OPUCUK

23 1 0
                                    

Ortaya tabiki de su çıkmıştı. Bulut suyu görünce aynı tahmin ettiği gibi arkasından koşmaya başlamıştı. Suyu kolundan tuttu ve kendine doğru çevirdi.
-S-su sen yaşıyorsun bu bi hayal değil değilmi yaşıyorsun
Dedi bulut su ise sinsice gülümsedi ve konuşmaya başladı
-Değil bulut sen beni öldürmeye çalıştın ama gördüğün gibi sonuç başarısız
Dedi bulut çok mutluydu bi yandan da suyun söyledikleri canını yakıyordu çünkü ona aşık olmuştu.
Bulut suyu susturmak için uzun süredir içinde kalan şeyi yaptı ve onu kendine doğru çekip yaklaştı ve bi anda öptü.
Su nedensiz bir şekilde heyecanlanmıştı.
Çünkü onun içinde nefret kadar aşkta vardı tabi bu onu bilmiyordu.
Su kendini geri çekti ne kadar istemesede.
Ve koşmaya başladı.
Bulut ise koştu peşinden ama yetişemedi.
İşte bazen koşsanda yetişemiyorsun.
Herşey için o kadar geç oluyorki bazen elinden hiçbirşey gelmiyor.
Suyun içinde öyle bir hırs öyle bir nefret vardı ki bu duyguların yanında aşka yer yoktu.
Su kendini eve atınca düşünmeye başladı bugün olanları bulutun onu öpüşünü ve içinde oluşan o hissi bunu itiraf etmesi çok zordu onun için ama o da bulutu çok seviyordu.
nefret aşktan daha güçlüdür diye başladı.
Her zaman söylediği gibi nefret aşktan daha güçlüdür.
Çünkü aşkın sahtesi olur ama nefretin sahtesi olmaz.
Mesela aşık bi adam seviyorum der öyle bir sarılır ki sana hissedersin o aşkı ama gün gelir bir bakarsın o adam sana iğrenerek bakıyorum senden nefret ediyor bakın yine nefret bi insan eninde sonunda nefret eder bunu sakın unutmayın.
Bulut suyu öperken aras ve alev de onları izliyordu aras ellerini yumruk yapmış sıkıyordu alev ise suya bir kez daha nefretle bakmıştı.
İkinci defa sevdiği erkeği elinden alıyordu çünkü alev düşünmeye başladı suda olup da bende olmayam şey ne diye ama bilmiyorduki ki sudaki gücün ve hırsın onda biri bile onda yoktu. Su çok güçlüydü yaşadıklarına rağmen hala ayaktaydı ve dimdik duruyordu. Bunları alev yaşıyor olsaydı eğer çoktan kendini öldürmüştü ama su ne yapıyordu hala onlardan intikam almak için daha doğrusu bu ateşi söndürmek için uğraşıyordu.
Bazen ne yaşarsak yaşayalım dik durmak zorundayız hayata karşı ve bize bunları yaşatanlara karşı

İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now