part ~4~

103 13 8
                                    

    დინის წამოსაყვანად წავედი.ის უკვე სკოლის კარრბთან მელოდებოდა.მანქანიდან გადმოვედი,დინუ ჩემსკენ გამოიქცა და ჩამეხუტა.
-როგორი დღრ გქონდა პატარა?
-როგორც ყოველთვის გაკვეთილები დაიწყო და დამთავრდა. -დინი წლინახევრის იყო უკვე გამართულად,რომ ლაპარაკობდა ამიტომ არ გაგიკვირდეთ მისი ასეთი მრავალსიტყვიანობა.
-აბა თუ იცი სად უნდა წავიდეთ? - ვკითხე გაღიმებულმა,პასუხი მალევე მივიღე
-ბაბლ თის საყიდლად
-ჩემი ჭკვიანი - დინს ჩანთა გამოვართვი,მაშინვე მანქანაში შესკუპდა და ღვედი გაიკეთა.მალევე დავტოვე სკოლის ეზო და ბაბლთის საყიდლად წავედით.დიდი დრო არც იქ დაგვიხარჯავს.
სახლში რომ მივედით არცერთს არ გვშიოდა ,ამიტომ დინი პირდაპირ სამეცადინოდ წავიდა.
მოსაღამოვდა.უკვე მშობლებიც მოვიდნენ.ყველამ ერთად ვივახშმეთ და ვისაუბრეთ.აღარაფრის ძალა აღარ მქონდა ,დაძინების გარდა ეხლა არაფერი მინდოდა,ოთახში ავედი და დასაძინებლად მოვემზადა.
აბაზანიდან გამოვედი,შუქი ჩავაქრე და დავწექი.
უცებ კაკუნის ხმა გავიგე.ვერგავიგე საიდან ისმოდა ხმა.ლოგინიდან წამოვდექი.მივხვდი ხმა ფანჯრიდან მოდიოდა,ფარდა გადავწიე და შუშის მიღმა იუნგი დავინახე.მთლად ისეთი უზრდლიც არვიყავი,რომ სახურავზე დამეტოვებინა.ფანჯარა ავწიე და ოთახში შემოვიდა.
-აქ რასაკეთებ?! - ვუთხარი ცოტა აღელვებული ტონით.
-რატომ იქცევი ასე?
-როგორ ასე იუნგი? - უკვე ვღიზიანდებოდი
-გამარჯობასაც აღარ მეუბნები,ან კიდევ დღეს როგორ მომექეცი ?!
-გაჩერდი გთხოვ,მიზეზი თვითონაც კარგად იცი?რაო საყვარელო ჯესიკამ მიგაგდო და გაგახსენდი?არა,არა ეგრე სადაა - ლაპარაკი ირონიულად დავიწყე ,შემატყო რომ გავღიზიანდი და ასე ამიტომაც ვიქცეოდი.
-კარგი მისმინე..დამეხმარები?
-"ოოჰო ეხლა დაგჭირდი არა?!"-ვფიქრობდი
-მითხარი რა გინდა?
-უბრალოდ არ ვიცი რამომივიდა -ლაპრაკობდა და ოთახში აქეთ-იქით დადიოდა - არ ვიცი ასე უცებ რატომ წავედი შენი ცხოვრებიდან,მართლა ძალიან ბევრჯერ ვინანე და ეხლა ყველაზე მეტად ვნანობ.მართლა ძალიან ძვირფასი ხარ ჩემთვის,ყველაზე ძვირფასიც კი.უბრალოდ ...უბრლაოდ მინდოდა სკოლაში შეუმჩნეველი არ ვყოფილიყავი..იმედია გამიგებ გთხოვ,მეი გთხოვ.
ხმა არ ამომიღია,გაოცებული ვუკვირდებოდი მის ყოველ სიტყვას.ბოლოს მის თვალებზე მომდგარი ცრემლი შევნიშნე ლაპარაკი შევწყვეტინე და ჩავეხუტე.

ბავშვებო ძალიან დიდი ბოდიში ასეთი პატარა თავისთვის დრო არ მაქვს ..შემდეგ თავს დიდს დავწერ.მადლობა რომ კითხულობთ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

This kid is Min YoongiWhere stories live. Discover now