Alarmın sesiyle uyandım.Pembe tavşanlı terligimi giyip yataktan çıktım.Pencereden gokyuzune baktığımda ise gun daha yeni ağarmıştı.Daha fazla oyalanmadan banyoya gidip duş aldım.Çiktigimda saat 7.00 olmuştu .Ne kadar da oyalanmışım duşta! İlk gunden geç kalmak istemiyordum.Hemen kahvaltımı yaptım sonra da hazırlanıp çıktım.
Tıp fakültesi son sınıf öğrencisi idim.Bugun staj gormek icin yeni bir hastaneye gidecektim .Artık benim de hastalarım olacaktı.onları iyilestirmeye,sagligina kavusturmaya calisacaktım ve gercekten bu cok gurur vericiydi.Otobusten inip hastanenin onune geldim."Bismillahirrahmanirrahim" deyip iceriye girdim.Stajer doktorlar icin olan odaya girdim ve üniformalarımı giydim.Sanirim en erken ben gelmiştim kimseler yoktu .Hemen saate baktım 08.13 tü."İnanmıyorumm!!!geç kaldım "diye bagırdım .08.00 da doktorun yanında olmam gerekiyordu.Hızlıca merdivenleri çıkıp stajyer doktorları görevlendirmekle görevli olan doktorun yanina gittim .4 stajyer ile birlikte konuşuyorlardı. Yanlarına gittim. "Günaydın! gec kaldığım için çok özür dilerim hocam😓"dedim sıkılarak. Yaşinın 45 -50 olduğunu dusunduğum erkek doktor daha doğrusu cerrah bana "1.gün ayalı cok oldu 2. hastanedeki düzenin bozulmasına asla izin vermem. Gec kalinan her 5 dk bir insanin hayatina mâl olabilir . Bugünlük affediyorum bir daha olmasın " dedi sert bir tabirle . Kendimi biraz eziklenmis hissetsemde aslında haklıydı . Biz doktorlar icin her gecen dk cok kiymetliydi .
Herkesi görevlendirdikten sonra sıra bana geldi." Sen yalnızca hastaların durumlarını tetkik edip beni bilgilendireceksin." Bu haksızlıkdı hastanede cok sey ogrenmem gerekiyordu vakalar,ameliyatlar varken neden bana böyle bir görev vermişti.
"Ama ho..." sozumu tamamlama bile izin vermeden
"Ne dediysem o herkes görevinin başına hadi hadi hadi " dedi ve arkasını dönüp gitti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESETTÜRLÜ DOKTOR
SpiritualTesetturlu bir genç kızın stajyer doktor olarak hastanede calışmasıyla başlar herşey... Aşkı,acıyı,mutlulugu ve herşeye rağmen iyi bir doktor olmayı öğrenir.