Medyada eskiden çok dinlediğim ve sevdiğim bir şarkı var. Şarkı Fransızca. Şarkının adı:
Zaho- Je te promets
Televizyon izlemekten sıkılmıştım. Spor yapmaya karar verdim. Üstümü değiştirip, spor salonuna yöneldim.
İlyana'nın giydikleri
spor salonunda kimse yoktu. Kum torbası olduğu yere gittim. Ve vurmaya başladım, sağ kroşe atıp Dizimle kum torbasına vurdum. Kollarımı kaldırıp vurmaya devam ettim. "Gelebilir miyim?" dizimle bir kere daha vurup kum torbasını tuttum. Steve, kapıya yaslanmış bana bakıyordu. "Tabi ki." dedim gülümseyerek. Steve yanıma gelip. Kum torbasının arkasına geçti. Kum torbayı sıkıca tutup "Başla." dedi. Başımı olumlu anlamda sallayıp vurmaya başladım.
Yarım saat kum torbasına vurmaya devam etmiştim. Yorulmuştum, yandaki masadan iki tane su şişesi alıp birisini Steve'e verdim. Suyu içtikten sonra Steve'e "Sıra sende." dedim. Gülümseyip kum torbasına vurmaya başladı. Çok güçlüydü, çok hızlı. Bir anda kum torbası parçalandı. Steve arkasını dönüp dudaklarını birbirine bastırdı. Steve beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Dizini karnıma geçirdiğinde ağzımdan bir inleme çıktı. "Rogers! Ne yapıyorsun?" diye bağırdım. "Karşılık ver." dedi gülümseyerek. Hızlı bir şekilde ayağımla onu vurmaya çalıştım ama eliyle ayağımı tuttu ve yere fırlattı. "Lanet olsun Rogers!" diye bağırdım. Ayağa kalkıp ona yumruk attım. Yumruğumu havada yakaladı. Ve o bana yumruk attı. Yumruğunu atlattım ve Dizimle karnına vurdum. Steve eğildiğinde sırtına çıkıp boğazını sıkmaya başladım Steve yana eğilerek beni yere düşürdü. Ayağımı ayağına takıp onunda düşmesini sağladım. Düştüğünde, zaman beklemeden üzerine çıktım ve ona bir yumruk attım. Steve beni üzerinden atığında ayağa kalkmaya çalıştı ama buna izin vermedim. Üzerine yeniden oturdum ve yeniden yumruk atmaya başladım. Steve bu sefer omuzlarımdan tutup beni sırt üstü yatırdı. O üzerime çıktı ve kollarımdan tuttu. Derin nefesler alıyordu, Yüzlerimiz birbirine çok yakındı ve bundan tuhaf bir şekilde rahatsız olmuştum. Gözlerinin rengi çok güzeldi. O sadece benim gözlerime bakarken ben yüzünü inceliyorum. Mükemmel yüz hatları; güzel ve düz bir burun, dolgun dudaklar. Steve'in gözlerine yeniden baktığımda dudaklarıma bakıyordu.
"Sizi rahatsız etmiyorum umarım?" Başımı hızlıca yana çevirdim ve Thor'a baktım. Steve hızlı bir şekilde üstümden kalkıp ciddileşti. Bende ayağa kalkıp boynumu temizledim. "Ne rahatsız etmesi, biz bir şey yapmıyorduk ki? Yapıyor muy?..." sözümü Steve kesti. "Neyse, Bir şey mi oldu?". Thor yanımıza gelip "Fury, burada. Hepimizle konuşmak istiyor." dedi. Steve başını sallayıp odadan çıktı. "Yanlış anlama, biz bir şey yapmıyorduk." dedim Thor'a. Thor 'Yav he' bakışı atıp odadan çıktı.
Üfleyip bende çıktım. Toplantı salonuna vardığımda herkes oturmuş Fury'yi dinliyordu. Bende hızla oturdum ve dinlemeye başladım. "O 4 kişinin kim olduğunu öğrenmenizi istiyorum. Bu akşam hepiniz misyona çıkıyorsunuz. Bu arada Kayla, İlyana sizin için sürprizim var." deyip odadan çıktı. Ben kayla'ya merakla bakarken oda aynı şekilde bana bakıyordu. "Hazırlanmamız lazım." Natasha ayağa kalkıp odadan çıktı. "İlyana, Kayla benimle gelin." Tony ayağa kalkıp kapıyı gösterdi. Hızla ayağa kalkıp Tony'yi takip ettik. Başka bir odaya vardığımızda Tony karşımızdaki duvarı gösterdi. "Jarvis?" Tony bağırdığında duvar bir anda döndü ve karşımızda iki tane kostüm vardı. (Önceki bölümde çizdiğim elbise.)
Kostümlere yaklaşığ elimi onları koruyan camın üstüne koydum. "Bunlar bizim için mi?" dedi Kayla. "Evet." diye cevap verdi Tony. "Vay canına, bunlar çok güzel." dedim gülümseyerek. "Normal bir şey, ben yaptım. Güzel ve mükemmel olmaları normal. Sonuçta ben zeki, milyarder, yakışıklı, komik, kari...". "Anladık tony!" diye sözünü kestim. "Neyse siz hazırlanın." Deyip odadan çıktı Tony. Kayla ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Elbiseleri giyip dışarı çıktık. Herkes bizi bekliyordu. "Yakışmış." dedi Natasha göz kırparak. Ona gülümsedim. "Herkes hazırsa gidelim." dedi Clint. Bizim için hazırlanan uçağa bindik. Ve yola koyulduk....
Kıza bir bölüm oldu biliyorum ama aksiyonu sonraki bölüm için kalsın dedim. Bölümü beğendiyseniz Vote ve Yorum yapmaya unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| kayla ve Iliana | Avengers
FanficKayla ve Ilyana normal insan değiller 27 yaşındaki Kayla istediği şeye dönüşebiliyorken. 29 yaşındaki ablası Ilyana geçmişi ve geleceği görebiliyor. S.H.I.E.L.D tarafından tespir edilirken Kayla 25 yaşındaydı ablasi ise 27 S.H.I.E.L.D'e katılmayı ka...