Jistě se ptáte jak to minule skončilo.. Nu inu bylo to tak :
Když to Rumcajsovi konečně došlo že ty fotky na Fejsbůku jsou jeho, rychle běžel za Čodíkem protože mi bylo jasný že v tom má prsty on. Čodík měl zrovna svoji chvilku a odmítal ho pustit z ruky navzdory tomu, že měl návštěvu. Byl už podvečer a Čodík se konečně udělal a začal se Rumcajsovi konečně věnovat. Tak co chceš ty zmrde! Otázal se neomaleně Čodík. Čodíkův přístup Rumcajse neuvěřitelně nasral a vytasil na něj jeho kolt 1900 žalud a Čodík hned přiznal barvu. Vím proč sem jdeš. To kvůli tomu Fejsbůku co? Chtěl jsem vám jen zvednout náladu. Tak ten se mi už z tebe nezvedne.... Zamračil se Rumcajs. Čodík dostal záchvat smíchu a když se směje tak z něj lítá žabinec.. Rumcajs byl potřísněn zelenou mrdkou a nasrán odcházel. Čodík se ještě dlouho smál ale nad ránem už mu nestačil dech.Mezitím Manka už na Rumcajse čekala v jeho jeskyni s dortem a v dráždivém oblečení. Věděla, že Rumcajsovi je dnes 50 a tak mu to chtěla trochu zpříjemnit. Rumcajs se nedal dvakrát pobízet, ale než na to hupsnul, tak několikrát zkontroloval, jestli tam Čodík nemá skrytou kameru. Když skončili, bylo už ráno, ale Rumcajs nemohl jít spát, protože musel oloupit několik pocestných. Vydal se proto do Jičína pro nějaký ten energeťák. Před branami Jičína už na něj čekal knížepán s jeho dvanácti černými psy. Měl s sebou i svého jediného bílého psa, byl bílý jen proto, aby mu ho Čodík neutopil.
Á hle! Náš šarlatán a loupežník! Konečně jsem tě chytl ty jeden čůráku. Rumcajs se jen usmál s koukal kde má knížepán peněženku. Vůbec ty knížepánovy kecy nevnímal a bylo mu u prdele co mele za sračky. Když knížepán mluvil s Rumcajsem, přišel potají Čodík a všech dvanáct psů vzal a posléze utopil. Knížepán už byl tak nasranej že poštval jeho psy na Rumcajse, ale jediný pes který zbyl byl ten bílý. Knížepán se otočil a podíval se směrem k rybníku kde bydlel Čodík. Viděl už jen jak šel ke dnu poslední pes. Rumcajs využil příležitosti a zdrhnul zpět do jeho jeskyňky. Přišel domů a tam na něj čekala Manka celá nahá a pobízela Rumcajse aby si šel zašukat. Rumcajs ji vysadil na stůl, párkrát prcnul a ve stoje usnul.Pokračování příště....
ČTEŠ
Příběhy lesa Řáholce
HumorNapínavé příběhy o hrdinech Řáholeckého lesa i jiných ujetých pohádek Příběh je napsán podle skutečného příběhu našich postav Bavte se...