Škola - část 2.

19 4 0
                                    


Z pohledu Patricka:

Varování: NSFW, rape

Byli 3 hodiny odpoledne. Šel jsem ze školy, tou ulicí, kterou mi Pete napsal na papírek. Našel jsem jeho dům a zaklepal jsem na dveře. Ty se otevřeli a stál tam on, Pete. Koukal jsem na něj, byl o něco větší než já. Pozdravili jsme se a on mě pozval dovnitř. Měl to tu pěkné. Řekl mi, že se mám posadit na gauč. Uvelebil jsem se a sledoval ho. On vytáhl nějaké brambůrky, nachos, sodovku a sušenky. Neměl bych to jíst, měl bych zhubnout i podle rodičů, ale nemohl jsem tomu odolat, měl jsem na to strašnou chuť. Ále. Kašlu na dietu. „Naliješ mi prosím Pepsi?" zeptal jsem se. „Ale jistě Stumpe" zasměje se Pete a nalejval mi Pepsi. Trochu mě štvalo, že mi říká Stumpe, ale jinak jsem na to byl zvyklý. Jedli jsme, koukali se na filmy a povídali si. Bylo to krásné, ale divil jsem se, že ho zaujme taková malá tlustá nicka... „Takže... Proč si mě nezmlátil? Slyšel jsem, že mlátíš každého šprta..." Pete se mi podíval do mých zelených očí. Usmál se a dal kolem mě ruku. „Líbíš se mi" zasměje se a líbne mě na tvář. Červenal jsem se jako rajče. On mezitím pustil televizi a já mlčky na ní koukal. Byl pátek večer, zítra nebyla škola a mohl jsem tu být dlouho. Koukali jsme na film a zrovna tam naskočila sexuální scéna s gayi. Zrudnul jsem hrozně moc a Pete se na mě podíval s dost úchylným výrazem. Odvrátil jsem rychle pohled a díval se na televizi. „M-Musím na z-záchod" řekl jsem s vyklepaným hlasem, zvednul jsem se a běžel do koupelny. Stál mi. Musel jsem s tím něco udělat a tak jsem se zavřel v koupelně, sedl jsem si na záchod, popondal dolů trenky a začal jsem masturbovat. Vzdychal jsem potichu a potil se, po pár minutách jsem byl hotový. Nandal jsem si trenky a šel jsem zpátky, a když jsem otevřel dveře, vylekal jsem se. Stál tam Pete, koukal na mě a měl dost svůdný výraz. Asi mě slyšel, jak jsem vzdychal. Do prdele! Nevím, co budu dělat... Koukl jsem na něj a usmál jsem se nervózně. Pete mě chytl za ruku a zatáhl mě zpátky do koupelny a posadil mě na záchod. „Tak ty tu něco děláš? Beze mně?" zamračil se. Bál jsem se reakce. Chvěl jsem se, on mě doslova probodával svýma hnědýma očima. Začal mi sundávat mikinu, já se leknul a chytl jsem ho. „Počkej! C-co děláš!?" křikl jsem. Pete nic neřekl, jen se usmíval a pokračoval. Já se hodně bál toho, co udělá. Když už jsem měl na sobě jen trenky, sundal si taky oblečení i trenky. Zahlédl jsem jeho péro. Kurva, ten musí mít nejméně 20 cm. „Tohle dělám andílku" řekl Pete, usmál se a strčil mi ho do pusy. Proboha! Já se málem udusil. Strkal mi ho hluboko do krku. Kurva... Tohle jsem ještě nikdy nezažil. Je to zvláštní... Ale příjemné... Nic jsem nedělal zatím, co Pete mě držel za hlavu a přirážel do mé pusy. Netrvalo to dlouho. Udělal se mi přímo do krku. Bylo toho moc. Vytýkalo mi to odtamtud... Stál mi... zase. Polkl jsem to, nic to nebylo. „Tak co? Chutnalo?" zeptal se Pete. Co jsem měl říct? „Bez chuti" dodal jsem s prázdným výrazem. Pete mě chytnul a přehnul před vanu. Asi jsem věděl, co chce udělat, ale děsilo mě to a chvěl jsem se. Pete mi sundal trenky a pohladil mě po vlasech. „Nebude to bolet" dodal. Ani nevím, proč jsem se nebránil. Tohle všechno je proti mé vůli! Ugh! Chtěl jsem ho ještě kopnout, ale on mi přitiskl nohy k sobě. Byl silnější. Musel jsem se vzdát a on byl tak rád, že nade mnou zvítězil. „Připraven?" řekl Pete. Nic jsem neříkal, jen jsem sklonil hlavu. On šel prudce do mě. Já vykřiknul. Zakryl mi pusu a přirážel. Bolelo mě to a tekly mi slzy. „Uvolni se" šeptal mi do ucha. Snažil jsem se, ale nešlo mi to. Musel jsem se furt napínat. Možná, kdyby do mě tak prudce nevrazil, tak by sem se uvolnil... Pořád pokračoval, přirážel a já s tím nemohl nic dělat. Chtělo se mi brečet bolestí. Bylo mi to zároveň i příjemné, ale prostě mě to bolelo. Byl jsem blízko k vyvrcholení. On mě chytl a honil. Bylo to vzrušující... Nakonec jsem se udělal a zasténal jsem. Pete ho ze mě vytáhl a udělal se mi na záda. Bylo toho hodně. Fakt hodně... Zvedl se a vzal si na sebe trenky, tričko a pohladil mě po tváři. Nemohl jsem se skoro hýbat. Nějak jsem se ale zvednul a vzal jsem si na sebe trenky. Pete odešel zpátky do obýváku a já šel za ním. Trochu jsem kulhal, bolel mě zadek. Sedl jsem si opatrně k němu. Pete mě chytl za bok, přitáhl si mě k sobě a políbil mě. Já ho políbil zpátky. „Bylo to nádherné" řekl Pete a usmál se. „Ale bolestivé" dodal jsem a zasmál jsem se taky. Pete se usmál, nabídl mi nachos, Pepsi a položil hlavu na mojí. Bylo 8 večer. Asi tu přespím. Stejně se nemůžu hnout.

Peterick - Short Czech FanficsWhere stories live. Discover now