İlk bölüm ehuehuehu. Umarım beğenirsiniz. Neyse ghhkkfddkl.
-------------------------
Her zamanki kavgalarını eden Louis ve Zayn beni rahat bırakmayıp ittirmeye başladığında sinirle bağırdım.
"Bir gün insan gibi davranın, sadece bir gün!"
Kahkaha atmaya başladıklarında sinirle sert yastığı fırlattım. Belimdeki eller çekilince derin bir nefes aldım ve arkamı döndüm.
Louis ve Zayn şaşkınca bir yere bakıyordu. Kaşlarım çatılırken baktıkları yere baktım.
"Boku yedim."
Dediğimi duyan Liam gergin ortamda değişik bir şekilde gülerken herkes ona bakmaya başlayınca göz devirdi ve telefonuna geri döndü.
Kafamı tekrar önüme çevirdim ve bana sinirle bakan Harry'e şirince gülümsemedim.
O ise gülümsememe yüzünü buruşturduktan sonra topuklu botlarıyla, yere sert sert vurarak bana yaklaştı.
Dibime geldiğinde nefesimi tuttum ve kafamı havaya kaldırdım. Gözbebekleri küçülmüş ve yeşilleri koyulaşmıştı.
"Özür di-"
Sertçe itildiğimde sözüm yarıda kesilmişti. Kalçam ve belim ağrırken boğuk bir sesle inledim.
"Hey, ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
Zayn Harry'e bağırırken Louis beni kaldırmaya çalışıyordu. Liam ise Zayn'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
Herkesi boşverdim ve bakışlarımı Harry'e çevirdim. Nefretle bana bakıyordu. Gözlerim dolarken elimi Louis'in elinden kurtardım ve hızlıca odadan çıktım.
Dış kapıya ilerledim ve kapıyı açıp çıktım. Hızlıca koşmaya başladığımda gözlerimden akan yaşları ve gözümün yandığını hissediyordum.
Ne yapmıştım ona? Zayn, Louis ve Liam'a nasıl davranıyorsam öyle davranmıştım. Onlar beni severken neden Harry sevmiyordu beni?
Nefes nefese kaldığımda etrafa bakınmaya başladım. Evin ilerisindeki ormanın girişindeydim. Derin bir nefes aldım ve ormana ilerledim. Patikayı takip edince karşıma çıkan uçurumun kenarına oturdum ve düşünmeye başladım.
Çocuklarla üç yıl önce tanışmıştık ve bir müzik grubumuz vardı. Harry hariç hepsiyle çok iyi anlaşırdım. Aynı evde yaşardık. Beraber vakit geçirirdik. Zayn, havalı biriydi genelde. Ama Louis ile klasik kavgaları vardı. Louis, esprili biriydi. Sürekli bizi güldürür ve teselli ederdi. Liam, genelde herşeye gülerdi ve bize küfrederdi. O biraz değişikti. Harry, agresif ve sinirli biriydi bana karşı. Diğerleriyle çok vakit geçirirdi. Bir yıldır Zayn ile gergindi araları. Zayn ile bir yıldır sürekli kavga ederlerdi. Zayn'e sorduğumda beni cevapsız bırakırdı. Kendimi anlatmam gerekirse; pek ön plana çıkmazdım. İlgi odağı olmazdım ve arkada takılırdım işte.
Belki Harry beni grupta istemiyordur. Bilmiyorum.
Çoktan hava kararmıştı. Derin bir nefes aldım ve gözümdeki yaşları silip burnumu çektim. Ayağa kalktım ve geldiğim yönden eve ilerledim.
Kapıya elimle birkaç kez vurduğumda hemen açılan kapıyla beni beklediklerini anladım. Bana sinirle bakan Zayn'i görmemle dudaklarımı birbirine bastırdım.
Zayn ise beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
"Seni merak ettik, salak."
Hafifçe kıkırdadım ve mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right Way -Narry-
Fanfiction"İki yol vardı. Biri nefret, biri aşk. Nefreti seçtim. Yanlış olduğunu anlamam uzun sürdü. Ama anladım. Sonra aşkı seçtim. Doğru yolu bulmuştum..." Karanlıkta parlayan yeşil gözlerini bana çevirdi. Gamzesini ortaya çıkaracak bir gülümseme kondurdu y...