Geçmişin İzleri

289 11 1
                                    

Karşımda Ali'yi görünce dona kaldım.Ali,ondan ayrılacağımı söylediğimde de böyle şaşırmıştı.Konuşmaya ilk Ali başladı.
A:Selin!
S:A-li
A:Hiç değişmemişsin biliyor musun?
S:Sende.

O günden sonra Ali'yi ilk defa görmüştüm.Keşke görmeseydim.Onu çok özlemiştim.Ona dik dik baktığımı farkedince kafamı çevirdim.

A:Eee nasılsın?
S:İyi,sen?
A:Seni gördüm daha iyi oldum.
S:Neyse ben gideyim.
A:Selin sence de konuşmamız gerekmiyor mu?
S:Ne gibi şeyler?
A:Beni neden terkettiğin gibi
S:Bunun nedenini sen de ben de çok iyi biliyoruz.Haluk abi annem böyle istedi.
A:Onları dinlemek zorunda değiliz.
S:Böyle olması gerekiyordu.
A:Hayır gerekmiyordu.
S:Ali biryere oturup öyle konuşalım.
A:Tmm

Sahilin karşısındaki cafelerden birine oturduk.Konuşmaya bu sefer ben başladım.

S:Evet ne konuşacaksak konuşalım artık.
A:Benden neden ayrıldın?
S:Elif yüzünden.Bunu zaten biliyorsun.
A:Ayrılmak zorunda değildik,herkese ayrıldık derdik,gizli gizli yaşardık.
S:Bunun için artık çok geç
A:Hayır hiçbirşey için geç değil.
S:Tmm senin önerin ne yeniden sevgili olmak mı?
A:Olabilir
S:Hayır olmaz
A:Neden?

O sırada telefonum çaldı.Arayan"Murat"tı.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

M:Alo.Hayat
S:Efendim Murat bey
M:Yarın sabah 9'da seni evden alacağız. Şirkete gelmene gerek yok yani.
S:A öyle mi tmm o zaman yarın sabah görüşürüz
M:Tmm görüşürüz

Telefonu kapattıktan sonra Ali konuşmaya başladı

A:Arayan kim patronun mu?
S:Evet
A:Nerede çalışıyorsun
S:Bir şirkette
A:Öyle mi?Bana pek öyle gelmedi,konuşurken pek bi mutluydun
S:Ne demeye çalışıyorsun sen?
A:O adam kim diyorum
S:Sanane.Belki patronum,belki sevgilim
A:Ne çabuk toparladın sen acaba?
S:Öff daha fazla konuşmak istemiyorum,sana da hayatında mutluluklar dilerim.Ben unuttum geçmişi,sen de unut.

Hızlıca cafeden çıkıp eve yöneldim.Eve girdiğimde saat 8'di.Evden güzel yemek kokuları gelince Emine teyze ve Fadik teyzenin yemek yaptığını anladım.Odaya girdiğimde Aslı ve İpek televizyon izliyordu.Aslı beni farkedince konuşmaya başladı.

A:Hoşgeldin kuzum neden geciktin bu kadar?
S:Hiçbirşey
İ:Olmuş birşeyler yine
A:Noldu kuzum anlatsana
S:Ya Ali'yle karşılaştım bugün
A:Nasıl yani şu Mertoğlu Ali mi?
S:Evet o.
İ:Ee noldu,ne dedi sana?

Olanları birbir Aslı ve İpek'e anlattım.

İ:Ya şimdi ben anlamadım sen Ali'yi mi yoksa Murat'ı mı seviyorsun?
S:Öff ne bileyim ya,öyle Ali'yi görünce ona ne kadar aşık olduğumu hatırladım,ama Murat'ı da seviyorum.
A:Neyse kuzum yarın konuşuruz bunları,hem sen de yoruldun hadi yemek yiyip yatalım.

Başımı onaylarcasına salladım.Yemeği yiyip odaya girdim.Aslı ve İpek uyumuşlardı.Bende yatağa yattım,yarın dergi çekimleri vardı ve enerji toplamam lazımdı.Gözlerimi kapatır kapatmaz Ali'yi düşünmeye başladım.Onunla yaşadığım güzel anıları...İlk karşılaştığımız anı,ilk sevgili olduğumuz anı,ilk ona aşık olduğum anı...

Aşk ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin