Partea -4-

808 24 3
                                    

Elena rupe tacerea dintre noi printr-un ras sanatos .

-Iti arde de ras ? Intreb eu incruntat .

-Ce poker face ai facut .Spune ea continuand sa rada .

-Ceee! Katherine ? Adica ai facut misto de mine ? Spun eu nervos.

-Deci trebuia sa iti vezi fata .’’Nu sunt Katherine sunt Elena ‘’ .Pe bune fata ta a fost mortala .Imi spune ea amuzata la culme .

-Poti sa stiu de ce faci misto de mine ? Intreb eu imbufnat .

-Vroiam sa iti vad fata atunci cand afli ca te-ai culcat cu iubita lui frate-to .Spune Kat.

-Mi-ai stricat tot cheful .Spun eu suparat ma ridic din pat si ma indrept catre masuta cu sticla mea de wisky , iau vreo doua inghitituri sanatoase .

-Aaa deci inca iti pasa de micuta dublura .Spune Katherine privindu-ma fix .

-Nope , aici gresesti .Nu imi mai pasa .Sa ramana cu Stefan al ei .Eu m-am intors la vechile obiceiuri .Spun serios. Kat se ridica si ea din pat si vine si ma cuprinde de talie , ma saruta pe umar .

-Ce faci ? Sa stii ca nu mai chef .Ii spun serios .

-Serios ? Continua sa ma sarute si mainile ei circula linistite pe trupul meu .Ea ma trage spre pat , cadem amandoi intinsi pe el , se pune deasupra mea si ma priveste dragastos .Rar face asa ceva .

-My dear , sexy Damon .Spune incet .Buzele ei le ating usor pe ale mele , e atat de tandra si senzualao prind de spate si o trag mai aproape, pe cand sa trecem iar la fapte suna mobilul ca nebunul in geaca mea .

-La naiba ! Bombani nervos .Si dau sa ma ridic .

-Lasa-l sa sune .Imi spune Kat vrand sa ma traga inapoi .

-Poate fii important .Spun eu eliberandu-ma incet din bratele ei .

Ma ridic si raspund nu prea incantat :

-Damon ! Damonnn .Ajuta-maaa ! Aud o voce plangacioasa si cunoscuta strigandu-ma in telefon .

-Bonnie ? Bonnie , tu esti ? Intreb deja agitat .

-Micuta ta vrajitoare de ciocolata e la mine .Aud dintr-o data vocea lui Klaus inlocul vocii lui Bonnie .

-Cum adica e la tine ? Ce vrei Klaus ? Nu cumva sa atingi nici macar un fir din capul ei ca te fac bucati .Incep sa tip nervos .

-Vreau dublura ! Sangele ei e prea pretios ca sa renunt la ea .Daca imi aduci dublura malefica Bonnie traieste daca nu poti sa ii spui ,La revedere ,micutei tale vrajitoare de pe acum.

-Deci ce alegi Damon dublura sau vrajitoarea ? Intreaba Klaus pe un ton rece .

-Ne vedem la depozitul de Strada 6 intr-o ora .Eu si Elena vom fii acolo .Ar fi bine sa fie Bonnie cu tine .Raspund eu nervos .

-O sa fiu acolo .Spune Klaus apoi imi inchide in nas .Incep sa ma imbrac rapid.

-Ce sa intamplat ? Probleme? Intreaba Kat curioasa .

-Da , Klaus o are pe Bonnie si daca nu io dau pe Elena o omoara .Spun eu privind-o fix .

-Si ai sa io dai ? Intreaba Kat iar .

-Binenteles ca nu .Am sa ma duc singur .Si ai face bine sa nu iti deschizi gura si sa le spui la Stefan si Elena .Clar? Ii spun privind-o serios.

-Nu , nu le spun nimic .Dar ai un plan ? Ceva ?

-Ma gandesc pe drum .Spun luandu-mi geaca si telefonul .Kat vrea sa vina si ea da nu o las .Plec singur.Profit de plimbarea pe malul lacului a porumbeilor ca sa ma fac disparut .Ma urc in masina si o tai catre depozit. Ajung si parchez masina , simt mirosul lui Klaus si mirosul lui Bonnie .Ma apropii incet si dintr-o data imping usile din fier masiv .

-Klaus! Sunt aici .Arata-te .Tip furios .

-Unde e dulblura ? Aveam o intelegere Damon .Spune Klaus cu o privire de otel indreptata spre mine .

-Mda nu ti-o voi da pe Elena niciodata .Va trebui sa io ceri lui frate-mio .Nu imi apartine .Spun eu sarcastic .

-Mare curaj din partea ta .Pai atunci ...Good bye Bonnie .Aaah ! Incepe el sa tipe dintr-o data .Bonnie ii dadu durere dintr-o data .Scapa din mainile lui si fuge speriata la mine , eu o trimit in spatele meu .

-Vrajitoare idioata ! Tipa el dupa ce ii se lasa durerea .Se ridica si scoate o tepusa .Pentru asta ai sa platesti .Sa vedem ce faci daca ramai fara salvatorul tau ? Spune el furios .Intr-o secunda e in fata mea si pe cand se pregateste sa ma atace si sa imi infinga tepusa. Bonnie apare intre noi si in lupta noastra in momentul acela tepusa strapunge abdomenul ei .Aud doar un tipat scurt ,Bonnie se uita spre mine . Firisoare subtiri de sange ii apar la nas.Ma uit la ea disperat si o prind inainte sa cada .

-Bonnie ! Bonnie ! Nu , Bonnie ! Nu ! Spun tinand-o in brate asezat in genunchi pe podeaua rece , ma uit in sus vrand sa ma dau la facutul bucati pe Klaus dar el disparuse .O tin pe Bonnie in brate , scot usor tepusa si imi musc incheietura :

-Ia ,Bonnie .Te rog ia ! Spun nervos ducandu-i la buze .Bonnie ! Bonnie nu ma lasa te rog ! Continui mangaindu-i incet parul..........

A Damon StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum