Bylo ráno, venku pršelo a byla zima. Patrick se vzbudil a šel udělat snídani. Udělal si kafe, vzal si koblihu a šel do obýváku se koukat na televizi. „Dneska je na prd den" zabručí si pro sebe a kouká na telku. Má čas jen pro sebe, bylo 7:25 ráno a zbytek kapely ještě spal, takže Patrick měl čas jen pro sebe. Ten toho využil, sundal si pyžamo, nechal na sobě jen trenky s medvídkama a lehl na gauč. Začal pomalu zavírat oči, když v tom za ním přiběhne Pete, že je venku bouřka a bojí se, ale ten kdo tady nemá rád bouřky, není Pete, ale Patrick. Měl jiný důvod. „Hledám tě všude! Já se bál že si šel ven a uvízl v té bouřce!" řekl zděšený Pete. Patrick se usmál a sedl si na gauč. „Neboj, kam bych teď šel?" zasmál se Patrick a poplácal Peta po zádech. Pete se jen nervózně usmál, ale oddychl si. Mlčky si sednul k Patrickovi a koukal s ním na televizi. „Nic zajímavého tam není" řekl Patrick a zívnul. Pete se jen na něj usmál a začervenal se. Když se zablýsklo, Patrick s sebou škubnul, ale snažil se to ignorovat ze všech sil... Moc to nešlo. Bouřka byla silná. Jediné co v té chvíli mohl udělat, bylo se přitisknout k Petovi a čekat než ta bouřka přejde. U Peta v náručí by se cítil v bezpečí. Ani to nemusel dělat. Pete si ho sám přitáhl a obejmul. „Ty jsi takovej, bázlivej medvídek" zasmál se jemně Pete. Patrick se hodně prudce začervenal, ale byl to zvláštní pocit. Bylo to poněkud... příjemné a uklidňující. „Je divné, když se kluci objímají, tak proč je mi to tak příjemné?" pomyslel si Patrick. Moc o tom nepřemýšlel a obejmul Peta zpátky. Hned mu bylo lépe. Pete dal Patrickovi ruku na hlavu a začal mu mnout vlasy. Bylo to tak příjemné, uklidňující a uspávající. Patrickovi se chtělo usnout Petovi v náručí, ale co by si pomysleli Joe a Andy, kdyby je viděli? Patrick se snažil neusnout, ale podlehl tomu, hlazení bylo až moc příjemné. Pete se usmál a dal mu malou pusu na tvář. Patrick se usmál taky a spal. „Je vidět že si moc kvůli té bouřce nespal kamaráde, tak se teď vyspi kamaráde" řekne Pete, a kouká na televizi se spícím Patrickem na klíně.
Vím, hodně slov se tam opakuje a ani nemám moc dobrou slovní zásobu. Moc nečtu.. :D ale zase mě baví dělat příběhy. Tak prosím. Don't judge me ^w^
YOU ARE READING
Peterick - Short Czech Fanfics
أدب الهواةAhoy! Tady budou dávány krátké fanfikce o členech z Fall Out Boy, hlavně o Petovi a Patrickovi. Nebude tu moc sexuálního téma... kdyby náhodou ano, bude tam varování.