EVLILIK

21 1 0
                                    

Su bugun arasla konusup onu turkiyeye gonderecekti. Gönderdiğinde ise bulut ve alevi evlendirecekti evlendikleri gün ise ortaya çıkacak ve planını ortaya koyacaktı bu intikam planının artık hızlanması gerekiyordu. Bu intikam hırsı onu yiyip bitirmeden o intikam alacağı kişikeri bitirmeliydi. Bu hırs her zaman iyi birşey değildir ama su öyle sanıyordu yanışdığını ne zaman anlayacaktı acaba.
Arası aradı ve eve çağırdı.
Arası beklemeye başladı su.
Kapı çaldı ve aras eve geldi.
Su konuşmaya başladı.
-aras türkiyeye döneceksin ve bulut ile alevi evlendireceksin
dedi su ortaya çıkma vakti yaklaşmıştı artık
-Tamamdır canım merak etme
Dedi aras canım demesi bile onu iğrendiriyordu.
Bu intikam faslı bitince sıra ona da gelecekti.
Aras türkiyeye gitmek için yola koyuldu ve düşünmeye başladı aras
Su bunları evlendirip ne yapmaya çalışıyordu acaba diye düşündü.
Ama bunu yapmadan bilemezdi aras suya bi hata yapmıştı ve bu hata suyun değişmesine sebep olmuştu o günden beri suya yaklaşmanın bi yolunu arıyordu ve bu fırsatı o gün yakalamıştı.
Zorla da olsa onunla birlikteydi ve onu sevmesini istiyordu ama suyun bu hallerinde yani bu hırs yüzünden su kimseyi sevemezdi bunu o da biliyordu ama o suya aşıktı hemde deliler gibi bakalım sonu ne olacaktı bu oyunun.
Aras türkiyeye varmıştı. Alevi aradı ve acil konuşmasının gerektiğini söyledi. Alevi nasıl ikna edeceğini bulmuştu aras ve alev söyledikleri kafeye gelmişti.
-Alev bulutla evleneceksin
Dedi aras alev bunu ilk başta kabul etmeyecekti bunu o da biliyordu ama güzellikle olmassa zorla diye düşündü aras
Ve  eklediği gibi de oldu
-Bunu neden yapıyım aras
Dedi alev ve plan geliyordu.
-Eğer bunu yapmassan benimle yattığını yani en yakın arkadaşının sevgilisiyle yattığını aşık olduğun çocuğa buluta söylerim ve hiçbir şansın kalmaz şimdi yapıyomusun yapmıyomusun?
Dedi aras nasıl yapacağını ise biliyordu
-Tamam ama nasıl yapıcam ben bunu
-Bulutun elimde görüntüleri var tehdit ederek yapacaksın
Dedi aras ve görüntüleri aleve verdi alev şaşırdı bu görüntüleri görünce ve mutlu oldu yapacaktı
Direk bulutun yanına gitti ve onu ikna etti zaten bu görüntülerden sonra çok da zor olmamıştı.
Yarına nikah günü aldılar
Yarın olduğunda ise tam nikah kıyılıyorken bilin bakalım ortaya kim çıktı???

İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now