1. Kac morderca i misiek wybawca

339 23 3
                                    

Koniecznie włącz muzykę z mediów!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

She knows she's in control
Turns the heat up, then she let's me go
She wants me, then she don't
She's the leader and I follow

Błagam nie! Tylko nie to!!! Pieprzony telefon. Czemu tak właściwie leży on tak daleko od łóżka i czemu budzi mnie o tej nieludzkiej godzinie?!

My love, it's easy for you
Setting the rules and playing it cool
My heart, like a broken cassette
Echoes in my chest, we're getting close
We're getting close

Oho, zaraz się zacznie - myślę i Nakładam na głowę poduszkę,  a chwilę później przykrywam kołdrą.

But she's too hot to touch
She's too hot to touch
(She's too hot)

Kurwa - pomyślałam - nigdy więcej już tego nie zrobię.  Moja głowa zaraz eksploduje!

I've got to make my move
And walks towards her, I don't care what I lose
And I'm dying just to prove it, but she's illusive no matter what I do

A nie mówiłam?  Zamykam uszy i próbuje spać dalej. Przeszkadza mi w tym jednak natarczywy ból głowy. 

My love, it's easy for you
Setting the rules and playing it cool
My heart, like a broken cassette
Echoes in my chest, we're getting close

Ściągam pościel z głowy, i otwieram oczy. Od razu, momentalnie je zamykam. ZA JASNO. ZDECYDOWANIE ZA JASNO!!! Do bólu głowy dołącza straszna suchość w gardle.  Kac morderca nie ma serca.

But she's too hot to touch
(She's too hot)
She's too hot to touch
(She's too hot)
She's too hot to touch

Czy wspominałam już ze nienawidzę telefonów komórkowych. A zwłaszcza tych, których budziki są nastawione na najgłośniejszy tryb i grają  irytująco głośną melodię, której na co dzień słuchasz na okrągło, a w takich sytuacjach masz ochotę zabić wykonawcę?  Nie?  To właśnie mówię. 

You make me feel like burning, burning up
No, you can't stop the hurting, too hot to touch

Po kilku próbach udaje Mo się na dobre otworzyć oczy.  Pierwsze co rejestrują to dzbanek pełen wody, obok niego szklanka zapewniona do połowy i jakaś duża biała tabletka oraz mała karteczka,  na której z pewnością coś jest napisane. Podnoszę się i lekko chwiejnym krokiem podchodzę do stolika. Nie bawiąc się w etykietę pociągam wielki haust wody wprost z dzbanka. Piję i piję aż większa zawartość zostaje opróżniona.  Suchość na chwilę ustaje. Spoglądam na karteczkę i czytam jej treść.

Tu masz tabletkę na kaca,  popij ta wodą ze szklanki,  są tam rozpuszczone elektrolity z twojej apteczki.  Potem weź się umyj bo na pewno śmierdzisz przetrawionym alkoholem, pijaczko 😉

Żadnego podpisu ani nic. Wzięłam głęboki wdech i dosłownie ułamek sekundy sprawił,  że nie musiałam sprzątać wymiocin z dywanu. Do łazienki trafiłam bez większych przeszkód

You make me feel like burning, burning up
No, you can't stop the hurting, too hot to touch, oh

Wzięłam długi,  gorący prysznic. Umyłam dokładnie włosy,  wysuszyłam się,  wyprostowałam moje loki i zrobiłam sobie delikatny, lecz mocny makijaż. Pomalowałam brwi kredką,  zrobiłam grube kreski eyelinerem i domalowałam jaskółki.  Beauty blenderem rozprowadziłam podkład,  puder i bronzer.  Usta pociągnęłam szminką w kolorze brudnego różu. Prysnęłam się jeszcze swoimi ulubionymi perfumami i w szlafroku wróciłam do pokoju.

(She's too hot)
She's too hot to touch
(She's too hot)
She's too hot to touch
(She's too hot to touch)

Otworzyłam szafę i wybrałam sobie granatowe biodrówki z dziurami na kolanach,  cienką bluzeczkę w czarno - białe paski z dekoltem w łódkę, do tego białe vansy.  Otworzyłam okno, posprzątałam trochę pokój i zeszłam do salonu.

She knows that I want it
She knows that I gotta move

Ku mojemu zdziwieniu na kanapie leżał Emmett Cullen - brat mojego chłopaka.  Oglądał telewizję i co chwila przeskakiwał po kanałach. Chrząknęłam na znak, że już jestem obecną. Leniwie odwrócił wzrok i po chwili uśmiechnął się szeroko.
  - Moja ukochana bratowa już w stanie używalności?
Na tę uwagę wykrzywiłam ustaw grymasie niezadowolenia.
- Och, Emmett. Już nigdy więcej się z tobą nie napiję.  Abstynentka EVER forever!!!!
- Ty ze mną? To chyba ja musiałem cie zalaną w trupa wyciągać z klubu. Zaszalałaś z Rose i to nieźle,  jednak ona w pewnym momencie powiedziała sobie stanowcze STOP. To ty piłaś jak szalona shot za shotem z nieznajomymi. Wiem że pokłóciłaś się z Edwardem. Ale to nie był powód. 
Z Edwardem.  No tak, mój chłopak jak zwykle nadopiekuńczy. Ale, do cholery przecież ja nie mam trzech latek żeby za każdym razem gdy się coś stanie tak panikować.

She knows that I'm on it
She's too hot to touch

O na przykład - biegłam do kuchni wyłączyć piekarnik, i zupełnie przypadkiem kopnęłam nogą w futrynę drzwi. Lekko obiłam sobie palce. Przecież każdemu się to może stać.  Ale nie - przecież Bella połamała sobie palce u obu nóg i jeszcze skręcił kostkę. Całą nogę w szynę gipsową należy wsadzić.  Już mnie do swojego ojca wiezie, który jest chirurgiem.

No ludzie, bez przesady. Nawet mi na quadzie nie pozwala jeździć.  Nawet mojego ojca Charliego przekonałam - co było dość trudne zważywszy na to, że jest on policjantem. 

She knows that I want it
And I know what I gotta do

- Rosalie mi powiedziała.  Nie miałaś się o co obrazić tylko o to że spuścił ci powietrze z opon?

- Przecież wiesz sam że mój quad to jest świętość i nikt nie ma prawa go ruszać?!  A on to zrobił z premedytacją. Dlaczego on mi to robi?  Sam jeździ jak wariat swoim Volvo - ostatnie słowo wręcz wyplułam.

- Martwi się o ciebie.  Poza tym dzisiaj wraca z Jasperem i Alice z gór i spotkacie się za prawdopodobnie... - tu zawiesza dramatycznie głos. - Za 20 minut i 29 sekund. No to teraz rusz ten swój sexy tyłeczek i pakuj się do mojego auteńka. Akurat zdążymy przed nimi.

"Auteńko" ma żywy, czerwony kolor, wielkie opony i ogólnie wygląda tak jak wielki Jeep. Jego opony sięgają mi do pach, więc Emmett zawsze mnie podsadza.  Nie jestem jakaś strasznie niska. Mam 176 centymetrów wzrostu. Ale przy Cullenach jestem niczym domek jednorodzinny a drapacz chmur. Mierzą sobie dobre ponad 2 metry, co w porównaniu z nami - czyli mną,  Rosalie ( dziewczyną Emmetta)  i Alice ( dziewczyną Jaspera - najmłodszego z braci Cullenów) wygląda naprawdę śmiesznie.

She knows that I want it
She's too hot to touch...

Tak się zatraciłam w swoich myślach, że prawie przegapiłam moment w którym skręcaliśmy w nieutwardzoną leśną drogę. Mój żołądek związał się w supeł. Już za chwilę spotkam się z moim ukochanym.

*******

Witajcie miśki!  Postanowiłam napisać taką inną alternatywną historię. Nie martwcie się  -  rozdział w tamtej historii pisze się. 
Co sądzicie?  Podoba się?


Druga strona Belli SwanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz