Büyük İtiraf

115 4 0
                                    

Canım sıkıldığı için evden çıktım. Şimdi sahile doğru gidiyordum. Bugün işe gitmem gerekiyordu. Ama ben gitmemiştim. Birazdan Murat'ı yanıma çağırıp herşeyi itiraf edecektim.Sahilde çoğu zaman boş olan iskeleye çıktım ve denizi seyrettim.
Daha sonra telefonumu çıkardım. Rehberden Murat'ın adını bulup üzerine dokundum. Sonra telefonu kulağıma doğrulttum.

M:Alo Hayat!
S:Murat biraz konuşabilir miyiz?
M:Tabi ne zaman istersen!
S:Sahile gelebilir misin?
M:Şimdi mi?!?
S:Evet şimdi.
M:Peki tamam.

Telefonu kapatıp Murat'ı beklemeye başladım. Sonra çalan telefon sesiyle irkildim! Arayan Ali'ydi. Niye arar ki bu beni?

A:Alo Selin! Neredesin?
S:Sanane! Seni ilgilendirmez!
A:Neredesin diyorum! Cevap ver!
S:Sahildeyim. Murat'a herşeyi itiraf edeceğim.Oldu mu?
A:Nasıl yani? Sen ciddi misin?
S:Evet. Çok ciddiyim! Kapatmam lazım.
A:Emin misin? Bak sonra pişman olursun?
S:Ya sanane! Pişman olursam ben olurum sanane!
A:İyi peki sen bilirsin! Görüşürüz!
S:Hiç sanmıyorum!

Telefonu kapatıp çantama attım.Murat da gelmişti zaten!

M:Selam! Neden gelmedin bugün şirkete?
S:Birazdan söyleyeceğim şeylerin provasını yapıyordum çünkü.
M: Peki seni dinliyorum o zaman!

Derin bir nefes alıp cesaretimi topladım.

S:Ben sana yalan söyledim Murat!
M: Ne? Ne yalanı?
S: Öncelikle benim adım Hayat değil Selin!
M: Nasıl yani?
S:Sana yalan söyledim çünkü geçmişim peşimi bırakmadı. Ayrıca Ali benim kuzenim değil! Üvey kardeşim ve aynı zamanda eski sevgilim?!?
M:Hayat ne saçmalıyorsun sen?

Murat'a neden yalan söylediğimi anlattım. Hiçbir ayrıntıyı atlamadan hepsini anlattım. Ama Murat beklediğim gibi bir tepki vermedi. Yani ortalığı kırıp dökmedi! Önce gözleri yaşardı sonra da arkasını dönüp yürümeye başladı.

S:Murat! Birşey demeyecek misin?
M:Ben sana ne söyleyeyim? Bir daha karşıma çıkma!

Arkasından gidip özür dileyemezdim. Çünkü bu birşeyi değiştirmeyecek! Murat kızmakta sonuna kadar haklıydı. Ve arkasına bakmadan çekip gitti! Artık bitmişti! Herşey bitmişti...

Bölümü çok geç yazdığım için özür dilerim. Finale son 6 bölüm kaldı! Bir sonraki bölümde yeni karakterler gelecek! Peki sizce Murat, Selin'i affedebilecek mi?

Aşk ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin