Jednou takhle ve vaně u Rumcajse se připravoval plán stavby lázní. Rumcajs jelikož umí "krásně" kreslit nakreslil plán, ale bohužel se v něm nikdo nevyznal tak to předal Mance. Manka byla dříve malířka a tak to umí dobře. Jakmile byl plán, vzal Rumcajs a Čodík krumpáč a šli na to. Rozhodli se zabudovat lázně pod zem, takže začali kopat ve sklepě. Rumcajs chvíli kopal, ale pak se unavil a povídá:"Kurva, to je tak zkurveně tvrdá zem." Čodík se jen začal smát a řekl:"Ty kokote stará, vždyť ty kopeš do betonu, ještě zlomíš krumpáč." Popošli tedy o pár metrů vedle ke kraji sklepa, kde byla už jen měkká hlína a dali se do práce. Potili se jako medvědi při sexu. Chvílema si taky trochu přihnuli slivovičky, aby jim to lépe šlo. Manka jim nosila občerstvení, ale po chvilce jí ty jejich oplzlý ožralecký kecy o prcání začali srát. Nakonec se tak nastala, že na ně začala řvát:"Vy čuráci! Vy jste se zase schlastali vy zkurvený hovada!" Nakonec i Čodík a Rumcajs uznali, že jsou neuvěřitelně nachcaný, a tak si šli lehnout, aby se z toho vyspali. Když se ráno probudili, tak s nima Manka nechtěla mluvit. Rozhodli se, že takhle by to nešlo a že si musí najmout nějakého profíka. Po celém Jičíně rozvěsil plakáty kde stálo: HLEDÁME PRACOVITÉHO UKRAJINCE NEBO CIGOŠE (očekáváme spíše Ukrajince, protože cigáni jsou líný jak vepř.) Na TĚŽKOU PRÁCI V TEMNÝCH A ÚZKÝCH PROSTORECH. PRACOVNÍ DOBA: BUDETE MAKAT DOKUD TO NEBUDE HOTOVÝ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU SE OSOBNĚ HLAŠTE NA ADRESE: RUMCAJSOVA JESKYNĚ ŘÁHOLEC.
Chodilo hodně Ukrajinců, ale Rumcajsovi se líbili jen dva. Když nastoupili, poslal je do sklepa aby začali makat. "Rumcajs!" Zvolala Manka "Jdi nakoupit nějaký žrádlo"
Rumcajs otráveně šel. Dostal jen dvě kila aby nekupoval vodku, cíga a jiný sračky. Přišel do obchodu a první co mu padlo do očka byla........ MEXIKÁNA - pochoutka s tuňákem, kukuřicí, mrkvičkou a fazolemi. Za ty dvě kila nakoupil co nejvíce. Přišel s tím domů a Manka ho s tím poslala do prdele. Rumcajs si jednu otevřel, nabral lžičkou jednu fazolku a kus tuňáka. Dal do pusy a najednou byl v sedmém nebi. Rozzářily se mu oči jako při prvním sexu s Mankou. Bylo to výborné. Sežral skoro všechny. Potom mu bylo tak těžko v břiše, že trávil na hajzlu hodiny aby to vše vysral. Už se smrákalo a Manka se šla podívat jak to vypadá dole. Otevřela poklop, který vede přímo do sklepa. Uviděla něco nádherného. "Do mí chlupatý pindy, to je tak zkurveně krásný!" Ve sklepě bylo dvacet výřivek a každá prosvětlená a vyhřátá. Stěny obloženy obklady na kterých byly nahé ženy. Přímo nad hlavní výřivkou byl velký obraz poštěváka. Ukrajinci chtěli 350 000 řáholeckých peněz. Jenže... To Rumcajs neměl. Tak jim dal svoji ledničku a řekl, že stála fakt hodně.Rumcajs vykopal tunel ze záložního rybníka a propustil ryby přímo do lázní. Čodík si je všechny ještě třídil a pokaždé když koukal na ten poštěvák, postavil se mu tak že si pokaždé musel vyhonit. Čodík si jen pro sebe řekl : "Teď už na toho pinďoura knížepána seru. Ani neví kde teď jsem" Začal se smát a začal z něj lítat žabinec jak o život.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
Příběhy lesa Řáholce
HumorNapínavé příběhy o hrdinech Řáholeckého lesa i jiných ujetých pohádek Příběh je napsán podle skutečného příběhu našich postav Bavte se...