..utřela jsem si slzy. Pomohl mi vstát, podíval se na mě a pokusil se o úsměv...
Pedro : ,,Musíš mi to vysvětlit jak to začalo mezi tebou a Kubou,, sedli jsme si na židli. Jak si ale vůbec mohla se včera se mnou vyspat když si měla Kubu?
Nicol : Víš..začalo to, když byla party po Utuberingu..když jsi odešel.. byli jsme opilí a zatáhl mě na záchody...a pak...jsme se začali líbat a on mě prudce opřel o stěnu a dal mi ruce nahoru na stěnu a začal mě svlíkat ale nakonec z toho nic nebylo naštěstí.
Pedro : Ale....nebudu se radši ptát co mezi váma bylo nebo nebylo, ale teďka jen jednu otázku, jak dlouho jste spolu byli?
Nicol : Bylo jen tohle..nic víc..
Pedro : Dobře, ale musím si to vyříkat s Kubou, nemůžu mu nechat tu nejhezčí holku kterou znám ♥. Jen nevím, co mu mám říct.
Nicol : ,,Jee, to je hezký"..usmála jsem se a chytla ho za ruku..dala jsem mu pusu na tvář. ,,Teď mu nic neříkej..vyřešíš to zítra.." řekla jsem a začala mu rozepínat košili...,dobře....., strávili jsme spolu další divokou noc ale tentokrát byla neobyčejná, dělali jsme to, ale on ho nestihl vyndat....a........nejspíš jsem těhotná.....
Pedro : Sakra....co teď? Musíme asi počkat do zítra a půjdeš si do lékárny koupit těhotenský test a zjistíš jestli si těhotná.
Nicol : Ráno jsem se probudila dříve než on, sundala jsem z něj peřinu a lehla si na něj. Úplně jsem zapomněla na včerejšek, bylo mi s ním hezky.
Pedro : Cítil jsem jí na sobě, a tak jsem jí dal moje ruce kolem pasu a ona vzdychla. Ale pak mě napadlo : ,,Byl jsem s ní v dobrém i zlém, byl jsem jí přítomen, miloval jsem jí, ale proč mi to udělala?,,
Nicol : Viděla jsem na něm, že přemýšlí.. tleskla jsem mu před očima, on se otřásl a podíval se na mě. ,,Víš..mám hlad, ale nechce se mi vstát a jít udělat snídani, protože tady nahoře je to až moc pohodlný..." řekl
YOU ARE READING
Zničené kamarádství | Pedro a Nicol
Roman pour AdolescentsV téhle fanfikci půjde o to, že House podvede svého nejlepšího kamaráda Pedra. Nicol se možná rozejde s Pedrem a on to bude blbě snášet....vše se dozvíte pokud budete číst :)