İLK KARŞILAŞMA

101 1 0
                                    


Su sabah uyandı yüzünü yıkadı ve hazırlandı ve intikam planını yapmaya başladı. Ailesine olan nefreti gün geçtikçe büyüyordu ve artık bu intikam için zaman gelmişti. İlk işi intikam için bir oyuncak bulmaktı.

Nefret ettiği ailesinin onu zorla başına geçirdiği holdinge bugün gidip birini bulacaktı.

Holdinge doğru yola koyuldu. Girdiğinde bütün gözler onun üstündeydi. Holdinge girer girmez oyuncağını gözüne kestirdi. İlk iş onun adını öğrenmekti bu kişinin adı Bulut Ayazdı bulut ayaz bu holdingin ortaklarındandı aile şirketinin yeni varisi yani zengin bir züppeydi . Su buluta karşı çok sevecen görünmeye ve onun ilgisini çekme çalışmalarına başlamıştı bile ilk iş olarak Bulutun yanına gitti ve onunla selamlaştı.

-Selam merhaba ben Su

Su cana yakın davranmaya çalışıyordu kimse onu tanımadığı içinse bu çok zor olmuyordu.

-Selam

Bu çocukla işinin zor olucağını hemen anlamıştı. Çünkü bulut ayaz buradaki en soğuk ve resmi insandı.

-Kahve içmeye ne dersin?

-Şuan müsait değilim sonra

Su bozuldu ama belli etmemeye çalıştı.

-Tabi dedi ve şirketten dışarıya doğru çıktı.

Su bu iş için biraz çaba harcaması gerektiğini fark etmişti ama vazgeçmeye niyeti yoktu.

Bulutun ise kafası karışmıştı çünkü bu şirkette buluta yaklaşma cesaretini gösteren hiçbir insan yoktu. Bu soğukluk aslında Bulutun savunma mekanizmasıydı yoksa bu yaşadıklarının altından kalkması çok zor olurdu.

Su eve doğru giderken düşünmeye başladı. Bulut Ayaz çok yakışıklı bir çocuktu ama onun için böyle olmamalıydı.Çok acı çekiyordu ama bunu hiç kimseye belli etmemeliydi başarıyordu da böyle davranarak herkesi kandırıyordu kendisi hariç.insan sadece kendini kandıramaz içindeki iyiliği de kötülüğü kendisi seçer Su kötülüğü seçmişti çünkü; iyilik geçicidir kötülük ise kalıcı zaten kötü insanlar daha önce iyi insanlar değil miydi zaten darbe yiye yiye kötü olmamışlar mıdır Su içinde bu böyle olmuştur darbe yiye yiye kötü olmuştur bir insana en büyük acıyı da mutluluğu da ailesi çektirir ama onun için en büyük acıdır ailesi.

Bulut ise düşünmeye başladı çektiği acıları ve yine çekebileceği acıları Bulut Su gibi değildi ona darbeyi aile değil aşk çektirmişti. Bir daha bu acıyı çekmemek için ise aşka küsmüş ve kendini kötü alışkanlıklara vermişti.

Bu kararı Su değiştirebilir mi acaba diye düşündü kendi kendine onda Bulutu çeken bir şeyler olmuştu çünkü Su onun aşık olduğu kıza çok benziyordu acaba oda Azra gibi miydi ona acı mı çektirecekti bunu denemeden bilemezdi tabi korkmasa korkak insanlar başarılı olmazlar bunu kendisi de iyi biliyordu ama bide şu noktadan bakmak lazım bulutun bir aşk acısı daha kaldıracak gücü yoktu.

Güç dediğin şey nedir Bulut için güç acı çeke çeke elde edilir Su için ise acı çektire çektire ikisinin ortak noktası ise acılardır ama ikiside şunu bilmiyordu acılar paylaştıkça küçülür.

İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now