YENİ OYUNCU : LEYLA LYDİA TUĞUTLU - ASYA
Murat'la konuştuktan sonra eve gittim. Daha doğrusu annemin evine! İçeri girip odama çıkıyordum ki Ali'yle karşılaştım!
A:Konuştun mu?
S:Sanane ki?
A:Selin! Uzatma söyle işte. Konuştun mu?
S:Of evet konuştum tamam mı?
A: Dağılmıştır şimdi seninki!
S:Çok üzdüm onu! Kırgınlığını gözlerinde gördüm. Hayatımda ilk defa aşık oldum onu da kendi ellerimle mahvettim!
A:İlk defa aşık oldum derken?!?
S:İkinci defa işte ya! Karıştırma şu konuyu!
Ali sırıtmaya başlamıştı.
A:Hangi konuyu?
S:ALİ!
A:Tamam sustum!Gereksiz bir konuşmanın ardından odama çıktım. Yarın eski hayatımın son, yeni hayatımın da ilk günüydü! Derin düşüncelerime dalarken kapının çalınmasıyla kendime geldim.
S:Gel!
Gelen Nazlı'ydı!
N:Selin! Ben seni çok özledim ikizim!
S:Ben de seni özledim arıza!
N:Bakıyorum da neşeli halinden taviz vermiyorsun.
S:Eee insan yedisinde neyse, yetmişinde de o'dur.Nazlı'yla konuşmak gerçekten iyi gelmişti. Her ne kadar farklı olursak olalaım o benim diğer yarımdı!
N:Selin ben sana birşey soracağım!
S:Tamam sor.
N: Partideki o adam neden sana "Hayat" dedi?Nazlı bana beklediğimden daha zor bir soru sormuştu. Aslında ona anlatabilirdim. Hem kimseye söylemezdi hem de içimi döküp, rahatlamış olurdum!
Oturup Nazlı'ya herşeyi anlattım. Beklediğim gibi beni sabırla dinledi. Anneme söylemeyeceğine de söz verdi.N:Selin çok geç oldu ben odama gideyim artık!
S:Tamam. İyi geceler!
N:Sana da!Nazlı gittikten sonra ben de yattım. Uyumam hiç de zor olmadı çünkü çok yorucu bir gündü!
-----------------------------------------♡----------------------------------------
Sabah olunca kahvaltıya indim. Herkes beni bekliyordu anlaşılan. Ben de yerime geçiyordum ki sandalyemde başka birinin oturduğunu gördüm. Bir kız benim yerimde oturuyordu. Kim olduğunu tahmin ediyordum ki yüzünü bana dönmesiyle tahminlerim havaya uçuştu. Bu Ali'nin yeni aşkı "Melis"ti!
Pislik kız evime de gelmişti!S:Meliscim burası benim yerim yalnız!
ME:Ay bilmiyordum kusura bakma. Sen de başka koltuğa otur.
S:Burası benim yerim diyorum ya!
ME: Partide bana saldırman yetmiyormuş gibi şimdi de çocuk gibi koltuk kavgası mı yapacaksın Selin? A pardon yoksa "Hayat" mı demeliydim.Yine beni çıkmaza soktu pislik! Başka bir sandalye çekip oturdum ben de.
G:Evet o konuya gelelim artık Selin! Partideki o çocuk neyden bahsediyordu.
Ali bana kaş göz işareti yapıyordu ama onu görmezden geliyordum. Saklamanın anlamı yoktu artık! En iyisi herşeyi anlatmaktı!
Herkesin içinde o meşhur hikayeyi anlattım. Herkes şaşkınlıkla beni dinledi. Sonra biraz azar yedikten ve soru yağmurlarından kurtulduktan sonra odama çıktım. Ali de arkamdan geldi!
A:Baya üzüldün o herifin seni terk etmesine herhalde! Baksana herkesin içinde bu olayı anlattın!
S:Melis seni terk etse üzülmeyeceksin sanki!Ali gülmeye başladı!
A:Melis mi? Terk etmek mi?
Hâlâ gülüyordu. Ve bu beni sinir etmeye yetmişti.
S:Komik mi?
Çok sinirli bir şekilde söylemiştim.A:Evet.Komik.
S:Neden güldün ki bu kadar?
A:Melis benim sevgilim değilde ondan!
S:Bu gerçekten tuhaf! Peşinde kuyruk gibi geziyor çünkü.
A:Geziyorsa geziyor. Sanane ki!
S:Aman banane zaten! Umrumda değilsin!
A:İyi öyle olsun bakalım. Neyse hadi görüşürüz.Ali odamdan çıkmıştı. Ve suratımda aptal bir gülümseme vardı. Gerizekalı Selin! Kime aşıksın kızım sen? Bir Ali'ye yakınsın bir Murat'a!
Yerimden kalkıp banyoya gittim!Ve aynaya bakarak, kendimle konuşmaya başladım!S:Bundan sonra Murat'tan uzak duracaksın! Onu daha fazla üzmeyeceksin! Ali'den de uzak duracaksın! Bu saçmalığa bir son vereceksin artık! Artık aşık olmak yok! Bu saatten sonra senin hayatında "aşk" diye bir kavrama yer yok! Artık saçma umutlar yok! Geceleri tavana bakıp düşünmek yok! Artık aşk yok!..
----------------------------------------♡-----------------------------------------
Ne zaman yatağa yatıp uyuduğumu bilmiyorum! Ama kendimle konuşmak gerçekten iyi gelmişti! Yeniden doğmuş gibi hissediyorum! Tekrar banyoya gittim ve banyo yapmak için küveti doldurdum. Buz gibi bir suyla kendime geldim. Bornozumu giyip dışarı çıktım. Önce kendime güzel bir kombin hazırladım. Altıma mavi bir şort, üstüme de beyaz bir buluz giydim. Yanıma da küçük bir çanta aldım. Saçlarımı saldım. Doğal bir makyaj yaptım. Güneş gözlüğümü de aldım. Artık hazırdım!
Dışarı çıkıp Aslı'yı aradım.S:Alo Aslı neredesiniz?
AS:Geliyoruz kuzum yoldayız.
S:Tamam hadi bekliyorum!Dünden nereye gideceğimize karar vermiştik.
Cafe'ye geldiğimizde boş bir masa bulup oturduk. Etrafıma bakınırken onu gördüm. Onu işte. Murat'ı...
Yanında bir kız vardı. Ve birlikte gülüşüp duruyorlardı. Beni ne çabuk unutmuştu. Belki de hiç sevmemişti. Yanına gitmek istedim ama yapamazdım. Ona biraz daha acı veremezdim. Gözlerimin dolduğunu fark edince kızlardan izin isteyip lavaboya gittim. 10 dakika boyunca makyajımı tazelemekle uğraştım. Sonra yanıma o kız geldi. Şu Murat'ın yanındaki kız.
ASYA:Yanında rujun var mı?
S:Bana mı dedin?
ASYA:Evet. Sana dedim.
S:Hayır yok!Aslında vardı. Ama ona asla vermezdim. Uyuz kız. Nereden çıktıysa?
ASYA:Neyse. Yine de teşekkür ederim! Bu arada ben "Asya" !
Demek adı Asya'ydı. Murat'la gülüşüp durmasaydı şuanda dost bile olabilirdik. Çünkü iyi bir kıza benziyordu.
S:Ben de Selin!
ASYA:Tanıştığıma memnun oldum!Biraz daha lavabodan oyalandıktan sonra ikimizde dışarı çıktık. Gözlerimle arkadaşlarımı ararken bir anda onu karşımda gördüm. Murat'ı!...
Finale son 5 bölüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni
FanfictionAli ile yollarını ayıran Selin hayatına Murat'ın girmesiyle yeniden aşık olur ve acılarından kaçmak için Murat'a kendini "Hayat"olarak tanıtır.Ama işler Selin'in planladığı gibi olmayacaktır.Ali ile yeniden karşılaşan Selin Murat ve Ali arasında k...