TAKİP

40 1 0
                                    

Su bugün bulutu takip edip onun gittiği mekanları öğrenecekti. Sabah uyandı hazırlandı ve yola koyuldu. Yolda ise düşünmeye başladı bulut nerelerde takılır nerelerde dolaşır ve en önemlisi kimlerle takılır. Onun için önemli olan tek şey bulutun kötü alışkanlıklarıydı.

Su kötü insanlarla takılacak ve ailesinin acı çekmesini sağlayacaktı. Aileye acı çektirmenin en iyi yolu kendine acı çektirmekti. Çünkü aileler en çok çocukları sayesinde sevinir çocukları sayesinde üzülür ona  farkettirmeseler bile ailesinin ona değer verdiğini çok iyi biliyordu sadece bencillerdi. 

Bencil insanlar zayıf insanlardır onlar sadece kendini ezdirmemek için başkalarını ezerler 

Su ne kadar onlara benzemek istemese bile onlar gibi olmuştu zayıflıklarını kötülükle kapatmaya çalışıyordu 

Şirkete varmak üzereyken bir köpek gördü yolda yaralıydı. Su kötü bir insan olmaya çalışsa bile bu sadece insanlar için diye düşündü ve köpeği alıp veterinere götürdü.

Köpeğe eziyet etmişler ama tedavi edilebilirdi Su bu köpeğe çok alışmıştı onun ismini Mucize koydu ve onu beslemek istediğini düşündü

 Köpeği orada bıraktı tedavi için ve şirkete doğru tekrar yola koyuldu.

Şirkete vardığında  odasına çıktı ve şu lanet dosyalarla ilgilenmeye başladı.  Tam dosyalarla ilgilenirken kapı çaldı ve içeriye Bulut girdi.

-Nasılsın Su dedi

 Su şaşırmıştı Bulut ve selamlaşmak diye düşündü amacı neydi acaba 

-İyidir sen nasılsın 

dedi belli etmemeye çalışırıyordu şaşırdığını

-İyiyim bende
-Bugün şirketten çıkışta bişeyler yapmak istermisin dedi Bulut

Su daha da meraklandı ama olmazdı planına başlaması için onu takip edip gittiği mekanı öğrenmesi ve sanki karşılaşmışlar gibi yapması gerekiyordu. 

 Bir arkadaşına söz verdiğini ve başka güne ertelenmesini istediğini söyledi .

 Bulut odadan çıktı. Su bulutu takip etmek için şirkette işlerini çabucak halletmişti ve Bulutun odadan çıkmasını bekliyordu.İş çıkış saati gelmişti ve Su bulutu takip etmek için yola koyuldu. 

Çok lüks bir caddede durdu Bulut bir sokaga girdi ama bu sokak çok kötüydü  aslında buradan korkması gerekiyordu ama intikamı için herşeyi yapacaktı. Yapması gerekiyordu intikamda korkuya yer yoktu korku acizlikti acizler ise kötü bi insan olamazdı aslında kötü bir insan değildi sadece olmaya çalışıyordu onun kötü bir insan olmadığını bilen tek insan ise aslıydı herkesi kandırsa bile Aslıyı kandıramıyordu o Suyu kendinden bile iyi tanıyordu  Su bulutun yanına gidecekken yanında bir kız gördü. 

Bu kızı tanıyordu su lanet olsun bu kız Alevdi.

Peki ya Alev kimdi?


İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now