-Ce inseamna toate astea ? Intreaba Elena furioasa .
-Doar putina distractie .Raspund eu zambindu-i ironic .
-Damon fetele astea ......Stefan vrea sa imi tina morala dar ii tai imediat piuitul.
-Calm frate , fetele astea o sa ajunga acasa in patul lor tefere .Vor avea doar o mica durere de cap.Le spun eu amuzat .
-Nu pot sa cred , Damon .Am crezut ca odata ce te-ai cuplat cu Bonnie te-ai cumintit .Imi spune Elena uitandu-se incruntata la mine .
-Eu ? Cumintit ? Te rog .Eu si Bonnie nu suntem intr-o relatie exclusiva .Prin urmare pot sa fac ce imi taie capul.Raspund eu calm si zambitor .Si ca veni vorba unde e ciocolata mea ? Intreb curios vazand ca Bonnie nu era cu ei .
-Are niste probleme cu o matusa de a ei si a trebuit sa plece in Georgia pentru cateva zile .Norocul ei ca nu a fost aici sa vada ce tampenii faci .Ma informeaza Elena uitandu-se tot incruntata la mine .
-Si probabil in Georgia are un al doilea iubitel .Vezi toata lumea e fericita .Spun eu luand sticla de wiskey de pe masuta din fata canapelei si beau vreo doua guri .
-Bonnie nu te-ar insela .Nu stiu invers .Dupa ce mi-a fost dat sa vad azi .Nu mai bag mana in foc pentru tine .Spune Elena fixandu-ma cu privirea .
-Foarte bine faci .Nu stii ce imi poate capul .Ii spun eu cu un zambet ironic pe fata .
-Damon , tu nu crezi ca ai baut cam mult ? Ma intreaba Stefan . Esti cumva beat la 10 dimineata ?Continua el interogatoriu .
-Un pic .Raspund eu facandu-i un semn cu degetele .
-Si mie imi pare ca esti si cam suparat .Defapt de dimineata ai fost prost dispus .Spune Stefan .
-Nu sunt suparat .Cuvantul asta e specific carora le pasa .Si mie nu imi mai pasa .Gata butonul pentru sentimente e pe off .Vechiul Damon sa intors .Spun eu privindu-i cu un zambet malefic pe fata .
-Asta nu e Damon pe care eu il stiu .Spune Elena pe un ton serios .
-Damon pe care il tu cunosti ? Aaa ala la care iai calcat inima in picioare si ti-ai batut joc de el .Care umbla dupa tine ca un catelus si incerca mereu sa iti intre in gratii .Sorry Elena , Damon ala nu mai e .Spun eu pe un ton serios si mai iau o inghititura din sticla .Hai ca m-am plictisit de voi si fetele voastre incruntate .Continui eu si imi iau sticluta mea draga in mana si ies din living urcand apoi in camera mea .Intru in camera si imi aduc aminte ca am uitat de fete , nu mai am chef sa cobor asa ca ii dau un sms lui Stefan sa scape el de fete .Aud usa de la intrare trantindu-se de cateva ori si arunc o privire scurta pe fereastra .Fetele au plecat rand pe rand la casele lor ,’’o sa imi lipseasca mitica blonda ‘’ imi spun in gand .Las sticla pe birou , am chef de un dus fierbinte , dau repede hainele jos de pe mine , ma rog ce a mai ramas si intru in cabina .Apa calda imi invaluie trupul si ma simt excelent , relaxare totala .Cand ma simt eu mai bine simt doua maini fine si subtiri cuprizandu-ma de talie .Imi intorc privirea doar ca sa o intalnesc pe cea a lui Katherine , care sta goala in cabina mea de dus si ma studiaza de sus in jos .
-Katherine ? Ce cauti .....Nu apuc sa vorbesc caci ea imi pune doua degete peste buze .
-Shh ! Fara vorbe .Doar saruta-ma .Imi spune ea incet .Ezit vreo doua secunde apoi hotarasc ca eu chiar aveam nevoie de o distragere .O trag de talie mai aproape si o lipesc de trupul meu , buzele mele le ating usor pe ale ei si o sarut tandru .Mainile ei ajung in jurul gatului meu raspunzandu-mi la sarut .Ador pielea ei fina si catifelata .Buzele ei ca petalele de trandafir ma innebunesc .O iau in brate si o lipesc de peretele dusului .Ea isi incolaceste picioarele injurul taliei mele si apoi ii invadez trupul cu o dorinta de nestapanit .Ea geme usor simtind o placere nebuna si isi infinge degetele in parul meu .Ajung sa gem si eu strangand-o mai tare in brate .Ne iubim sub apa fierbinte a dusului pana ne plictisim de ea si hotaram ca locul urmator pentru o partida de dragoste nebuna e patul .O iau in brate si o duc in pat , o asez usor si incep sa o sarut iar pe buze , pe gat locul unde ea adora sa fie sarutata , apoi continui pe piept , ea ma trage inapoi si ma saruta pe buze , se rasuceste si ajunge ea deasupra .Ma saruta inca odata pe buze continua pe gat si de acolo pe piept ma saruta de
sus in jos cu miscari senzuale , fata asta stie ce imi place , gata cu preludiul , ma rasucesc sa ajung eu deasupra iar si ii invadez din nou trupul cu mai multa forta si dorinta salbatica .Katherine geme de doua ori tragandu-ma apoi si oferindu-mi drept rasplata un sarut frantuzesc de toata frumusetea .Continuam sa ne iubim pierduti printre cearsafurile albe .
Intr-un tarziu adormim extenuati .Ma trezesc dupa vreo ora si o zaresc pe Kat fixandu-ma cu privirea .Are o expresie parca trista , ingandurata .
-Totul in regula ? o intreb curios .
-Damon eu ....eu...ahm ....Trebuie sa stii ca eu ......
-Tu ce ? o intrerup eu .
-Eu nu sunt Katherine .Sunt Elena .Spuse ea uitandu-se suparata la mine .Raman mut de uimire si o privesc incapabil sa scot vreun cuvant .’’Sunt Elena ‘’ cuvintele astea doua imi rasuna continuu in cap .Ne privim si nu spunem nimic ...............
CITEȘTI
A Damon Story
FanfikcePe scurt o poveste in care centrul atentiei e Damon Salvatore stiu e cam epidemie pe aici de el deci am hotarat sa imi incerc si eu norocul .Sper sa va placa .Cam atat restul il aflati in poveste.