-18-

700 96 24
                                    

"Siirrytkö?" Yllätyn siitä ettei ääneni värise.

"Aiotko sä esittää välinpitämätöntä? Kuin eilinen ei olisi merkinnyt sulle mitään?" Hän kysyy kurtistaen kulmiaan.

"Se on helppoi, koska eilinen ei merkinny mulle mitää", valehtelen.

"Sä et voi tosissasi väittää ettei se merkinnyt mitään", hänen ilmeensä on vihainen. Hän tarttuu muhun ja painaa kaappiani vasten. Mikä on hänen ongelmansa?

"Päästä irti", yritän riuhtaista itseni irti, mutta Blame ei hievahdakaan.

"En, ennen kuin sä myönnät että sä valehetelit", hän tuijottaa mua tiukasti silmiin.

"Okei! Mä valehtelin, senkö sä halusit kuulla? Se suudelma merkitsi mulle jotain, jotain paljon enemmän kuin sulle! Sä vaan pelaat mulla! Sä kiusasit mua kaks vuotta, ja nyt sä yhtäkkiä suutelet mua! Mitä sä luulet et mä teen? Annan anteeks ja annan sun rikkoa mun sydämen uudestaan?" Huudan ääni väristen osaks kylmästä ja osaks vihasta, ja käytän Blamen hämmentyneisyyttään hyväkseni, riuhtausen itseni irti hänen otteestaan, ja juoksen vessaan, lukiten oven.

Selkäni osuu seinään, ja valun istumaan sitä vasten jättäen märän vanan seinään. Mitä mä juuri tein? Myönsin itselleni että pidän siitä, ja kerroin sen samantien Blamelle.

Olen edelleen aivan läpimärkä sateen takia, ja minulla on kylmä. Ainoa asia, joka lämmittää mua, on mun poskilla valuvat kuumat kyyneleet. En ees tiiä miks itken, en vaa pysty lopettaa.

Ovi kolahtaa, ja muistan, että unohdin lukita sen. Yritän ponkaista pystyyn, mutta huimaus iskee ja kaadun samantien takaisin lattialle. Tunnen lämpimät kädet ympärilläni, kun joku ottaa minusta kiinni, ennen kuin osun lattiaan.

"Herranjumala, sä oot jääkylmä", tuttu ääni sanoo.

Oon nii pahoillani etten oo kirjottanu pitkää aikaa, en ees rupee selittelee koulust ja teeeneist ja näytöksist tai vaikeest erost vaik mainitsen ne täs ihavaa et voitte säälii ja antaa anteeks etten oo kirjottanu varmaa puolee vuoteen. Eivaa, mut sori oikeest tosi paljo! Sain nyt tän uuden puhelimen ja koneen, ku edellises konees ei toiminu wp, ja puhelin oli perseest, nii yritän nyt kirjoitella enemmän!! Kiitti niille jotka ootte jaksanu venaa näi kaua!!!❤️❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vaikeimman KauttaWhere stories live. Discover now