ÖLÜM

20 1 0
                                    

Bulut hala kriz geçiriyordu. Ve suya karşı içinde bi kin oluştu kendinden geçtiği için ise ne yaptığını bilmiyordu.
Suyu uçurumun kenarında dururken gördü ve yavaşça arkasından yaklaştı onu aşağıya iktirdi. Su aşağı süşerken çığlık attı.
Bulut arabasına bindi çekip gitti kendine geldiğinde ise herşey için çok geçti.
Yavaş yavaş hafızasına gelmeye başladı görüntüler suyun sesi kulağına doldu. Bulut hemen arabasına atladı ve uçurumun kenarına tekrar gitti ama su yoktu ölmüştü.
Ölüm zamana karşı bir yarıştır aslında ama su bu yarışı kendi kötülükleriyle kaybetti.
Zaman nedir zaman bir mücadeledir allaha karşı şeytan ise bu yarışı ya hızlandırır ya bitirir. Su şeytana uymuştu yarışı hızlandırıyım derken çok erken bitirmişti. Bulut ise acı cekiyordu bu acı vicdan azabı mıydı yoksa aşk mıydı?
Azradan sonra su da gitmişti hemde onun yüzünden belki de hayatının aşkı olacak kızı öldürmüştü.
Acılar paylaştıkca küçülürdü ya hani artık bulut için paylaşacak kimse yoktu bu acıyı artık küçülmek yerine zaman geçtikçe büyüyecekti bu acı ve bu acı bulutu yiyip bitirecekti vicdan azabı da olsa bitirecekti aşk da olsa. Bulut artık yalnızdı sadece ailesi kalmıştı geriye hayatının aşkının ölümüne azranın ölümüne sebep olan ailesi. Ailelerimizi biz seçemeyiz ve onları değiştiremeyiz önemli olan onları olduğu gibi kabullenmektir. Olduğu gibi kabullenirsen ne acı çekirsen ne intikam ateşi seni yerle bir eder.
Su ise olduğu gibi kabullenmek yerine onları değiştirmeye çalışmıştı bu yüzden ise çok acı çekmişti o acılar yüzünden bu hale gelmiş ve kendini en sonunda kül etmişti. Külleri ise denize uçmuş ve yok olmuştu.
Su bu intikam hırsının kurbanı olmuştu.
Bulut karakolun önüne gelmişti teslim olacaktı. Düşündü düşündü ve düşündü. Nasıl yapacaktı bunu orada yaşayamazdı ki bulut yapamadı. Evine gitti ve eline silahını aldı. Kendini vuracaktı. kafasına dayadı silahı tam tetiği çekecekken gözünün önüne azra ve su geldi azra yapma dedi ama su yap şunu dedi

Vicdan melek kalp şeytandır aslında bulut için ise farklıydı vicdanı şeytanı kalbi ise meleği olmuştu peki ya biz her zaman meleği mi dinleriz şeytanı mı
Önemli olan beyindir vicdanda kalpde bizi yanlışa sürükler bulut mantıklı mı davranacak yoksa duygusal mı şeytan da melekde hikaye beynin ne diyorsa onu yapmalısın

İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now