Čodíkův koupák

62 1 0
                                    

Jednou takhle v Jičíně děly nekalé věci. Celou noc u knížepána na zámku bylo ticho. Což obvykle není, protože si tam knížepán (Josef Stanďourek) vodí kurvy a tím podvádí paní knížepánovou (Josefínku Stanďourkovou) Jenže! Dnes byl zvláštní klid. A když knížepán si vodí domů děvky, vždy je děsný hluk až k Rumcajsovi do jeskyňky. Nu inu dnes v noci bylo ticho. Což se Rumcajsovi zdálo poněkud povědomé. Vyrazil tedy na výpravu do Jičína. Když šel po cestě si párkrát vyhonil aby cesta byla rychlejší. Došel ke knížepánovi a zaslechl jeho tajné plány. Prvně tedy zaslechl knížepánovou jak si prstí, ale raději se zaposlouchal do knížepánova plánu.

Slyšel několik cizích hlasů a jeden mu dokonce připomínal jeho bratra Rumchcajse, ale toho před deseti lety svou žaludovou špuntovkou. První co ho na těchto plánech zaujalo byly peníze, myslel si, že kdyby někoho z nich po cestě domů přepad, mohl by na tom zbohatnou. Nakonec od toho upustil, protože hned v zápětí uslyšel něco o Čodíkově rybníku. Rumcajs si dal dvě a dvě dohromady a došlo mu, že chtějí Čodíka z jeho rybníku vystrnadit a ještě na tom drze zbohatnout.

To mu stačilo a vyběhl na cestu, aby varoval Čodíka, ale hodil hubu pár metrů od brány. To ho však nezastavilo a běžel dál. Když doběhl k Čodíkovi a vše mu řekl, Čodík mu nechtěl věřit. Nutno podotknout, že Rumcajs si z něj občas dělal prdel, ale tentokrát nelhal. Čodík povídal:"Ty zmrde, ty jsi si že mě dycky dělal prdel. Řekni mi ty čuráčku prolhaná proč bych to měl věřit." Rumcajs chtěl vše vysvětlit, ale Čodík ho vyhnal ven.
Setmělo se a všichni šli spát. Krom knížepána který si zase přivedl pár kurviček.

Ráno k Čodíkovu rybníku přijel bagr a asi deset buldozerů. Čodíka vzbudil ten šílený kravál a šel se juknout co se děje u jeho rybníka. Jakmile vyplul na hladinu, spatřil všechny ty stroje. Tak on mi nekecal. Řekl si v duchu. Vy zkurvený zmrdi co děláte u mýho rybníka?! Zeptal se nasraně Čodík. Nu řekli pracanti "Máme za úkol postavit tu nějaký pojebaný koupák" Kurva vy hajzlové! Čodík rychle plaval k tajné páčce která vypustila ryby do záložního rybníka. I sám Čodík vyklidil bejvák a pláchnul. Večer zašel k Rumcajsovi a omlouval se za to, že mu nevěřil. Rumcajsi, omlouvám se ti za vše. Jsi čurák a tak jsem ti prostě nevěřil... Nevím co teď budu dělat. V záložním rybníce nemůžu žít věčně. Rumcajs nechal Čodíka přespat ve vaně a ráno se sešla půlka Jičína, aby vymysleli co teď. Věrka která bydlí pod mostem v Jičíně vymyslela že by Čodík mohl žít u ní. Celou dobu je do něj tajně zabouchlá. Čodík a Rumcajs ji poslali do prdele a Manka vymyslela že Čodíkovi postaví něco na způsob rybníka ve sklepě. Čodík si řekl, že chce lázně. Každá ryba musí mít svoji výřivku a on chce mít také svojí. Tak teda jo, vše se odsouhlasilo ale teď už jen jak vymyslet co udělat s tím koupákem.

Po několika týdnech byl koupák dokončen. Čodík byl značně nasranej, protože bydlel u Rumcajse v koupelně a tam to smrdělo jak ve vydří noře. Rozhodl se, že se všem těm zmrdům pomstí. V noci se vkradl do svého bývalého rybníka a schoval se do malé skulinky kde jednou ubytoval sumce. Čekal až přijde ráno aby mohl všem ukázat kdo je tady šéf. Když se ráno začali hrnout návštěvníci do vody, tak jim začal stahovat kalhoty a pleskat je přes prdel. Večer ho to začalo natolik bavit, že je začal šimrat na koulích a tahat za péra. Svou zlost stupňoval každým dnem. Po dvou dnech už jim začal navlíkat na ptáky malé sumečky jako kondomy, pak jim začal vcucávat koule a kozy vodním luxem, kterým si vysával v obýváku žabinec. Poslední den byl už tak nasranej, že popadl elektrickýho ouhoře a strkal jim ho do ánusu jako nějakýho dildouše. Nakonec se rozhodl, že ten rybník vypustí a prokleje, aby do něj žádný smrtelník nemohl napustit ani kapku vody.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Příběhy lesa ŘáholceKde žijí příběhy. Začni objevovat