R.W./3.

169 17 55
                                    

Yeni bölümssss gelmiştir akmsj neyse okuyun aq.
-----------------------------
Çılgın bar macerasının üzerinden 2 gün geçmişti. Aslında pek üstüne gitmediğim ama hatırladığım bir kaç şey vardı. Ama sonuçta alkolüydüm ve beynim saçmalamış olabilirdi.

Salonda oturmuş televizyondaki filmi izlerken susadığımı hissettiğimde ayağa kalktım. Hepsinin bakışı bana dönünce mutfağı işaret ettim.

Mutfağa girip tezgaha yaşlandım ve derin bir nefes aldım.

Kafam çok karışıktı ve daha fazla düşünürsem kötü şeyler olacaktı.

Arkamı dönüp dolaptan su şişesini çıkardım ve kafama diktim.

"Hey."

Sesle korkarak arkamın döndüğümde Harry'i gördüğümde derin bir nefes aldım.

"Bu kadar korkak olma Niall."

Yanıma yaklaşıp dolaptan bir su şişesi aldığında kafamı sağa sola salladım ve bitmiş şişeyi çöpe attım. Arkamı döndüğümde elindeki suyla bana bakan Harry'i gördüğümde ellerimi iki yana açtım.

"Sorun ne?"

"Sorun,"

Eliyle çenesini kavradı ve düşünür gibi yaptı. Merakla ne diyeceğini beklerken konuştu.

"Sorun sensin."

Dediği şeyler üzerine kırıldığımı hissettiğimde belli etmemek için çabaladım.

"Senin benimle derdin ne?!"

Ani çıkışım üzerine kaşlarını çattı ve gıcık bir şekilde gülümsedi.

"Hepsini sayayım mı?"

Kuruyan dudaklarımı ıslattığımda dudağıma kayan bakışlarını yok sayarak ona bir adım attım.

"Benimle sorunu olan sensin. Ne yaşıyorsan kendi kafanda?!"

O da bir adım attığında meydan okurcasına tek kaşımı kaldırdım.

"Çok safsın biliyorsun değil mi? Etrafında dönen haltları anlamıyorsun! Şu masum çocuk ayaklarını bırak Niall Horan!"

Konuşmasının üzerine şaşkınca açık kalan ağzım haricinde normaldım.

"Sen ne saçmalıyorsun?"

Sorum üzerine gülümsedi. Ama içten olmadığı çok belliydi.

"Saçmalamıyorum. Sadece sen etrafında dönen şeyleri anlamayacak kadar salaksın!"

"Yaa!"

Sinirle ona adım attığımda değen omuzlarımızı umursamadan konuştum sinirle.

"Sen ne kadar salak olduğunun farkında mısın peki?"

"Farkındayım."

Birbirimizin gözlerine bakmaya başladığımızda gözlerimi kaçırmadım. O da kaçırmadı.

"Liam, sessiz ol şimdi görecekler bizi."

Gelen fısıltı ile geriye adım attığımda Harry'nin de sesi duyduğunu anladım.

Etrafa baktığımda Louis'in kapının kenarında patlamış mısır yiyerek bizi izlediğini gördüm. Yanında da bizi görmeye çalışan Liam'ı gördüğümde gözlerimi devirdim.

"Louis, ne yapıyorsunuz?"

Louis sinirle Liam'a küfretti.

"Bizi yakaladılar öküz çocuk!"

Right Way -Narry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin