Varování: Lehké NSFW
Jmenuji se Patrick Stump a je mi 17 let. Chodím na střední školu v Chicagu. Patřím mezi tu menšinu lidí, co se dobře učí. Jak bych to řekl... jsem prostě šprt. Byl to den jako každý jiný. Šel jsem do třídy, sedl jsem do lavice a připravil si věci. Když začala hodina, přišla do třídy učitelka a položila si věci na stůl. „Dobré ráno, žáci. Chtěla bych vám představit nového žáka, Peta Wentze. Pete byl školní průšvihář, několikrát propadnul a byl šikanátor. Zachumlal jsem se do svetru, aby si mě nevšimnul. Naneštěstí si mě všimnul, podíval se na mě a zle se jenom usmál a šel si sednout do své lavice... asi tušil, že jsem takovej šprtík. Doufám, že mi nic neudělá, už na pohled vypadá docela děsivě, ale... roztomile... No nic. Jdu se radši učit. Nebudu na to myslet... Po hodině sem se vydal do jiné třídy na fyziku. Po cestě mě zastavil Pete, ztuhl jsem a rychle začal dýchat. Bál jsem se, co udělá. Chytl mě za rameno a já se leknul. Zatáhnul mě do temné uličky a přitiskl si mě ke skřínkám. Celý vyděšený jsem se mu zadíval do očí. Byla tam tma, nikdo nás nemohl vidět. Koukal jsem, jak se jako dravá šelma olizuje. Nevím, co chystá, ale docela se bojím. Jsem proti němu bezmocný... Co by zmohla taková tlustá, malá kulička, co se neumí prát proti velkému a hezkému klukovi, s vypracovaným tělem. Lehko by mě zmlátil. Chytl mě za vlasy a mírně mi přitiskl hlavu ke zdi. „Takže, ty budeš Patrick Stump, že ano?" usmál se temně a položil druhou ruku vedle mé hlavy. „Učitelka říkala, že jsi moc šikovný a chytrý hmm? Ale neříkala, že jsi až takhle hezký" Začervenal jsem se, takhle mi nikdo před tím nezalichotil. Podle lidí jsem jen malej, bezmocnej tlouštík. Koukl jsem dolů a červenal jsem se. Pete mi chytl bradu a nasměroval ji tak, abych se mu díval do očí. Přiblížil svojí hlavu k mojí a začal mi dýchat na rty. „P-Počkej... já nevím, jestli to zvládnu. Já se bál, že mě zmlátíš... Tohle jsem vážně nečekal... Ani nevím jaký je poli-„ Pete mě zarazil polibkem. Byl dlouhý... vášnivý... Vzrušující... Mokrý... Nevím co ještě. Nešlo to popsat. Zkrátka jsem si to užíval. Zavřel jsem oči a nechal se ovládnout. Byl jsem celý jeho. Byl jsem pod jeho kontrolou. Pete mě začal hladit na bocích, při tom mi vyhrnoval svetr, víc vzrušený jsem nikdy předtím nebyl. Začal mi z toho stát. Ty vole, to je malér, co budu dělat!? Pete se na mě přitisknul, zmáčknul mi erekci a já mu zasténal do ucha. Líbilo se mu to. Přitiskl se víc, já zasténal jeho jméno. Je tohle sen? Je tohle pravé? Doufám, že to sen není... Je to ten nejlepší pocit, co jsem kdy mohl cítit. Pete začal jemně nasucho přirážet. Hrozně mě to vzrušovalo, byl už tak tvrdý, až jsem se bál, že doslova praskne. Pohladil mě po rozkroku. Bylo to zvláštní... ale líbilo se mi to... Zvonilo na hodinu. Ale mě v téhle chvíli byla škola úplně putna. Nechal jsem Peta, aby pokračoval. Chtěl jsem ho. Chtěl jsem ho hned teď, ale nemohl jsem. Byli jsme ve škole... Najednou Pete přestal a podíval se mi do očí. „Chceš víc, vím to" řekl. Dal mi papírek se svojí adresou a odtrhl se. „Odpoledne se stav, Trickie" zasmál se lišácky a odešel do třídy. Šel jsem pomalu za ním. Na tohle nezapomenu. Nikdy.
YOU ARE READING
Peterick - Short Czech Fanfics
FanfictionAhoy! Tady budou dávány krátké fanfikce o členech z Fall Out Boy, hlavně o Petovi a Patrickovi. Nebude tu moc sexuálního téma... kdyby náhodou ano, bude tam varování.