Jednou takhle v lese v Řáholci se Rumcajs rozhodl, že vzhledem k tomu že zítra má narozeniny si půjde nabouchnout nějakou roštěnku. Měla by podle něj mít alespoň pětku prdel a čtyřky kozy. Nu inu což, vyrazil. Šel kolem rybníka kde přebývá vodník Čoďík, který je tak trochu rasista a nemá rád knížepánovy ČERNÉ psy, ale k tomu se ještě dostaneme. Čodík seděl na své vrbě, kterou měl celou obvěšenou podprsenkami značky Iljušin. Rumcajs ho hezky pozdravil a posunkami naznačil, že je nadržené a že si jde sehnat někoho na píchání. Čodík jen okázale pokynul hlavou a hodil po něm jednu z podprsenek co měl u sebe. Rumcajs si podprsenku připnul na opasek a pokračoval v chůzi. Po cestě podkal ještě pár kolegů loupežníků, ale tu zpacifikoval svou pistolí na žaludy. Když konečně dorazil do Jičína, uprdnul si a trochu i káknul do svých několik let nemytých a pomočených bombardérů. Za jeho řítí se linul neuvěřitelný odér, jaký Jičín zažil naposledy při nacistické invazi v roce 1945. Rumcajs přemýšlel kde najde nejlepší babu. Šel tedy po Jíčínský most, pod kterým přežívá poslední odrůda Jíčínských bezďáčů. Mezi nimi se nachází i pár ženských. Když přišel pod most, babky mu hned řekly, že smrdí jako 30 let nemytý penis. Bezdomovkyně se mu zamlouvali, protože on sám byl také napůl houmles. Ale když mezi nimi nenašel žádnou která by měla nádhernou frndu vydal se za ševcem. Švec měl 4 dcery : Lizpiča, Blanka, Věroslava a ta nejmladší se jmenuje Manka. Dobrý den pane Ševec. Řekl napůl nachcanej Rumcajs. Chci si vzít jednu z vašich dcer která pak bude bydlet u mě v noře. Ty úchyle! Jak si to představuješ otravovat mě takhle po ránu. Rumcajs byl nucen odejít, ale vymyslel geniální plán. Večer ji unese.
Když se začalo smrákat, Rumcajs byl už tak nadržený, že to nevydržel a vyhodil si ho. Honil tak dlouho a urputně, až málem zapomněl, že měl Manku unést. Naštěstí ji ještě zastihl ve sprše. Pro jeho smůlu si nestihla dovyholit vagínu a tak si Rumcajs odřel péro, když to do ní zasunul. Mance se to zprvu nelíbilo, ale po čase si zvikla na to, že je trochu hrubý, ale musela uznat, že takový sex ještě nikdy nezažila. Bohužel si ani jeden z nich nevšiml, že je Čodík šmíruje s foťákem.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Příběhy lesa Řáholce
HumorNapínavé příběhy o hrdinech Řáholeckého lesa i jiných ujetých pohádek Příběh je napsán podle skutečného příběhu našich postav Bavte se...