Alarmın çalmasıyla yataktan doğruldum.Saat 8'di.Hemen üzerime birşeyler bulmaya başladım.Aslı erkenden ise gitmişti.İpek ise bugün patronundan izin alıp arabasına bakım yaptırmaya gitmişti.Ben de üzerime güzel bir elbise seçtim.Altına da yakışacak bir ayakkabı buldum.Saçlarımı salınık bıraktım.Saate baktığımda 9'a geldiğini farkettim.Telefonun sesiyle irkildim.Kimin aradığına baktığımda Murat'ın aradığını gördüm.Heyecanla telefonu açtım.
S:Alo Murat bey geldiniz mi?
M:Evet seni bekliyorum.
S:Tmm hemen geliyorumDiyip kapattım.Aynanın karşısına geçip son kez üzerime baktım.Ve hemen aşağı indim.Aşağıya indiğimde Murat'ın arabanın kapısına yaslanıp,beni beklediğini gördüm.Hemen yanına gittim.
S:Günaydın Murat bey
M:Günaydın Hayat hanım,hemen yola koyulsak çok iyi olacak.
S:Tmm pekiArabanın sürücü koltuğuna Kerem geçti.Kerem Murat'ın şoförü.Murat ve ben arka koltuğa geçtik.
K:Günaydın Hayat
S:Sana da günaydın KeremHemen yola koyulduk.2 saatlik bir yolculuk bekliyordu bizi.Murat telefonla konuşuyordu.Bende telefonuma gelen mesaja bakıyordum.Mesaj annemden gelmişti."Selin kızım yarın öğlen buluşup,konuşalım.Sana söyleyeceklerim var,konumu ve saati ben sana mesaj atarım."yazmıştı.Benimle ne konuşacak acaba.Off.Bir an aklıma geçmişteki hayatım geldi.Ali'yle,önce kavgayla,sonra sevgiyle sonlanan bir ilişkimiz vardı.Annemle aram çok iyiydi.Haluk abiyi de çok severdim.Nazlı ve Peri zaten kardeşim.Bazen kavga etsekte birbirimizden ayrı kalamazdık.Kısacası hayat bana güzeldi.Ama sonra o Elif denen kız(Ali'nin eski sevgilisi)Ali'yle benim sevgili olduğumuzu öğrenince Ali'yi geri kazanmak için,bunu anneme ve Haluk abiye söyledi.Bunu duyunca annem ve Haluk abi bizi ayırdılar.Sonra annemle aramızdaki tartışma iyice büyüdü.Hem sevdiğim insanı benden almıştı hem de üzerine laf söylüyordu.Ben bu sözlere dayanamayınca evden kaçtım.Ama aileme beni merak etmemeleri için not bıraktım."Ben bu evde gidiyorum,sakın beni aramaya çalışmayın,biraz buradan uzaklaşacağım,kendinize iyi bakın,Selin"yazdım.Sonra okula yeni gelen kızlarla tanıştım.Bunlar:Aslı ve İpek'ti.Sonra onlarla can dostu oldum.Ve başımdan geçenleri onlara anlattım.Sonra zamanla onların şehir dışından geldiklerini öğrendim.Yani Aslı ve İpek'in de bir eve ihtiyacı vardı.Sonra paralarımızı birleştirip,Fadik teyzenin evine yerleştik.Sonra Fadik teyze en yakın arkadaşı Emine teyzeyle tanıştırdı bizi.Ve beraber yaşamaya başladık.Bize anne sevgisi göstermişlerdi.Birkaç hafta sonra ben işe başladım.Yani Sarte'ye(şirkete)başladım.Sonra Murat'a aşık oldum.Yani kısacası bunları yaşadım...
Murat'ın seslenmesiyle uyuduğumu fatkettim.Galiba gelmiştik.Arabadan inip dergi çekimlerine başladık.Şirketin modeli "Didem"di.Didem aynı zamanda Murat'ın eski sevgilisi ve hâlâ Murat'a aşık.Bu yüzden bana gıcık olur.Murat'ın bana olan ilgisini kıskanır.Çekimler başlamıştı.Bense oturmuş izliyordum...
2 SAAT SONRA
Eve gelmiştik,ve şuan evde oturuyordum.Evde Emine ve Fadik teyze vardı.Bana yemeğimi koydular.Yedikten sonra hemen uyudum.
SABAH
Sabah olduğunda saat 10'du.Bugün tatildi.Aslı ve Ipek gitmişti.Bende kahvaltımı ediyordum.Annemden mesaj gelmişti."Saat 11'de sahilde buluşalım."yazmıştı.Bende hemen hazırlanıp evden çıktım.4 ay sonra annemi görecektim.Sahile geldiğimde annemi gördüm.Ona ne kadar kızgın olsamda onu çok özlemiştim.Birbirimize doğru koşmaya başladık.Ve ortada buluşup sarıldık.Onu çok özlemiştim...
5 DAKİKA SONRA
Annemle sahilin karşısındaki cafelerden birine oturduk.
G:Kızım nerelerdeydin?Seni o kadar özledik ki
S:Biliyorum,ben de sizi çok özledim.
G:Dön o zaman eve
S:Bilmiyorum,kafam çok karışık
G:Neyse,sen nerede kalıyorsun şimdi
S:Ya siz beni merak etmeyin ben gayet iyiyim,siz nasılsınız
G:İyiyiz bizde tek sorun senin eve dönmemen
S:Anne bunları konuştuk,laf ağızdan bir kere çıkar
G:Peki tmm
S:Anne beni buraya neden çağırdın
G:Selin,ben senin eve dönmeni istiyorum,Eskisi gibi olalım.
S:Olamayız
G:Neden?
S:Çünkü sen beni sevdiğim adamdan ayırdın.Nazlı ve Savaş ta sevgili ama siz onların ilişkisine karşı çıkmadınız.
G:Savaş,Rana'nın öz oğlu değil de o yüzden
S:Ben de Haluk abinin kızı değilim
G:Tmm Selin bu konu uzamasın eşyalarını topla yarin evine dönüyorsun.
S:Hayır dönmüyorum
G:Evet dönüyorsun
S:4 yıldırsorun yoktu da şimdi mi sorun oluyo
G:Evet sana biraz kafanı topla diye 4 yıl verdim,şimdi eve dönuyorsun.
S:Beni buraya,bunları söylemek için mi çağırdın
G:Hem bunun icin hem de...
S:Hem de ne?
G:Hem de ben...
S:Anne sen ne?
G:Ben hamileyim!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni
FanficAli ile yollarını ayıran Selin hayatına Murat'ın girmesiyle yeniden aşık olur ve acılarından kaçmak için Murat'a kendini "Hayat"olarak tanıtır.Ama işler Selin'in planladığı gibi olmayacaktır.Ali ile yeniden karşılaşan Selin Murat ve Ali arasında k...