E ora 5 dimineata si eu stau cu ochii pironiti in tavan .Gandurile mele circula aiurea .''Oare am facut alegerea corecta ?'' , ''Oare e ce am vrut cu adevarat''? .Oftez incet si imi intorc privirea din tavan catre ea .Frumoasa mea vrajitoare , pielea ei de ciocolata si ochii ei caprui si mari m-au fascinat intotdeauna .Ea deschide ochii usor simtind ca o privesc si imi zambeste dulce :
-Nu ,dormi ? Cat e ceasul ? Ma intreaba somnoroasa .
-Nu, Bonnie .Ii raspund privind-o fix .Ma intorc apoi spre ea punandu-mi bratul sub cap .Cu cealalta mana ii mangai incet obrazul apoi ii zambesc .
-Micuta mea , vrajitoare .Ii spun incet .Apoi o sarut pe crestet .Bonnie mai zambeste odata scurt si
adoarme apoi la loc .
Damon Salvatore si Bonnie Bennett , cine s-ar fi gandit ca o voi alege pe ea in locul Elenei .Dar oare o iubesc ? O va scoate ea pe Elena din inima mea ? .Multe intrebari fara raspuns care ma fac sa ma doara capul .Ma ridic din pat si merg jos in living .Ma duc la masuta cu bauturi .Prietenul meu bourbonul ma asteapta cuminte .Imi torn intr-un pahar si ma asez pe canapea in fata semineului .
Se aud pasi coborand in jos pe scari .Great ! Plictisitorul de frate-mio , vampirul cu suflet torturat sa trezit .Da doamne sa nu vina in living ca n-am chef de el .Imi spun in gand .
-Buna dimineata !Damon .Imi spune el calm.
-Ce o fii avand ea de e asa de buna .Bombani eu .
-Prost dispus ? Ma intreaba el pe acelasi ton calm .
-Nu , deloc .Spun eu zambindu-i sarcastic.
Daca Stefan sa trezit deci sa trezit si .......
-Neata ! Se aude vocea Elenei .
-Double great ! Spun eu soptit sa nu ma auda .Imi termin rapid paharul de bourboun , nu am chef sa stau mult la taclale cu ei .Pun paharul pe masuta si ma ridic in picioare :
-Eu sunt lihnit .Deci am sa merg sa imi iau micul-dejun in oras .Sa ii spuneti la Bonnie ca am iesit si ne vedem mai tarziu la Grill .Le spun eu . Trec pe langa Elena , ne privim intens unul pe altul si apoi plec .
-Nu o sa se impace niciodata cu ideea !Spune Elena trista .
-Stam eu , el, tu si Bonnie sub acelasi acoperis .Tu cam ce crezi? Raspunde Stefan luand-o apoi in brate.
-Dar se va obisnui .Continua Stefan sarutand-o pe crestet .
CITEȘTI
A Damon Story
FanfictionPe scurt o poveste in care centrul atentiei e Damon Salvatore stiu e cam epidemie pe aici de el deci am hotarat sa imi incerc si eu norocul .Sper sa va placa .Cam atat restul il aflati in poveste.