Medya: Burak Ayaz
Buket Sezgi
Son bir haftayı da kazasız belasız atlattıktan sonra istanbula geri dönebildik sonunda. Evin kapısı açılır açılmaz valizlerimi alıp odama koştum. Aynı bıraktığım gibiydi gülümsedim ve kendimi yatağa attım. Okulun açılmasına bir hafta kaldığı için bu bir haftada yatakta çürümek istiyordum. Telefona gelen mesajla ekran kilidimi açıp mesaja girdim
Gönderen: Hayalet
"Ya hadi kalk sıkıldım sinemaya gidelim yemek de yeriz."
Evet Gizem'i hayalet olarak kaydettim. Bembeyaz teni dışında o konuşurken dinler gibi yapıp onu takmamam da onu böyle kaydetmemde etkiliydi. Onu gerçekten seviyorum ama bende sevgimi böyle gösteriyorum yapacak bir şey yok.
Gönderilen: Hayalet
"Ben yatağımda çürümeyi planlıyorum kendin git."
Gönderen: Hayalet
"Beş dakikaya Sarp ve ben kapındayız acele et!"
Hiç pes etmiyorlardı. Kapımı kilitlesem bile sarp bi yolunu bulur beni bu evden çıkarırdı zorlamanın bir manası yok. Zaten her seferinde beni evden çıkartmanın yolunu, beni deli etmenin ve çıldırtmanın yolunu bir şekilde buluyorlardı. Ne kadarda sıcak yatağımdan çıkmak istemesemde zorla yerimden kalktım. Bütün eşyalarım valizimde olduğu için valizimi açtım. Darman duman olmuş giysilerime bakarken bir yandanda dolaba yerleştirdim ve telefonumu şarja taktım. Ne giyeceğine bir saatte karar veren kızlardan değildim direk elime geçen ilk şeyleri giyerdim. Dolabıma şöyle bir bakınca ilk dikkatimi çekenleri dolaptan çıkardım.Beyaz tşörtümü ve hava hafif serin olduğu için açık mavi kot şortumun içine siyah çorabımı ve krem rengi yün bilekliklerimi giyip konverslerimi giydim.
Saçımı da tepeden toplayıp gözlerimi belli edecek koyu bir makyaj yaptım.Kapı yumruklanmaya başlayınca bıkınca kapıyı açtığım anda Gizem kolumdan tutup beni Sarp'ın arabasına sürükledi arka koltuğa geçip yayıldım "Naber fıstık?" diyen Sarp'a sadece göz devirmekle yetindim. Direk savunmaya geçti "Kızım bana niye somurtuyosun Gizem beni tehtit etti." Gizem masum masum gülümserken yine göz devirdim. "Yakında göz devirmekten gözlerin yerinden hoplayacak." Bu sefer konuşan Gizemdi. "Sanane göz benim gözüm sana mı batıyor?" Diye sordum Gizem sahte bir sinirle "Ben gözlerin olmazsa kestiğim çocukları sana nasıl göstericem? Başka gösterebileceğim insan olsa sıkıntı olmaz ama Sarp da gay değil ki." Sarp anidem fren yapınca sarsıldık ve ben hunharca gülerken Sarp pispis Gizem'e baktı oda sadece omuz silkti.
************
Alışveriş merkezine gelene kadar Sarp'ın Gizem'e 'Beni gay yapmaya çalışmaktan vazgeç' tribini çekmiştik. Sonunda sinema salonuna geldiğimizde asıl sıkıntı başladı. "Romantik komedi nolur." Derken ellerini birleştirmiş bize bakan Gizem bizi ikna edemeyeceğini anlayınca benim önerimle korku filmine girdik. Yan yana oturup filmin başlamasını beklerken ağır bir parfüm kokusu aldım. Kafamı hemen yanımdaki koltuğa çevirir çeviremez anılarım canlandı.