ეს ამბავი უბრალოდ მეგობრობით დაიწყო.
მაშინ,სულ რაღაც 4წლის ვიქნებოდი.მე,დედა და ჩემი მამინაცვალი საცხოვრებლად ქ.დაეგუში გადავსახლდით.
ჯეისი(მამინაცვალი) ბიზნესმენი იყო.ამიტომ ხშირად გვიწევდა ,ხოლმე საცხოვრებელი ადგილის გამოცვლა.რამოდენიმე თვის წინ ჯეისმა შემოთავაზება მიიღო ერთ-ერთი კორეული კომპანიიდან.ამ შემოთავაზებაზე ბევრი, არც მას და არც დედას არუფიქრიათ.რადგან საკმაოდ სარფიანი იყო.და ყველაზე მთავარი რის გამოც ისინი დათანხმდნენ იყო ის,რომ დაეგუში სამუდამოდ დავრჩებოდით და აღარ მოგვიწევდა ყოველ წელს საცხოვრებელი ადგილის გამოცვლა.
რაც იმ დროიდან მახსოვს ისაა,რომ ჩვენი სახლი ძალიან დიდი იყო,დიდი ეზო ჰქონდა.ყოველთვის მიყვარდა იქ თამაში.ჩემი ოთახი კი...მდაჰჰ...ძალიან სტერეოტიპულად ჟღერს,მაგრამ ისეთი იყო ,როგორიც ყველა 4წლის გოგონას ოთახი.ყველგან ეს საშინელი ფერი ფიგურირებდა.ვარდისფერი.ეხლა კი ჩემი ოთახი ემოს ოთახს გავს ჩაბნელებული და მზის სხივებს მოკლებულია.ჩვენი სახლი დაეგუს საუკეთესო უბანში იყო.აქ ძალიან ბევრი ხალხიც ცხოვრობდა.მთელი უბანი მწვანე ბალახით,ხეებით და დეკორატიული ბუჩქებით იყო სავსე.მალლევე შევეჩვიე ამ ადგილსაც.
ხო რაც შეეხება დედას.დედა 25წლის იყო,მაღალი,მწვანე თვალება,ხუჭუჭი.ერთი სიტყვით ულამაზესი გოგო იყო.რაც მახსოვს დედას ჩემთვის ხმამაღლა არასდროს არაფერი უთქვამს.ყოველთვის მეგობარივით მექცეოდა და სწორედ ამიტომა,რომ მასავით ამქვეყნად არავინ მიყვარს.
და მგონი ჩემი თავი დამავიწყდა.მე მეი ვარ.ჩემი თავის შესახებ კიდევ ბევრ საინტერესო რამეს გაიგებთ.მათ შორის იმასაც,რომ საოცრად ლამაზი ვარ.ხო არგაგიკვირდეთ ნარცისიც."პირველ რიგში ყველას მოგესალმებით.ვაიმე რა ოფიციალური ვარ.აქამდე არასდროს შეგვედრიათ ჩემი ფიკები.ამ ქსელში პირველას ვდებ ფანფიკს და იმეხია მოგეწონებათ.აუცილებლად დამიფიქსირეთ ყვეკამ აზრი.მაინტერესებს გამოცდილები როგორ შეხედავთ ჩემს პურველ ნამუშევარს,მივიღებ ყველა შენიშვნას და მომავალში გავითვალისწინებ.მადლობა თუ წაიკითხეთ ეს პატარა ფიკი."