Sweet Despair

157 16 4
                                    

2010

Drobná blondýnka se prodírala davem lidí, kteří netrpělivě vyčkávali na lístky. Její dlouhé kudrnaté vlasy se jí lepily na tváře které byli mokré od deště. Jako jedna z mála neměla deštník a tak se co nejrychleji snažila najít zrzavého chlapce. Když našla vůz ve kterém chlapec bydlel se svojí maminkou, vyšplhala na krabice které stáli u vozu a nakoukla dovnitř oknem. V tom se ozvalo skřípání dveří, blondýnka vykřikla a spadla z krabic.

,,Ahoj, Annabelle." Zasmál se zrzavý chlapec čímž odhalil své zářivě bílé zuby a pomohl blondýnce vstát.

,,Ahoj, Jerome." Vykřikla dívka a své drobné ručičky obmotala okolo chlapce. Zrzavý chlapec byl nejdříve trochu zaskočený dívčiným činem ale poté jí objetí opětoval. Když se od sebe odtrhli tak se rozběhli do nedalekého lesa. Zrzavý chlapec a drobná blondýnka do tohoto lesa chodívali tehdy, kdy měla jeho maminka práci v cirkusu a nemohla mu to zakázat tak jak měla ve zvyku. V lese byli do setmění kdy se chlapcova maminka vracela domů z práce, ovšem dívčiny rodiče byli tak zaměstnání prací že si ani nevšimli že dívka zmizela. Jediné čeho si všimli bylo špinavé oblečení v kterém se blondýnka z lesa vracela, a že to nebylo levné oblečení. Oba dívčiny rodiče byli významní podnikatelé a tak by nesnesli kdyby jejich dcera neměla oblečení tomu hodné.

Když dívka a zrzavý chlapec doběhli do lesa hráli nejrůznější hry, které vždy hrávali. Dokud ještě mohli.

story by jeromeslittlelady
cover by InvisiblePrincess00

Sweet Despair [Jerome Valeska]Kde žijí příběhy. Začni objevovat