R.W./4.

124 15 66
                                    

NOT: SONU ÇOK EKŞİNLIDIR KALP KRIZI GEÇİRME OLASILIĞI OLURSA MASRAFLAR BENDEN DEĞİL, (öğrenciyim aq)

---------------------------------------
Evde oturmuş cipslerimizi yerken birden bağıran Louis'e kafamı çevirdim.

"Zayn, neden bacağımı elliyon?!"

Kahkaha atarak Zayn'e döndüğümde Louis'e şaşkınca baktığını gördüm.

"Ne oluyor?"

İçeceğiyle yanımıza dönen Liam koltuğa Louis'in yanına oturdu ve elindeki içeceği ağzına götürdü.

"Zayn beni elledi."

Liam ağzındaki içeceği püskürtü. Hemen eliyle kapatıp içeceği yuttuğunda kafasını Louis'e çevirdi. Fısıltı sandığı ama hepimizin duyduğu bir şekilde konuştu.

"Hani Zayn ile ben emişiyordum, bu iş "Aşk'ı Memnu" ya döndü. Zayn bitter, bende beylül, sende amdan bey."

"O ne?"

Soruma karşılık duyduğumu anladı ve gülümsedi.

"Hiç!"

Louis onu cimcikledikten sonra bağırdı.

"Herkes filmi izlesin!"

Televizyona döndüğümde bitmiş olduğunu gördüm ve gülümseyerek ayağa kalktım.

"Ben duş alacağım."

Odama çıkıp banyoma girdim. Üstümü çıkarıp duşun suyunu açtım. Su gelmeyince kaşlarımı çatıp belime bir havlu sardım.

Odamdan çıkıp çocuklara bağırdım.

"Odamın banyosu olmuyor! Ortak duştayım!"

"Tamam!"

Bir alt kattaki banyoya ilerledim. Tam kapıyı açacakken gelen müzik sesiyle yerimde durdum.

Yüksek ses Harry'nin odasından geliyordu. Boşverip banyoya girdim ve üstümdeki havluyu askıya asıp küvete girdim. Suyu açtım ve dolmasını bekledim.

4 dakika sonra birden kapının açılmasıyla şaşkınca gelen kişiye baktım.

Harry kapıda gözlerini irileştirmiş bir şekilde bana bakarken yutkunup önümü kapattım.

"Ne işin var burada?"

Sinirle konuştuğumda omuz silkti.

"Louis 'Parfümün banyoda.' Dedi. Onu almaya geld-"

Konuşmasını bölen şey tam olarak şuydu; aniden itilmesiyle yere düşmüştü. Sonra kapıda beliren Louis orta parmağını gösterdikten sonra kapıyı kapatıp tam 3 kere kilitlemişti.

Gözlerim irileşirken sinirle bağırdım.

"Louis! Aç şu kapıyı! Manyak mısın, çıplağım!"

Ses gelmeyince kafamı yerdeki Harry'e çevirdim.

Yere uzanmış bana bakıyordu.

Right Way -Narry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin