🌗hoofdstuk 2🌘

56 7 0
                                    


De vorige keer in: when the night falls

"Ik mis haar." Hoor ik jake zuchten.
"Ik weet het ik mis haar ook" en ik kruip naar jake toe en geef hem een knuffel.

Pov Lydia

"Wakker worden lydiaaaa we gaan naar Canada!" Ik schiet overeind en kijk jake vernietigend aan.
"Je had me ook op een normale manier kunnen wakker maken weetje." Mompel ik.
"Ja... neh geen zin in" zegt hij grijnzend. Ik rol met mijn ogen en maak hand gebaren dat hij uit mijn kamer moet.
Hij begrijpt het en gaat weg. Ik loop naar mijn kast en pak een setje comfortabele kleren voor het vliegen. Nog steeds moe loop ik naar de badkamer en zet de douch aan. Ik stap er onder en de voel het warme water op mijn huid tintelen.

*

"Ik heb er echt zo veel zin in!" Hoor ik Jake enthousiast zeggen. Ik rol met mijn ogen maar lach dan toch wel.
Ik pak mijn oordopjes uit mijn koffertje en ga weer in de stoel zitten. Ik stop ze in mijn telefoon en zet muziek op. Ik kijk naast me en zie Jake boekjes over  Canada observeren.Ik glimlach en laat mezelf zakken in de stoel. Dit gaat nog een lange vlucht worden.

*

"Oehh het is hier zo mooi moet je die boom zien!" Ik volg jake zijn vinger en zie een grote mooie eikenboom staan.
"Ja het is prachtig jake."
We zijn ondertussen al in Canada en zitten nu in de auto naar de woodwarriors pack. Ik staar naar buiten naar het prachtige bos hier. Opeens zie ik een afgebrand huisje en allemaal rotzooi.
"Kian?" Vraag ik aan de beta (ook de chauffeur)

"Ja"

"Wat is daar bij dat afgebrande huisje gebeurd?" Ik hoor hem slikken.
"Ehm weet je dat niet. Hier woonde eerst de silvermoon pack." Mijn ogen vergroten zich tot schoteltjes en snel kijk ik naar James die peinzend naar buiten kijkt. "Oh" is het enigste wat ik uit mijn mond hoor komen.
Ik pak Jake zin hand vast en knijper zachtjes in. Hij kijkt op en geeft mee een droevige glimlach. Arme jake..
"We zijn er." Ik geef jake nog een blik en laat zijn hand los en stap uit. Of toch niet mijn gordel zit vast. Ik draai met mijn ogen en zucht luid. Ik doe mijn gordel los en stap nu wel uit. Ik zie jake me greinzend aan kijken. Jeetje wat kan die jongen snel van emoties veranderen zeg. Ik loop naar Kian die met mijn koffer staat. Ik pak hem van hem over en bedank hem.

"Hij is helemaal niet lelijk hoor" hoor ik sapphire zeggen.
"Hallo sapphire leuk om jou weer eens te horen." Zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol.
"Ik lag gewoon te slapen hoor"
"De hele dag sapphire?!"
"Ja" ik zucht en sluit de link weer af.

Ze heeft eigenlijk geen ongelijk hij is niet lelijk. Hij is trouwens ook heel jong dus zal de alfa dat ook wel zijn denk ik.
Ik en Jake volgen Kian die naar het grote kasteel loopt. Hij opent de deuren en mijn mond valt open van verbazing.

_______________________________

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 13, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

When the night fallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu