Narozeniny - 1. část

20 4 0
                                    


Trigger Warning: Nsfw, nadávky

Pete

Bylo 27. 4. 2007. Patrick Stump měl narozeniny a měl 23 let. Pořádal jsem oslavu! Byl to můj nejlepší kámoš. Koupil jsem hodně pití, piva a hlavně jídla, vím, jak moc to má Patrick rád. Pozval jsem i Andyho, Joea, Brendona, Gerarda, Mikeyho, Frankieho, Raye, Tylera a Joshe. Tyler a Josh jsou naši dobří přátelé už delší dobu. Gee a Beebo zabavili Patricka na celý den, takže jsme to mohli všechno připravit. Moc jsem se těšil na jeho výraz, až to uvidí!

Patrick

Měl jsem narozeniny a vůbec jsem si to neuvědomoval. Bral jsem tenhle den jako každý jiný. Vstal jsem, vyčistil si zuby, nasnídal se, vysprchoval a oblékl se. Chystal jsem se jít k Petovi, ale najednou u mě někdo zaklepal, tak jsem šel ke dveřím a otevřel. Stáli tam Gerard a Beebo. Takovou dobu jsem je neviděl a byl jsem moc rád, že je zase vidím. „Ahoj Patricku, dlouho jsme se neviděli!" řekl Gee. Já kývnul a pustil je dovnitř. Nabídl jsem jim něco k pití. S radostí to přijmuli. Sedli jsme si do obýváku a začali kecat. Po asi hodině se na mě Brendon podíval. „Hej Pate, nechceš do města? „ zeptal se. „No jasně!" zajásal jsem, vzal si svojí bílo-modrou mikinu, černou kšiltovku, obul jsem se a šel jsem ven. Brendon s Gerardem šli hned za mnou. Šli jsme centrem po různých obchodech a byl jsem nejvíc rád, když jsme šli do obchodu s kytarami, hudebními nástroji a věcmi. Měli tam i trička a Brendon mi řekl, že si můžu jedno tričko vybrat. Má volba byla jasná. Tričko Green Day. Miloval jsem je, měli parádní hudbu. „Kluci, ještě chci k Petovi" řekl jsem ustaraně, páč jsem si myslel, že bude mít Pete o mě strach. „Ještě jsme neskončili, Pate" vyhrkl na mě Gee. Tak jsem bez odmlouvání pokračoval s nima. Takhle to pokračovalo až do 5ti večera. V 5 jsme měli namířeno k Petovi. „Pete nám volal, že s tebou chce mluvit a nemůže se ti dovolat, takže tě jdeme k němu doprovodit" řekl Brendon. Bylo to od nich hezké. Takhle jsem si s nima dlouho neužil,

Pete

Celý den pokračoval jako po másle a bez nějakých sporů. Všechno šlo hladce. Kolem páté jsem napsal Brendonovi, že můžou přijít, že je všechno připravený. Čekali jsme, až kluci příjdou. Po páté k nám přišli a my šli k Trickiemu, „Všechno nejlepší Trickie!" zvolali jsme. Patrick se trošku leknul, ale bylo vidět, že ho to i dojalo. Nečekal to, jak jinak. Vrhlo mu to slzy do očí. „T-To jsi udělal pro mě Pete?" zeptal se. Kývnul se a usmál. Trickie mě obejmul ze všech sil. Začervenal jsem se a všichni řekli jen „Aww". „Děkuji vám všem! Tohle jsem vážně nečekal!" řekl zase. Šli jsme konečně oslavovat! Byla to legrace.Povídal jsem si s klukama od nás, s MCR, s Tyem, Joshem a Brendonem.

Patrick

Po pár hodinách jsme byli všichni opilí. Hodně. Nejvíc asi Pete, Andy, Gerard a Brendon. Dost jsem se už motal a plácal jsem nesmysly. To většina z nás. Myslím, že nejmíň opilý byl Frankie, Tyler a Joe. „Lidi... Tohle byla ta nejlepší... kalba co jsem kdy v mém posraném životě zažil. Miluju vás!" řekl jsem. Byl jsem mimo. Hodně lidí usnulo a já jsem se stěží dostal do pokoje. Pete si mě všimnul a kymácel se za mnou. „Hej Trickie... Víš, že jsi tak moc sexy kluk?" řekl , v jeho hlase byla slyšet opilost. Opřel se o trám dveří a sledoval, jak si sundavám tričko. „No ták, Trickie. Nebuď tak pomalý, hoď to zasrané tričko na zem!" zase řekl a při tom škytal. Podíval jsem se na něj „Pete, vypadni... chci se vklidu převlíct" řekl jsem trošku naštvaně. „No ták, Tricku. Pojď si užít... Lehni si a uvolni se..." Nevěděl jsem, co dělám a udělal jsem, co mi Pete nakázal. Ležel jsem tam na měkké posteli jenom v kraťasech. Cítil jsem Petovo jazyk na mém krku. Chvíli mě lízal, ale pak mi ten krk začal líbat. Vzdychal jsem jeho jméno, bylo vidět, jak moc ho to vzrušuje. Přejel na moje rty a začal mě líbat, začal i do mě strkat jazyk. Oplácel jsem mu to a nakonec to proměnil ve vášnivý polibek. Pete se pak odtáhnul a začal mě líbat zase na krku, na hrudi, na briše a na podbřišku. Tam se ale zastavil, škytnul a kouknul na mě. „Na co čekáš!? Jdi do toho kurva!" nevěděl jsem, co říkám, ale chtěl jsem, aby se do toho pustil. Petovi se to líbilo, jak ho nutím. Nakonec mi sundal i kalhoty a trenky. Pete mi ho chytnul a začal mi ho olizovat a hrál si s ním. Zaklonil jsem hlavu dozadu a kousnul se do rtu. Bylo to příjemé. „J-J-Jen do t-toho" řekl jsem a třásl se. On mi ho začal kouřit a já se svíjel v euforii. Jel nahoru a dolů, já měl zakloněnou hlavu a sténal jsem. Zrychloval a já sténal víc a víc. Už jsem cítil, že jsem blízko, ale Pete se odtáhnul a strhnul ze sebe oblečení. Byl jsem docela překvapený a vyděšený co se bude dít. Chytl mě za boky a prudce šel do mě. Vyjeknul jsem a on mě políbil a začal přirážet. Trošku mi tekly slzy, ale po chvíli to přestalo bolet, naopak... bylo to velmi příjemné. Vzdychal jsem a kňučel pod tou slastí. Nakonec jsem se udělal. Vystříklo no na mé břicho a zakňučel jsem. Pete se udělal do mě a chvíli ve mně zůstal. Potom vysunul a podíval se na mě s úsměvem. Já se na něj usmál zpátky. „Miluju tě Trickie" zašeptal mi do ouška. „Taky..." zašeptal jsem zpátky, sjel mu rukou po tváři a usnul. Pete usnul vedle mě.

Ráno jsem se probudil s totální bolestí hlavy. Podíval jsem se kolem a nechápal. Pokoušel jsem se probudit Peta. Nakonec se mi to podařilo. „P-Pete? Nevíš... Nevíš co se dělo včera večer?" zeptal jsem se. Myslím, že si to nepamatoval.

Pete

Pamatoval jsem si dost dobře, co se včera stalo, ale... nechtěl jsem vyděsit Trickieho. On by si pak vyčítal, že se vyspal s klukem... „Trickie? Nechceš nějaké prášky? Nevypadáš moc dobře..." měl jsem trošku starost. Trick se na mě podíval a kývnul. Vzal jsem si trenky a šel do kuchyně pro nějaký prášek proti bolesti hlavy a vodu. Josh a Tyler odešli už večer. Andy s Joem spí na gauči, Ray spí ve skříni s policejní páskou na čele... To muselo být divoký. A Frank seděl u Geeho a taky ho ošetřoval. Vrátil jsem se do pokoje a předal Patrickovi prášky. Ten mi poděkoval a usmál se.

Pokračování jindy :>

Peterick - Short Czech FanficsWhere stories live. Discover now